Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi mies, joka ei odota "yökyläilyä" ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä?

Vierailija
21.11.2024 |

Viimeisinkin treffikumppani oli etsivinään pitkäaikaista suhdetta, mutta niin vaan kiinnostus hiipui, kun ei päässyt heti kanssani sänkyyn.

Kommentit (868)

Vierailija
181/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et löydä sellaista miestä, mikset ole ilman??? En koskaan antaisi kenellekään ennen kuin odottavat vähintään muuta kk että pääsee rauhassa tutustumaan. Ei miehet määrää minun tahtia, vaan minä itse. Sinänsä hassu kysymys edes ap. 

Vierailija
182/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinka moni nainen on neitsyt? Aika harva...

Lähes jokainen parikymppinen ja kolmekymppinen nainen on Suomessa ollut yli 10 miehen pantavana.

Meneppä naimisiin sellaisen naisen kanssa...

Ei riitä. Jaksaisinpa kaivaa sen langan esille josta ilmenee suomalaisten nykynaisten toiminta. Puhutaan sadoista eri miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aika huvittavaa, että tuo siteeraamasi kommentoija ei ollenkaan mieti sellaista vaihtoehtoa, että hän joutuisi itse toteamaan toisen aivan kamalaksi seksikumppaniksi vakavan ihastumisen jälkeen. Jotkut ihmiset eivät osaa katsoa asioita kuin yhdeltä puolelta."

No en minäkään sellaista vaihtoehtoa ole pitänyt mahdollisena. En vain näe sellaista tilannetta jossa ihminen, johon olen todella ihastunut (tai peräti rakastunut) voisi tuottaa sängyssä pettymyksen. -Se kenelle vastasit

Aika moni tuosta tilanteesta itsensä löytävä ihminen piti sitä varmaan etukäteen mahdottomana. En itseään olisi uskonut, että niin voi käydä.

Vierailija
184/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes jokainen parikymppinen ja kolmekymppinen nainen on Suomessa ollut yli 10 miehen pantavana.

Ei riitä. Jaksaisinpa kaivaa sen langan esille josta ilmenee suomalaisten nykynaisten toiminta. Puhutaan sadoista eri miehistä.

Oksettavaa. 5 on minusta jo liikaa naiselle.

Vierailija
185/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro miten se tunne seksin aikana ilmenee. Kirjoitellaanko rakkausrunoja tms?

Sinulle rakkaus=runojen kirjoittaminen? Ok. 

Ei tietenkään, kysyinkin miten se seksin aikana ilmenee. Vai eikö se ilmene mitenkään muuten kuin abstraktina tunteena?

Mikä ihme on abstrakti tunne? Ajatukset voi olla abstrakteja ja käsitteet, mutta tunteet on kyllä varsin konkreettinen asia. Kai tunnet niitä kuitenkin? 

Tarkoitin tuolla jotain silmin havaittavaa seksin aikana.

Oletko arperger, kun et pysty hahmottamaan tunteita ilman jotain "tässä

Hyvinkin liittyy. Nythän puhutaan seksistä ja seksiin liittyy monilla tunteet. Tämä saattaa monilla myös olla syy toimia, kuten ap eli pitää pimppi pöksyissä pidemmälle kuin kolmansille treffeille asti. 

Ei liity. Kysyttiin MISTÄ LÖYTYY MIES eikä miten tunteet liittyvät seksiin.

Vierailija
186/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaikodista ehkä voisi löytyä.

Vierailija
187/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomaa ellei tunteettomuus tule selkeästi esille. Ilmeisesti sinulla on paljon kokemusta miehistä joille olit vain hetken huvia.

Todellakin huomaa. Ymmärrät sen, kun kasvat aikuiseksi ja opit ilmaisemaan tunteitasi. Tunteet ovat hyvin suurelta osin vuorovaikutusta ja jos mitään tunteita ei ole, sen huomaa aikalailla välittömästi jopa pelkän keskustelun pohjalta. Ei tarvitse mennä edes fyysiseen kosketukseen asti huomatakseen, onko toisella mitään lämpimiä tunteita vai ei. Sen perusteellahan sitä päätetään, jatketaanko tutustumista vai ei. Ei kannata jatkaa, jos itsellä on tunteita, mutta toisella ei selkeästi ole mitään kiinnostusta. 

Vierailija
188/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä ollut molempien kanssa kenen kanssa elämääni olen halunnut viettää niin voimakkaat kemiat heti kohdatessa että kun ensimmäisen kerran tuli otettua vähän alkoholia ei kemioita vaan voinut vastustaa vaikkei vielä siinä vaiheessa tunnettukaan kunnolla.

Ja sitten kun oli testannut miten hyvää ja toimivaa seksi oli niin ei voinut enää ilman alkoholiakaan olla repimättä toisen vaatteita päältä. Kun pelkkä huulten kosketus oli täysin maagisen sähköinen. Tuon jälkeen kummasti myös hyväksyy normaalit toisen puutteet mitä on saattanut omalla listallaan aiemmin kumppanilta vaatia sillä tuo kemia ja sähkö sekä sujuva seksi ei todellakaan ole itsestäänselvyyksiä. Turhat ja typerät vaatimuslistat taas ovat aika turhia. 

Vierailija
189/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet öyhötti senkin ketjun ihan pilalle keksimällä ties mitä sontaa.

Vierailija
190/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tollaista miestä vaan löydy. Perkule, kun aina vain sen yhden asian perässä. Panisivat toisia miehiä perseeseen ennemmin.

Ette te sellaista miestä edes päästä lähelle...

Vierailija
191/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Naisen bodycount kertoo paljon naisesta.

Vierailija
192/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity. Kysyttiin MISTÄ LÖYTYY MIES eikä miten tunteet liittyvät seksiin.

Keskustelu elää, kultapieni. Ei se ole keskustelu, jos vain junnataan samassa asiassa tuntikausia. 

Vierailija
193/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo huoh noita sepityksiä. Halutaan suhdetta ja halutaan lapsia, sitten parin vuoden päästä, mutta nyt ensin pannaan ilman suhdetta..

Kuvailit noin 99% naisista Tinderissä.

Oletkohan eri Tinderissä kuin minä? Kaikki treffikumppanini ovat olleet hakemassa pidempää suhdetta, minä mieluummin hakisin vain seksiä. Ikävää kun pitää näytellä suhdetta etsivää seksin saamiseksi, tulee särkyneitä sydämiä... Mutta minkäs teet. Jotta seksiä saa, pitää näytellä että haluaa muutakin.

Sakset aukeaa heti kun suunnittelee ihanaa tulevaisuutta yhdessä. 

Vierailija
194/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin aikoinaan neitsyt, kun menin yliopistoon ja kyllä oli tuskaa, kun en kehdannut sitä kenellekään tunnustaa. Maailman noloin asia oli tuo ainakin siihen aikaan. 

Vierailija
195/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan suostunut panemaan ennen kuin on vähintään yksi yö ihan vain nukuttu samassa sängyssä. Ei ole ollut ongelma fiksuille miehille. 

Haluatko jotenkin valottaa logiikkaa tuon periaatteen takana?

Minusta hyvinkin järkevän kuuloinen ajatus. Varmasti nuin näkee minkäluonteisesta miehestä on kyse. Pidän mielessä jos joskus niin huono munkki kävisi että vielä miestä olisin vailla.

Fiksu, naista arvostava mies ei vonkaa eikä painosta seksiin. 

Mutta onko sellainen nainen fiksu ja miestä arvostava, jonka pitää raahata mies sänkyynsä vain tutkiakseen että eihän tämä ole seksiä vonkaavaa sorttia? Eivätkö fiksut aikuiset voisi vaikka keskustelemalla selvittää asiaa?

Vierailija
196/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Naisen bodycount kertoo paljon naisesta.

Mutta ei miehestä? Kaksinaismoralismi kukkii täällä taas. 

Vierailija
197/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan suostunut panemaan ennen kuin on vähintään yksi yö ihan vain nukuttu samassa sängyssä. Ei ole ollut ongelma fiksuille miehille. 

Minusta hyvinkin järkevän kuuloinen ajatus. Varmasti nuin näkee minkäluonteisesta miehestä on kyse. Pidän mielessä jos joskus niin huono munkki kävisi että vielä miestä olisin vailla.

Mutta onko sellainen nainen fiksu ja miestä arvostava, jonka pitää raahata mies sänkyynsä vain tutkiakseen että eihän tämä ole seksiä vonkaavaa sorttia? Eivätkö fiksut aikuiset voisi vaikka keskustelemalla selvittää asiaa?

Aika lapanen olet, jos sinut pystyy ihan RAAHAAMAAN sänkyyn etkä osaa esimerkiksi sanoa, että "minun sänkyyni ei ole mitään asiaa, jos ei haarat aukene". 

Vierailija
198/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä raahamisesta sä höpiset? Meinaatko, että nainen ottaa miehen "kanna minut metsään apinamies" tyyppisesti olalle ja väkipakolla kantaa sänkyyn nukkumaan? :D:D:D:D Vai olisiko kuitenkin niin, että aikuiset ihmiset ihan keskustelemalla selvittävät, mennäänkö nukkumaan vai loppuuko tapailu siihen, että mies ei pysty olemaan naisen vieressä panematta? 

Vierailija
199/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin aikoinaan neitsyt, kun menin yliopistoon ja kyllä oli tuskaa, kun en kehdannut sitä kenellekään tunnustaa. Maailman noloin asia oli tuo ainakin siihen aikaan. 

Minä olin yli 20 kun ensimmäisen kerran harrastin seksiä. Ei ollut mitään ongelmaa itselläni asian kanssa, koska ei vain ollut tullut ketään niin kiinnostavaa vastaan siihen mennessä. Mutta ekalla seksipartnerillani oli ongelma, koska ilmeisesti odotti minulta jotain ammattilaistasoista suoritusta ja parin hapuilevan kerran jälkeen heitti minut menemään kuin minkäkin roskan. Ihan pelkkää legendaa että miehet arvostaisivat naista, joka ei ole ollut muiden kanssa.

Vierailija
200/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin yli 20 kun ensimmäisen kerran harrastin seksiä. Ei ollut mitään ongelmaa itselläni asian kanssa, koska ei vain ollut tullut ketään niin kiinnostavaa vastaan siihen mennessä. Mutta ekalla seksipartnerillani oli ongelma, koska ilmeisesti odotti minulta jotain ammattilaistasoista suoritusta ja parin hapuilevan kerran jälkeen heitti minut menemään kuin minkäkin roskan. Ihan pelkkää legendaa että miehet arvostaisivat naista, jo

Seksi on kuin mikä tahansa taito (tai kokoelma taitoja): harjoittelemalla paranee, ja alku on aina vähän sähläystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän