Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi mies, joka ei odota "yökyläilyä" ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä?

Vierailija
21.11.2024 |

Viimeisinkin treffikumppani oli etsivinään pitkäaikaista suhdetta, mutta niin vaan kiinnostus hiipui, kun ei päässyt heti kanssani sänkyyn.

Kommentit (868)

Vierailija
421/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin odottaa jonkun aikaa. mutta yleensä se on niin, että alkava suhde naisen kanssa loppuu, jos seksiä ei ole ensimmäisten tapaamisien aikana. 

Vierailija
422/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenvetona voidaan taas kerran todeta, että wahusnaisten raivo ja paheksunta kohdistuu miehiin, jotka yksiselitteisesti ovat väärästä sekä sydänjuuriaan myöten pahoja, eivätkä ole lainkaan sellaisia kuin wanhusnaiset ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ei ole heti kemiaa, niin mitäpä sitä odottelemaan, kun ei se myöhemminkään ilmaannu noin vain.

Aika usein se vaan ilmaantuu, jos malttaa mielensä. Tuolla "mulle heti kaikki nyt" asenteella päätyy ikisinkuksi hyvin nopeasti. 

Todella monella seksuaalinen kiinnostus herää nopeasti tai ei ollenkaan. Kun tietää, ettei ole hitaasti lämpiävää sorttia, minusta olisi aika julmaa roikottaa toista mukana useammat treffit.

Hyvin harvalla on noin. Ihminen ei ole kone, joka syttyy nappia painamalla. Eikä ihmisen seksuaalisuus ole mikään "nyt tai ei koskaan" ilmiö. Seksuaalisuus on meissä kaikissa läsnä aina. Seksuaalisen kiinnostuksen taas voi herättää ajan kanssa, jos pystyy oppimaan asioita ja kommunikoimaan toi

Tästä asiasta on keskusteltu palstallakin monet kerrat, ja jo sen perusteella voi huomata, miten tavattoman yleistä on se, että jos joku tietty henkilö ei herätä seksuaalista kiinnostusta pian, se kiinnostus ei herää myöhemminkään. Ihmiset ovat tässä asiassa erilaisia. Jokaisessa ketjussa riittää kuitenkin vänkääjiä, joiden mielestä nämä ihmiset valehtelevat tai ovat uuten väärässä omista kokemuksistaan. Tästä voi vain päätellä, että osan ihmisistä on mahdoton hyväksyä, että jonkun seksuaalisuus voisi toimia eri lailla kuin heillä itsellään.

Vierailija
424/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on täsmälleen yhtä looginen väite kuin se, että hitaasti lämpiäviät muuttuvat ennemmin tai myöhemmin jälleen frigideiksi.

Ihan omaan kokemukseen perustuu tuo väite nopeasti syttyvistä ja yhtä nopeasti sammuvista himoista. Kun mies saa mitä haluaa, kiinnostus hyvin usein lopahtaa. En ainakaan itse ole törmännyt tähän palstalla kovasti mainostettuun mies tyyppiin, joka ensitreffeillä saadun pesän jälkeen olisi valmis uhraamaan kaikkensa naisen eteen ja sitoutumaan tähän loppuelämäkseen. Pisimmät parisuhteeni olen muodostanut siten, että seksiä ei ole harrastettu viikoihin tai edes kuukausiin tutustumisen alkumetreillä. 

Vierailija
425/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä löytyy muttei sulle kelpaa tavallinen mies?

Millanen olet? Kuvaile. :-)

Vierailija
426/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä asiasta on keskusteltu palstallakin monet kerrat, ja jo sen perusteella voi huomata, miten tavattoman yleistä on se, että jos joku tietty henkilö ei herätä seksuaalista kiinnostusta pian, se kiinnostus ei herää myöhemminkään. Ihmiset ovat tässä asiassa erilaisia. Jokaisessa ketjussa riittää kuitenkin vänkääjiä, joiden mielestä nämä ihmiset valehtelevat tai ovat uuten väärässä omista kokemuksistaan. Tästä voi vain päätellä, että osan ihmisistä on mahdoton hyväksyä, että jonkun seksuaalisuus voisi toimia eri lailla kuin heillä itsellään.

--

Ihminen, joka muodostaa mielipiteensä vauvapalstan keskustelujen perusteella, on todella vieraantunut todellisuudesta. Tuo toki selittää sen, miksi esität täysin absurdeja väitteitä. 

Vierailija
427/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on täsmälleen yhtä looginen väite kuin se, että hitaasti lämpiäviät muuttuvat ennemmin tai myöhemmin jälleen frigideiksi.

Ihan omaan kokemukseen perustuu tuo väite nopeasti syttyvistä ja yhtä nopeasti sammuvista himoista. Kun mies saa mitä haluaa, kiinnostus hyvin usein lopahtaa. En ainakaan itse ole törmännyt tähän palstalla kovasti mainostettuun mies tyyppiin, joka ensitreffeillä saadun pesän jälkeen olisi valmis uhraamaan kaikkensa naisen eteen ja sitoutumaan tähän loppuelämäkseen. Pisimmät parisuhteeni olen muodostanut siten, että seksiä ei ole harrastettu viikoihin tai edes kuukausiin tutustumisen alkumetreillä. 

Niin, ja monen muut pisimmät ja laatuisimmat parisuhteet ovat vastaavasti muodostuneet siten, että seksiä on harrastettu heti ensimmäisillä treffeillä.

Toivottavasti kukaan, mies tai nainen, ei ole valmis uhraamaan kaikkensa toisen eteen, oli seksikertoja kuinka monta tahansa.

Vierailija
428/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen ongelma taas joillakin on? Kautta aikain ovat jotkut(useat) miehet halunneet päästä heti panemaan ja sen jälkeen dumpataan vaikka olivatkin muka etsimässä "vakavaa suhdetta" Iso osa ihmisistä haluaa tutustua kumppaniinsa kunnolla ennen kuin seksi tulee mukaan kuvioon. Näin on ollut aina. Turha vetää mitään frigidejä siihen että nainen haluaa tietää kenen kanssa jakaa kehonsa. Nykyään myös paljon vaarallisempaa tuplasti lisääntyneiden s.puolitautien takia. 

Nainen välttää vaaran jos miehen asenne ja ääliömäisyys tulee heti esille eikä vasta kuukausien jälkeen. Nämä "ainakin toisella tapaamisella pannaan tai ei jatkoa!" "minun täytyy tietää sopivatko seksuaalisuutemme yhteen joten pannaan jo nyt!" miehet. 

Vierailija
429/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja monen muut pisimmät ja laatuisimmat parisuhteet ovat vastaavasti muodostuneet siten, että seksiä on harrastettu heti ensimmäisillä treffeillä.

Toivottavasti kukaan, mies tai nainen, ei ole valmis uhraamaan kai

Höpön löpö. Aika unohtaa nuo ysärin vanhentuneet baaritarinat. Se oli silloin se ja nyt on nyt. 

Vierailija
430/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kukaan, mies tai nainen, ei ole valmis uhraamaan kai

Ehkä sinun nuoruudessasi oli noin. Nykyisin jokainen vähänkään turvallisuudestaan välittävä nainen sopii ensimmäiset treffit julkiselle paikalle. Ja luonnollisesti julkisella paikalla EI harrasteta seksiä. 

Vierailija
431/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hienoa, jos miehen ennenaikainen siemensyöksy on ollut sinulle huonointa kohtaamaasi seksiä. Edellä ei kyllä taidettu puhua ihan tämän tason ongelmista.

Yritin lainata viestiketjun alkua, jossa puhuttiin yleisesti siitä, voiko olla tilanne, että olisi ihastunut ja tunteita, mutta seksi olisi jollain tavalla huonoa. 

On ollut ennen tätä aviomiestäni sellainen "itsekäs mies", häneenkin tietysti olin kovasti ihastunut, nuorena ja tyhmänä, mutta se suhde loppui moniin muihinkin ongelmiin. (Lievä?) seksuaalinen väkivalta ei ollut vähäisin ongelmista:/

Halusin nyt kertoa tuon onnellisemman tarinan. 

Tämä aviomieheni oli varmaan sellainen, jota tässä "kysytään", ei ollut pelkästään seksin perässä ja heti "vonkaamassa" sänkyyn. Seksi tuli kyllä kuvioihin aika pian, varmaan siksi, ettei ollut mitään painostusta, vaan asiat eteni "omalla painollaan." Hänet löysin opiskelijoiden reissulta.

Vierailija
432/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tavoittelevat miehiä, jotka saavat halutessaan seksiä myös ensimmäisillä treffeillä. Miksi nykyisellä aikakaudella nämä miehet odottaisivat huvin vuoksi, että joku yksittäinen nainen haluaa odotella kuukausikaupalla?

Vierailija
433/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Jaksan kyllä odottaa kolmansille treffeille! Yhteystiedot saa toimituksesta.

Vierailija
434/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen ongelma taas joillakin on? Kautta aikain ovat jotkut(useat) miehet halunneet päästä heti panemaan ja sen jälkeen dumpataan vaikka olivatkin muka etsimässä "vakavaa suhdetta" Iso osa ihmisistä haluaa tutustua kumppaniinsa kunnolla ennen kuin seksi tulee mukaan kuvioon. Näin on ollut aina. Turha vetää mitään frigidejä siihen että nainen haluaa tietää kenen kanssa jakaa kehonsa. Nykyään myös paljon vaarallisempaa tuplasti lisääntyneiden s.puolitautien takia. 

Nainen välttää vaaran jos miehen asenne ja ääliömäisyys tulee heti esille eikä vasta kuukausien jälkeen. Nämä "ainakin toisella tapaamisella pannaan tai ei jatkoa!" "minun täytyy tietää sopivatko seksuaalisuutemme yhteen joten pannaan jo nyt!" miehet. 

Minä olen vain kiitollinen, jos mies ilmaisee heti ensimmäisllä treffeillä, että "nyt sitä seksiä tai tämä ei jatku". Karsiutuu hyvin jyvät akanoista, kun tekee ajatusmaailmansa heti selväksi. En minäkään halua jatkaa tapailua, jos miehelle seksi on noin tärkeässä roolissa, että pallit räjähtää, jos ei välittömästi saa pimpsaa. 

Vierailija
435/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita vuosia jaettiin sänky exän kanssa. Ei koskaan seksiä. Vakaumuksen perusteella odotettiin avioliittoa. Suhde kariutui kuitenkin muihin asioihin ennen sitä.

Vierailija
436/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse voisin odottaa jonkun aikaa. mutta yleensä se on niin, että alkava suhde naisen kanssa loppuu, jos seksiä ei ole ensimmäisten tapaamisien aikana. 

Aivan, kyllä tuossa molemmat vain voittavat. Itsekin hakisin miestä, joka ensinnäkin taitaa oikeinkirjoituksen. 

Vierailija
437/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tavoittelevat miehiä, jotka saavat halutessaan seksiä myös ensimmäisillä treffeillä. Miksi nykyisellä aikakaudella nämä miehet odottaisivat huvin vuoksi, että joku yksittäinen nainen haluaa odotella kuukausikaupalla?

Miksi luulet, että sinun pitäisi odottaa? Tuskinpa sinulla ja odottamista haluavalla naisella on mitään yhteistä, jonka varaan voisi rakentaa edes niitä toisia treffejä. Sen kun keskityt heti haaransa avaaviin yksilöihin, jos niitä sinulla jonoksi asti piisaa. 

Vierailija
438/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hyvää kannattaa odottaa. 

Vierailija
439/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aw, pikku pano-petterit ovat alapeukuttamassa kaikkia viestejä missä sanotaan että nainen haluaa vähän odottaa ennen ensimmäistä seksikertaa. Panopetteriä pelottaa ettei kukaan kohta anna..tai ehkäpä kyseessä ovat iänikuiset ikineitsytmiehet joiden koko elämä pyörii pimperon saannin ympärillä;) 

Seksiin pakottava tai kiristävä ukko on kuvottava. Miksi nämä edes pyörivät parisuhde-osioissa?? 

Vierailija
440/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vain kiitollinen, jos mies ilmaisee heti ensimmäisllä treffeillä, että "nyt sitä seksiä tai tämä ei jatku". Karsiutuu h

Aivan, tietää millä nämä miehet ajattelevat. Ja sitten itketään kun he pettävät heti tilaisuuden salliessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän