Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi mies, joka ei odota "yökyläilyä" ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä?

Vierailija
21.11.2024 |

Viimeisinkin treffikumppani oli etsivinään pitkäaikaista suhdetta, mutta niin vaan kiinnostus hiipui, kun ei päässyt heti kanssani sänkyyn.

Kommentit (868)

Vierailija
601/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurakunnasta, jos olet millään tavalla uskonnollinen. Ei tarvi olla hihhuli

T. Entinen uskovainen nainen

Minä tapailin uskovaista, tai uskovaiseksi itseään kutsuvaa miestä. Hän halusi hyvin pian ja täysin omasta aloitteestaan alkaa seurustella. Varmisteli että olemmehan vain toistemme kanssa ja sitoutuneet siihen, että tarkoituksena on rakentaa yhteinen tulevaisuus. Harrastimme seksiä vasta tämän jälkeen. Kun mies sitten aika pian kyllästyi minuun ja jätti, hän sanoi halunneensa alkaa seurustella minun kanssani vain siksi, kun näki että en anna muuten. Monenlaista hiihtäjää niissä muka uskovaisissakin.

No tuokin on totta. Minä seurustelin uskosta luopumisen jälkeen hetken erittäin konservatiivisen idiootin kanssa. Hän kuvitteli, että uskosta luopumiseni tarkoittaa että muutuin villiksi ja vapaaksi seksihirmuksi, joka haluaa hypätä sänkyyn hänen kanssaan nyt ja heti. Kaikessa hiljaisuudessa, niin että seurakunnan kaverit ei saa tietää.

Joo, jäi lyhyeksi se suhde. Mutta tiedän kyllä että suurin osa miehistä siellä kirkon piirissä oikeasti ottaa nämä asiat tosissaan.

- Se jolle vastasit

Vierailija
602/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskiksiin ei kannata sekaantua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se, että mies haluaa seksiä, ei valitettavasti tarkoita että hän pitää naista viehättävänä. Viehättävän naisen kanssa mies todennäköisemmin on valmis tutustumaan ja odottamaan kauemmin, koska hän ei ole vain reikä muiden joukossa."

Olen ajatellut että miehen täytyy pitää naista ainakin jossain määrin viehättävänä että haluaa tämän kanssa seksiä, mutta näin ei ilmeisesti sitten ole. Mutta onko tosiaan niin että jos mies on viehättävän naisen kanssa valmis tutustumaan kauemmin ennen seksiä, hän ei siis edes ehdota naiselle mitään tai muilla tavoin yritä viedä asioita seksin suuntaan tapailun alussa?

Vierailija
604/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se, että mies haluaa seksiä, ei valitettavasti tarkoita että hän pitää naista viehättävänä. Viehättävän naisen kanssa mies todennäköisemmin on valmis tutustumaan ja odottamaan kauemmin, koska hän ei ole vain reikä muiden joukossa."

Olen ajatellut että miehen täytyy pitää naista ainakin jossain määrin viehättävänä että haluaa tämän kanssa seksiä, mutta näin ei ilmeisesti sitten ole. Mutta onko tosiaan niin että jos mies on viehättävän naisen kanssa valmis tutustumaan kauemmin ennen seksiä, hän ei siis edes ehdota naiselle mitään tai muilla tavoin yritä viedä asioita seksin suuntaan tapailun alussa?

Ei kannata uskoa kaikkea mitä jotkut miehet kirjoittavat. Suurin osa miehistä haluaa seksiä silloin kun viehättyy toisesta eikä pelaile mitään pelejä sen suhteen milloin kenenkin kanssa seksiin haluaa ryhtyä.

Vierailija
605/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata uskoa kaikkea mitä jotkut miehet kirjoittavat. Suurin osa miehistä haluaa seksiä silloin kun viehättyy toisesta eikä pelaile mitään pelejä sen suhteen milloin kenenkin kanssa seksiin haluaa ryhtyä.

Tuon alkuun lainatun tekstin kirjoittaja muuten oli nainen, minä. Minulla on paljon miespuolisia tuttavia harrastusten ja töiden kautta, ja valitettavasti sitä kautta olen kuullut paljon "eipä ole kummoisen näköinen, mutta voisi siihen tarpeensa tehdä" -kommentteja naisista. 

Vierailija
606/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo kommentti kävi järkeen siinä mielessä koska paljon on näitä tapauksia joissa mies on heti seksiä saatuaan jättänyt naisen, joten eipä siinä suurta viehätystä ole voinut taustalla olla. On vain käytetty omien tarpeiden tyydytykseen paremman puutteessa. Mietin tätä asiaa koska haluan välttyä tuollaiselta ja olla varma että mies pitää minusta muutenkin kuin yhden asian mahdollistajana, mutta ei kai ole mitään keinoa saada täyttä varmuutta asiasta. Pitää vain mennä riskillä.

Vierailija
607/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaadi yökyläilyä. Päiväpanot on ihan ok

Vierailija
608/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä menosuuntaan ja kakkosta kairaamaan, mikään ei saa uutta suhdetta kukoistamaan kuten rasvattu pyllykolo.

Vierailija
609/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#604: "Olen ajatellut että miehen täytyy pitää naista ainakin jossain määrin viehättävänä että haluaa tämän kanssa seksiä, mutta näin ei ilmeisesti sitten ole."

Siten on, että miehen täytyy kokea nainen seksikkääksi, jotta mies haluaa seksiä tämän kanssa, koska erektiota ei voi saavuttaa kuin sitä kautta, edes masturbaatio ei onnistu jos mies ei koe naista seksikkääksi. Joitakin äärimmäisiä poikkeuksia toi voi olla, mutta jos nyt ajatellaan vaikka 100v ikäistä mummelinaista, niin tuskinpa kukaan mies kiihottuu.

#604: "Mutta onko tosiaan niin että jos mies on viehättävän naisen kanssa valmis tutustumaan kauemmin ennen seksiä, hän ei siis edes ehdota naiselle mitään tai muilla tavoin yritä viedä asioita seksin suuntaan tapailun alussa?"

Kauemmin kuin mitä? Mies ei halua mitään kanssakäymistä ruman tai wanhan naisen kanssa, milloinkaan, minkään ajan jälkeen. Harva mies haluaa sellaista edes kaveriksi saati ystäväksi, mutta joku saattaa sietää.

Vieläkin on kysymys siitä mitä kaikkea ap:n kaltaiset yksinäiset ei-seksiä naiset tarkalleen haluavat miehiltä?

Vierailija
610/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun löydät kyseisen häiskä hän todennäköisesti karkaa naapurin Pertin kanssa soittelemaan "nahka-fagottia" ja leikkimään junaa.

Oikea mies on kiinnostunut naisista myös seksuaalisesti ei pelkästään kaverina.

Vierailija
611/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin pisti silmään tuo yllä oleva lainaus. Minun mieheni on suostunut antamaan seksiä tasan kahdelle naiselle: entiselle avovaimolleen ja minulle, joka olen nykyinen avovaimo. Toisille tuttavuuksille ei ole lohjennut.

Niin että miten tämä nyt oikein yllä olevan kirjoittajan logiikalla menee? Mies halusi avoliittoon juuri niiden naisten kanssa, joita piti vähiten viehättävinä? No niin tai näin, onneksi kuitenkin seksiä on riittänyt kaikki nämä vuodet, enkä ole itseäni reiäksi kokenut, vaikka nopeasti edettiin.

Vierailija
612/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän löytyisi mies joka tulisi ensimmäisille treffeille,  kuukauden kirjoittelun jälkeen ja kaksi kertaa jo erittäin selkeesti ehdotettuani?

P.s Se ei ole naimisissa, muusta en ole niin varma.

Vierailija
613/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

". Minulla on paljon miespuolisia tuttavia harrastusten ja töiden kautta, ja valitettavasti sitä kautta olen kuullut paljon "eipä ole kummoisen näköinen, mutta voisi siihen tarpeensa tehdä" -kommentteja naisista. "

Maailmaan mahtuu paljon puhetta ja varsinkin kavereille rehentelyä. Ne tosielämän toimet ovat sitten usein ihan erilaisia.

Ei ole kerta tai kaksi kun joku mies on miesporukassa esittänyt kovaa naistenmiestä mutta sitten kun on tavannut sen vaimon niin mieshän on ihan tossun alla.

Vierailija
614/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No tuo kommentti kävi järkeen siinä mielessä koska paljon on näitä tapauksia joissa mies on heti seksiä saatuaan jättänyt naisen, joten eipä siinä suurta viehätystä ole voinut taustalla olla. "

Johtuu enemmän siitä että sitä kertaseksiä hakemassa on paljon enemmän sellaisia miehiä joilla on sellaisesta paljon kokemusta ja jotka sellaista helpommin saavat. Jos sänkyyn eksyy se tavallinen eikä niin naisten keskuudessa suosittu mies niin sillä ei ole jatkolle mitään merkitystä että onko seksiä heti vai ei. 

Vierailija
615/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se täysin ok haluta seksiä vaikka sekunnin tuntemisen jälkeen. Mutta tässä onkin kysymys siitä, missä vaiheessa alkaa ehdottelemaan seksiä ja, miltä se toisesta osapuolesta tuntuu. Minulle naisena on jäänyt "kammo" miehiin, jotka haluaa nopeasti seksiä ja seksin jälkeen heistä ei enää kuulu mitään. Varmasti monella naisella on näitä kokemuksia ja voin sanoa, että ne eivät tee kovin hyvää itseluottamukselle. Niinpä sitä pyrkii uuden tuttavuuden kohdalla varmistumaan, ettei taas ole kysymys tämmöisestä tapauksesta. Yleensä mies, joka on tosissaan, jaksaa odottaa seksin kanssa eikä painosta siinä. Ne sankarit, jotka ehdottelevat petipuuhia heti ekoilla treffeilla, eivät yleensä ole sen enemmästä kiinnostuneita. Toki poikkeuksiakin on, mutta mistäpä sen voi tietää. Seksi on ainakin itselleni intiimi ja tärkeä asia. Niinpä dumpatuksi tuleminen heti sen jälkeen, jättää melkoiset henkiset arvet.  

Vierailija
616/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin naidaan ja sitten kerrotaan nimet jos oli hyvä pano

Tämä varmaan toimii lähinnä miesten välisessä kanssakäymisessä. Naisen seksuaalisuus ei yleensä ihan noin toimi. Tarvitsee vähän tuntea toista, että syttyy. Ja, jos ei uuni lämpene, ei kannata siihen hommaan lähteä. 

Vierailija
617/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, jotka heti alkuun kitisevät seksiä, ovat poikkeuksetta aina joitain sosiaalisesti lahjattomia reppanoita joilta puuttuu täysin itsehillintä ja tilanteenlukutaito. 

Sellaisilta treffeiltä tulee liuettua hyvin nopeasti, sen tyypin ihmiseltä kun ei muutakaan sivistystä voi odottaa. Ovat tahdittomia junttinorsuja lasikaupassa ja valitettavasti jääneet pikkulapsen tasolle. 

Onneksi laadukkaampiakin miehiä on olemassa, löysin heistä yhden. On kaikin puolin täydellinen ja kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä. 😍

Vierailija
618/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika irvokasta näin miehen näkökulmasta että naiset jakaa piirakkaa yhden yön jutuille mutta jos mies on aidosti kiinnostunut niin pitää odottaa vuosi että pääsee heiluttamaan peittoa. Vähän sama asia kuin mies veisi yhden yön jutun kalliiseen ravintolaan mutta tyttöystävän mäkkäriin ja maksaa vain oman ruokansa. 

Vierailija
619/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No tuo kommentti kävi järkeen siinä mielessä koska paljon on näitä tapauksia joissa mies on heti seksiä saatuaan jättänyt naisen, joten eipä siinä suurta viehätystä ole voinut taustalla olla. "

Johtuu enemmän siitä että sitä kertaseksiä hakemassa on paljon enemmän sellaisia miehiä joilla on sellaisesta paljon kokemusta ja jotka sellaista helpommin saavat. Jos sänkyyn eksyy se tavallinen eikä niin naisten keskuudessa suosittu mies niin sillä ei ole jatkolle mitään merkitystä että onko seksiä heti vai ei. 

Lapsi takaisin Ylilaudalle kun aikuiset puhuu tosielämästä

Vierailija
620/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, jotka heti alkuun kitisevät seksiä, ovat poikkeuksetta aina joitain sosiaalisesti lahjattomia reppanoita joilta puuttuu täysin itsehillintä ja tilanteenlukutaito. 

Sellaisilta treffeiltä tulee liuettua hyvin nopeasti, sen tyypin ihmiseltä kun ei muutakaan sivistystä voi odottaa. Ovat tahdittomia junttinorsuja lasikaupassa ja valitettavasti jääneet pikkulapsen tasolle. 

Onneksi laadukkaampiakin miehiä on olemassa, löysin heistä yhden. On kaikin puolin täydellinen ja kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä. 😍

Jänskä juttu, minua taas on kohdeltu oikein hyvin. Ehkä vedän puoleeni niitä sivistyneitä miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä