Mistä löytyisi mies, joka ei odota "yökyläilyä" ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä?
Viimeisinkin treffikumppani oli etsivinään pitkäaikaista suhdetta, mutta niin vaan kiinnostus hiipui, kun ei päässyt heti kanssani sänkyyn.
Kommentit (868)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies tyytyisi pihtariin pitkässäkään suhteessa?
En todellakaan ole "pihtari" vaan tykkään seksistä erittäin paljon, en vaan halua sitä jokaisen vastaantulijan kanssa. Tämän luulisi olevan ihan hyvä ominaisuus myös pitkäaikaista parisuhdetta ajatellen?
Ap
Eli se koko seksihomma kiinnostaa puolipakosta vain siihen raskauteen asti.
Miehen ei ole pakko heittäytyä suhteessa niin etäiseksi ja poissaolevaksi, että hän on lopulta naiselle yhtä kuin satunnainen, tuntematon vastaantulija. Vaikka monet miehet tätä eittämättä tekevätkin. T. Eri
Läheiseksikään ei parane heittäytyä, tai tulee metoota korville. Silleen kiltisti istutaan friendzonella eikä liikahdeta.
Enpä ole ennen kuullut kenenkään joutuneen parisuhteessa friendzonelle, mutta onnea vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole "pihtari" vaan tykkään seksistä erittäin paljon, en vaan halua sitä jokaisen vastaantulijan kanssa. Tämän luulisi olevan ihan hyvä ominaisuus myös pitkäaikaista parisuhdetta ajatellen?
Ap
Miehen ei ole pakko heittäytyä suhteessa niin etäiseksi ja poissaolevaksi, että hän on lopulta naiselle yhtä kuin satunnainen, tuntematon vastaantulija. Vaikka monet miehet tätä eittämättä tekevätkin. T. Eri
Enpä ole ennen kuullut kenenkään joutuneen parisuhteessa friendzonelle, mutta onnea vaan.
Jotenkin siihen parisuhteeseen asti olisi ensin päästävä. Olet ilmeisesti sitten sitä mieltä, että ilman seksiä ei ole vielä mitään suhdetta?
Vierailija kirjoitti: Jotenkin siihen parisuhteeseen asti olisi ensin päästävä. Olet ilmeisesti sitten sitä mieltä, että ilman seksiä ei ole vielä mitään suhdetta?
Tuossa kysymyksessä oltiin jo raskaana, joten vanhanaikaisena arvelin että oltiin myös suhteessa ja seksiäkin oli jo saattanut olla.
AP: "Viimeisinkin treffikumppani oli etsivinään pitkäaikaista suhdetta, mutta niin vaan kiinnostus hiipui, kun ei päässyt heti kanssani sänkyyn."
Niin, kun pitkäaikaisessa parisuhteessa ei ole seksiä, niin parisuhde hiipuu siten että mies lopulta jättää naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin kerran ystävältäni, miksi hän nai 20 v vanhempaa pomoaan, jolla on kaunis juuri synnyttänyt vaimo. Sanoi, että tekee mieli ja tuntuu kuin se olisi karkkia jota on saatava. Nämä ovat oma ihmislajinsa, ja olkaa vain onnellisia jos näitä tahdonvoiman mestareita ei satu kohdallenne.
Eli sun kaverilla on 20 vanhempi pomo jolla juuri synnyttänyt vaimo? Joko sun kaveri on alle 20v tai pomon vaimo on pomoa paöjon nuorempi.
Kaveris kuulostaa kivalta tytöltä, saisinko hänet deitille?
On kyllä ex kaveri, mutta kysy pois, saattaa lähteä vaikka on ties monennen kerran aviossa.
Kuulostaa ihanalta. Pitää kysellä kaikilta naisilta josko löytäisin kamus
Seurakunnasta, jos olet millään tavalla uskonnollinen. Ei tarvi olla hihhuli
T. Entinen uskovainen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Läheiseksikään ei parane heittäytyä, tai tulee metoota korville. Silleen kiltisti istutaan friendzonell
Etkö osaa lähestyä muuta kuin ahdistelemalla? Vinkki: älä kouri ja ahdistele.
"Viime vuosikymmenten seksuaalisen vapautumisen ansiosta nyt on paremmin."
Anteeksi, olen tässä eri mieltä. Minusta ei ole paremmin, kun tippuritartunnat ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti (nuorilla naisilla? Eikö tippuri muka tartu nuoriin miehiin?) Hyvän parisuhteen saaminen on vaikeutunut naisilla ja miehillä (moni haluaisi), seksuaalinen ja parisuhdeväkivalta on lisääntynyt eikä nainen uskalla liikkua yksin kadulla illalla. Julkisissa kulkuneuvoissa naisia ahdistellaan, kaupan kassat saavat stalkkereita jne. Lapset joutuvat kohteeksi. Nuoret naiset ja miehet eivät ymmärrä vaan halveksivat toisiaan.
Yksinäisyys on lisääntynyt, mitään perhearvoja ei ole, viisi vuotta kestänyttä suhdetta pidetään pitkänä ja 15 vuotta on jo saavutus.
En tiedä onko tämä osa kokonaisuutta, vai onko tämän ilmiön ympärille kehittynyt muutakin.
Yhteisöllisyyden katoaminen (perhe = yhteisön pienin yksikkö), lisääntynyt päihteiden käyttö, suisidaalisuus, masennus joka on jo kansantauti, somekäytös, huostaanotot ja pahemmat..voisi jatkaa listaa loputtomiin.
Ennen kaikki ei ollut paremmin, mutta "seksuaalisen vapautumisen" ansiosta moni asia on minusta huonommin. Seksi on hyvä ja kaunis asia, ja mielestäni kallisarvoinen voimavara oikeissa olosuhteissa. Siihen ei parhaimmillaan liity alistamista, pihtaamista, tai toisen käyttämistä kummaltakaan puolelta. Parhaimmillaan se liittyy toisen kunnioittamiseen, hyväksymiseen, yhdessä oppimiseen, kasvamiseen, rakkauteen ja hyvään elämään. Merkityksellisyyden kokemiseen molemmilla.
Kyllä, tiedän että me ihmiset olemme erilaisia. Toiset etsivät pelkkää nopeaa fyysisten tarpeiden purkamista. Vertautuu jopa vessassa käyntiin. Pissavehkeiden yhteen hierominen on ruma, mutta kuvaava ilmaisu, siistimmästä päästä.
Ymmärrän, että ei voi tietää paremmasta, jos ei ole ikinä kokenut parempaa. Silloin tyytyy vähempään ja luulee normaaliksi ja hyväksi. En ymmärrä, että naiset haluavat matkia huonoja miehiä ja voimaantuvat siitä. Se on outoa, väärin ja surullista.
Vierailija kirjoitti:
Minä tapailin uskovaista, tai uskovaiseksi itseään kutsuvaa miestä. Hän halusi hyvin pian ja täysin omasta aloitteestaan alkaa seurustella. Varmisteli että olemmehan vain toistemme kanssa ja sitoutuneet siihen, että tarkoituksena on rakentaa yhteinen tulevaisuus. Harrastimme seksiä vasta tämän jälkeen. Kun mies sitten aika pian kyllästyi minuun ja jätti, hän sanoi halunneensa alkaa seurustella minun kanssani vain siksi, kun näki että en anna muuten. Monenlaista hiihtäjää niissä muka uskovaisissakin.
Mitä kaikkea ap:n kaltaiset yksinäiset ei-seksiä naiset tarkalleen haluavat miehiltä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaikkea ap:n kaltaiset yksinäiset ei-seksiä naiset tarkalleen haluavat miehiltä?
Haluavat ettei mieskään harrasta seksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh, miestähän pidetään impotenttinä nössönä jos ei ala viimeistää toisilla treffeillä jotain ehdottelemaan.
Itse en pidä mutta herää epäilys että hän ei koe juuri minua kohtaan seksuaalista vetoa.
Kyllä miehestä näkee sen ilman epäilyksiä. Ja ihan kasvoihin ja silmiin katsominen riittää.
Aika nopeasti käy ilmi sekin, osaako mies hillitä itsensä. Tai vaivautuuko siihen. Punainen lippu, jos ei osaa tai ei vaivaudu.
En minä näe. Tai jos näenkin, ajattelen helposti että ehkä se on vain toiveajattelua, kun olen itse ihastunut mieheen. Tarvitsen jotain selvempää merkkiä. En todellakaan pidä itsestäänselvyytenä että mies pitää minua viehättävänä.
Jos mies ei anna munaa ekoilla treffeillä niin toisia ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh, miestähän pidetään impotenttinä nössönä jos ei ala viimeistää toisilla treffeillä jotain ehdottelemaan.
Itse en pidä mutta herää epäilys että hän ei koe juuri minua kohtaan seksuaalista vetoa.
Kyllä miehestä näkee sen ilman epäilyksiä. Ja ihan kasvoihin ja silmiin katsominen riittää.
Aika nopeasti käy ilmi sekin, osaako mies hillitä itsensä. Tai vaivautuuko siihen. Punainen lippu, jos ei osaa tai ei vaivaudu.
En minä näe. Tai jos näenkin, ajattelen helposti että ehkä se on vain toiveajattelua, kun olen itse ihastunut mieheen. Tarvitsen jotain selvempää merkkiä. En todellakaan pidä itsestäänselvyytenä että mies pitää minua viehättävänä.
Se, että mies haluaa seksiä, ei valitettavasti tarkoita että hän pitää naista viehättävänä. Viehättävän naisen kanssa mies todennäköisemmin on valmis tutustumaan ja odottamaan kauemmin, koska hän ei ole vain reikä muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
On kyllä ex kaveri, mutta kysy pois, saattaa lähteä vaikka on ties monennen kerran aviossa.
Ole niin ystävällinen, että et kysy kaikilta naisilta. Kysy vain niiltä, jotka vastaavat vihjailevan toiveikkaaseen hymyysi ja keikuttelevat samalla jotain ulkonevaa kehon osaa.
Älä ainakaan kysy niiltä, joilla on kaikki vaatteet päällä. Talvella se on tietenkin vaikeampi todeta kuin kesällä.
Vierailija kirjoitti:
AP: "Viimeisinkin treffikumppani oli etsivinään pitkäaikaista suhdetta, mutta niin vaan kiinnostus hiipui, kun ei päässyt heti kanssani sänkyyn."
Niin, kun pitkäaikaisessa parisuhteessa ei ole seksiä, niin parisuhde hiipuu siten että mies lopulta jättää naisen.
Miten tämä liittyy treffeihin? Onko menty jo niin pitkälle, että treffit ovat pitkäaikainen parisuhde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Ole niin ystävällinen, että et kysy kaikilta naisilta. Kysy vain niiltä, jotka vastaavat vihjailevan toiveikkaaseen hymyysi ja keikuttelevat samalla jotain ulkonevaa kehon osaa.
Älä ainakaan kysy niiltä, joilla on kaikki vaatteet päällä. Talvella se on tietenkin vaikeampi todeta kuin kesällä.
Kyllä kysyn ihan jokaiselta
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että lukutaito olisi ainakin iso plussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tapailin uskovaista, tai uskovaiseksi itseään kutsuvaa miestä. Hän halusi hyvin pian ja täysin omasta aloitteestaan alkaa seurustella. Varmisteli että olemmehan vain toistemme kanssa ja sitoutuneet siihen, että tarkoituksena on rakentaa yhteinen tulevaisuus. Harrastimme seksiä vasta tämän jälkeen. Kun mies sitten aika pian kyllästyi minuun ja jätti, hän sanoi halunneensa alkaa seurustella minun kanssani vain siksi, kun näki että en anna muuten. Monenlaista hiihtäjää niissä muka uskovaisissakin.
Kannattaa sitten ottaa selvää siitä, onko tapailumies uskova vai "uskova".
Ihan oikeaan pakettiin taitaa kuulua se, että on valmis vannomaan avioliittovalat ensin. Seurustelun aloittamiseen voi mennä enemmän kuin pari päivää. Harkitseva uskova saattaa haluta seurustella pitempäänkin nähdäkseen onko suhteessa aviomatskua.
Aivan, ja eikö se veto ilmene myös sinä haluaako jatkaa tapauilua. Yleensä sitä ei jatketa jos ei missään värähdä.