Mistä löytyisi mies, joka ei odota "yökyläilyä" ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä?
Viimeisinkin treffikumppani oli etsivinään pitkäaikaista suhdetta, mutta niin vaan kiinnostus hiipui, kun ei päässyt heti kanssani sänkyyn.
Kommentit (868)
Minua ei kiinnosta "vieraat" ihmiset. Tunteita pitää olla.
M
Vierailija kirjoitti:
En näe mitään järkeä seksin viivyttelyssä, jos molemminpuolista kiinnostusta siihen on, mutta eipä se toisaalta minulta ole pois. He voivat pelata näitä psykologisia pelejä keskenään kaikin mokomin.
Sinulla kiinnostus on kiinni siitä saatko seksiä heti? Et voi pitää kiinnostusta yllä, jos seksiä ei tipu ensitreffeillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe mitään järkeä seksin viivyttelyssä, jos molemminpuolista kiinnostusta siihen on, mutta eipä se toisaalta minulta ole pois. He voivat pelata näitä psykologisia pelejä keskenään kaikin mokomin.
Nimeomaan JOS on. Nythän on aiheena tilanne, jossa mies haluaa seksiä nopeammin kuin nainen. Silloinhan kyse ei ole molemminpuolisesta kiinostuksesta. Eikä ole mitään vatun psykologista peliä, jos pitää kiinni omista rajoistaan eikä suostu seksiin vain siksi, että mies ei kestä odottaa sekuntiakaan.
Hyvin sanottu.
On peräti normaalia, että mies hoppuilee ja nainen lämpenee hitaammin tässä asiassa. Miehille suosittelen sinnikkyyttä; jos elää puhtaasti mutunsa mukaan, tulee käytännössä luovuttaneeksi ennen kuin nainen on ehtinyt muodostaa omaa mielipidettään. Se on sääli - nopeita naisia on semivähän.
Vierailija kirjoitti:
M
Monia muita kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole tajunnan räjäyttävää kipinää heti niin siitä ei voi syntyä rakkaussuhdetta vaan tapasuhde.
Noinhan sitä voisi kuvitella, jos uskoo elämän olevan elokuvaa. Todellisessa elämässä tuollaiset tajunnanräjäyttävät kipinät syttyvät vasta, kun niille on perustaa, jonka varassa räiskyä. Moni sinkku astuu tuohon "ei tunnu miltään sekunnissa" ansaan ja on siksi sinkku vasten tahtoaan hyyyyyvin pitkään.
Minä en ymmärrä myöskään tuota ajatuskuviota, että heti tekisi mieli hypätä petiin. Maailmassa on paljon hyvännäköisiä ja seksuaalisesti haluttavia ihmisiä, mutta ei se riitä syyksi hypätä sänkyyn. Itse ajattelen, että seksi kuuluu parisuhteeseen. Kun on tunteita ja suhde, silloin rakastellaan. Ei tuntemattoman kanssa halua vehdata, vaikka olisi kuinka kuuma pakkaus. En osaa kuvitellakaan tekeväni tuntemattomalle sellaisia asioita, joita omalle rakkaalle tekee luontevasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole tajunnan räjäyttävää kipinää heti niin siitä ei voi syntyä rakkaussuhdetta vaan tapasuhde.
Noinhan sitä voisi kuvitella, jos uskoo elämän olevan elokuvaa. Todellisessa elämässä tuollaiset tajunnanräjäyttävät kipinät syttyvät vasta, kun niille on perustaa, jonka varassa räiskyä. Moni sinkku astuu tuohon "ei tunnu miltään sekunnissa" ansaan ja on siksi sinkku vasten tahtoaan hyyyyyvin pitkään.
Minä en ymmärrä myöskään tuota ajatuskuviota, että heti tekisi mieli hypätä petiin. Maailmassa on paljon hyvännäköisiä ja seksuaalisesti haluttavia ihmisiä, mutta ei se riitä syyksi hypätä sänkyyn. Itse ajattelen, että seksi kuuluu pariEn osaa kuvitellakaan tekeväni tuntemattomalle sellaisia asioita, joita omalle rakkaalle tekee luontevasti.En osaa kuvitellakaan tekeväni tuntemattomalle sellaisia asioita, joita omalle rakkaalle tekee luontevasti.En osaa kuvitellakaan tekeväni tuntemattomalle sellaisia asioita, joita omalle rakkaalle tekee luontevasti.
Tuntemattomat eivät käytä mahdollisia mokia lyömäaseena myöhemmin tai kiristä jotta saa seksiä.
Koita kestää ap.
Jos asiaa katsoo toiselta suunnalta niin näin tippuvat pois ne joita ei muu kiinnosta. Mies joka on oikeasti kiinnostunut sinusta jaksaa kyllä useammat treffit läpi käydä läpi. Onnea jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Minä näen paljonkin järkeä siinä, etten painosta toista omien halujeni tahtiin vaan kuuntelen hänen toiveitaan ja kunnioitan, jos hän haluaa odottaa. Jos näkee parisuhteen muodostamisen psykologisena pelinä, on syytä miettiä, mistä tuollainen ajatusmaali kumpuaa ja miksi näet pelinä sen, että nainen ei automaattisesti taivu sinun tahtoosi, vaan hänellä on omakin tahto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähänpä lapsi tiedät rakkaudesta. Toivottavasti saat vielä kokea todellista rakkautta, joka on enemmänkin lämmittävää takkatulta kuin valtoimenaan räiskyviä kipinöitä. Tuollaiset kipinähommat ovat alkuhuumaa, ei rakkautta.
Olen eri, mutta mulla siitä räjäyttävistä kipinästä on kasvanut suhde, joka on nyt kestänyt 20 vuotta. Kauanko sen vielä pitää jatkua, että lakkaisin olemasta tietämätön lapsi?
No sen verran pitäisi jatkua, että oppisit ymmärtämään, milloin puhutaan sinusta ja million ei. Lisäksi olisi hyvä oppia erottamaan oma napa muista ihmisistä ja hahmottamaan, että kaikki eivät ole samanlaisia
Ahaa, olitkin trolli. Olisit heti kertonut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän sinun pitäisi tietää kysymättäkin, miten se tunne seksin aikana ilmenee. Aika outoa olisi ainakin minulle, jos seksi olisi täysin tunteetonta jyystöä. Eihän siinä edes orgasmia tulisi, jos vain painettaisiin menemään ilman mitään tunnetta.
Et voi tietää miltä kumppanistasi tuntuu. Voit luulla että hänellä on tunteita vaikkei olisikaan. Koska se ei konkreettisesti ilmene niin mies voi sinua jyystää ilman että rakastaa sinua. Eikö masturbointi onnistu vai onko siinä itserakkaus se orgasmin mahdollistaja?
Siis Täh? Eikö ylempi kirjoittaja tiedä millaista on tuntea tunteita toista kohtaan? 😢
Mä taas oon vallan hämmästynyt miten pitkään miehet on jaksaneet jutella ja roikkua messissä jopa ihan näkemättäkin. Eivätkä oo lähteneet painostamaan tapaamiseen kun oon antanut ymmärtää että oon hitaammin etenevää tyyppiä. Pitää vain löytää oikeat ihmiset. N30+
Tuntemattomat eivät käytä mahdollisia mokia lyömäaseena myöhemmin tai kiristä jotta saa seksiä.
Hyvinkin helposti voivat käyttää, koska tuntemattomilla ei ole tunnesidettä sinuun ja sitä kautta eivät välttämättä koe empatiaa tai halua ajatella sinun parastasi. Sen sijaan, jos aidosti rakastaa toista, ei tule pieneen mieleenkään käyttäytyä tuolla tavoin, koska kukaan täysipäinen ei halua satuttaa ihmisiä, joita rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä ja mun aviomies harrastettiin seksiä kun oltiin ensin seurusteltu kuukausi. Ei siis tunnettu, vaan seurusteltu. Tunnettu oltiin pari kuukautta tuossa kohti, ja käyty keskustelu ehkäisystä, mitä tehdään mahdollisen raskauden kohdalla ja testautettu sukupuolitaudit.
Suosittelen lämpimästi kaikille.
Me toimimme samalla tavalla, tosin hitaammalla aikataululla.
Olimme tunteneet vuoden ja seurustelleet 3kk ennen kuin seksiä päätimme harrastaa. Ja se kannatti, oli upeaa heti ensimmäisestä kerrasta lähtien.
Onko sellaisia miehiä olemassakaan?
Vierailija kirjoitti:
M
Lyhytaikainen exäni puhui aina, ettei edes pystyisi harrastamaan seksiä naisen kanssa ellei hänellä olisi tunteita tätä kohtaan. Kuitenkin lopulta tarpeeksi hänen naisjuttuja kuunnellessani ymmärsin, että se hänen tarvitsemansa tunne oli oikeasti vain se seksuaalinen halu eikä mitään muuta. Kävi hyvin ilmi siinäkin, miten ne hänen suuret tunteensa tuntuivat lopahtavan siihen kun lopulta menimme useampien treffien jälkeen sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies alkaa kokemaan rakkautta naista kohtaan vasta sen jälkeen kun on rakašteltu. Sitä ennen nainen on miehelle vain etäinen tavoite, mahdollinen mahdollisuus. Ja kun mies huomaa että nainen ei halua miestä lihallisesti, vaan pihtaa, niin mies siirtyy seuraavan tavoitteen pariin. Mutta, jos nainen antautuu miehelle, niin mies tekee aivan kaikkensa, ja paljon enemmänkn, naisensa eteen.
Ja höpö! On vanha sananlasku "antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa". Kun nainen on seksuaalisesti kiinnostunut miehestä, hän lähettää sanattomalla kehonkielellään tälle signaaleja jotka ovat yhtä vanhoja kuin koko ihmiskunta. Mies kyllä tunnistaa signaalit vaikka nainen ei suostuisi kongreettisesti haluaan osoittamaan. Naisten ei tarvitse yhtään pelätä, että mies ei vaistoaisi naisen kiinnostusta. kyse on yhdestä luonnon voimakkaimmasta viestintäjärjestelmästä, jonka mies tajuaa vaistomaisest
Jos nainen on seksuaalisesti kiinnostunut miehestä ja lähettää tälle selviä nonverbaalisia signaaleja asiasta, niin miksi ihmeessä hän esittäisi sanoillaan tai teoillaan jotakin muuta? Ja miten ihmeessä nainen osoittaa arvostusta itseään kohtaan, jos esittää ettei halua silloin kun hän haluaa?
Tämä on vähän samanlaista sipistelyä kuin että hieno nainen ei saa syödä isoa annosta tai nauraa liian kovaa tai kävellä pitkillä askelilla, koska aktiivisuus ja reippaus ei ole perinteisesti kuulunut naisen kulttuuriseen rooliin.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinka moni nainen on neitsyt? Aika harva...
Lähes jokainen parikymppinen ja kolmekymppinen nainen on Suomessa ollut yli 10 miehen pantavana.
Meneppä naimisiin sellaisen naisen kanssa...
Samoin miehet ovat aika usein uittaneet lieroaan aika monenlaisissa kuppalätäköissä... Meneppä sellaisen kanssa sitten naimisiin!?
Kyllä se miehen värkki muuttuu todella iljettäväksi jos sitä koskaan erehtyy käyttämään. Oikein imee kaikenlaista ällömehua itseensä... Hyisss......
Laadukkaasta suhteesta tai siis suhteen alusta ei voi puhua jos hypätään heti sänkyyn. Kuten joku tuolla kirjoitti, että laadukkaammat suhteet ovat alkaneet pikaisesta seksistä. Minusta se on juuri niin, että jos haluaa muutakin kuin seksiä niin haluaa tutustua toiseen edes jonkin aikaa ensin. Pitää itseään ja toista senverran laadukkaana ja ryöstää toisen persoonaa muunakin kuin seksikohteena.
Minusta siis laadukkuus on molemminpuolista: kumpikin arvostaa myös itseään ettei seksi tuntemattoman kanssa ole se juttu kun vakavampaa suhdetta haluaa.
En käsitä kuinka tyhmiä jotkut ovat: jos joku henkilö on valmis liki heti seksiin hänen kanssaan niin on myös valmis muidenkin kanssa. Turha edes unissaan kuvitella olevansa jotenkin erityinen tai vetovoimainen. Olet vain yksi monista. No, kun kaksi samantyyppistä kohtaa niin saattaahan siitä parisuhde syntyä. Varsinkin jos ovat jo kyllästyneet tähän touhuun. Tai joku hölmö astuu ansaan.
Naisetko lämpenevät hitaammin. No, niin. Mielestäni lämpenen nollasta sataan kun kohdalle osuu viehättävä mies, ja voisin sellaisen kanssa harrastaa seksiä sen kummemmin tuntematta. Mutta en halua, jos haaveilen miehen kanssa jonkinlaisesta suhteesta. Silloin sitä haluaa tutustua toiseen ilman että seksi sekoittaa koko tunnemaailman ja vie huomion muulta tutustumiselta.
Nimeomaan JOS on. Nythän on aiheena tilanne, jossa mies haluaa seksiä nopeammin kuin nainen. Silloinhan kyse ei ole molemminpuolisesta kiinostuksesta. Eikä ole mitään vatun psykologista peliä, jos pitää kiinni omista rajoistaan eikä suostu seksiin vain siksi, että mies ei kestä odottaa sekuntiakaan.