Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hyötyä on 1000 e älypuhelimesta? Eikö 300e riitä?

Vierailija
21.11.2024 |

Miksi pulittaa 1000 euroa älypuhelimeen?

Kommentit (180)

Vierailija
61/180 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen todellinen tarkoitus? 

Sun syntymän todellinen tarkoitus?,,kerroppa se.

Vierailija
62/180 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni jouluna 2018 joululahjaksi iPhone Xs Maxin, 512 GB. Se maksoi noin 1800 euroa ja oli paras iPhone-malli joka silloin oli saatavilla. Minulla oli jo muutaman vuoden ollut iPad johon olin todella tyytyväinen, joten en edes harkinnut muuta kuin iPhonea koska halusin että ne pelaavat saumattomasti yhteen. Ennen kuin ostin tuon puhelimen minulla oli 49 euroa maksanut Samsung. Se ei ollut älypuhelin.:-)

Erittäin hienosti tuo on toiminut mutta sanoisin että nyt se alkaa olla käyttöikänsä päässä. Täysin moitteettomasti se toimii edelleen mutta onhan tässä tekniikka kehittynyt. Joten tänä jouluna ostan joululahjakseni uuden puhelimen. En näe syytä muuttaa hyväksi osoittautunutta käytäntöä joten se tulee olemaan taas iPhonen paras malli. Eli 16 Pro Max. Sen verran joustan että en katso tarvitsevani teratavua tallennustilaa, vaan 512 GB saa riittää. 1759 euroa näyttäisi hintaa olevan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/180 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mun pitäisi se kertoa? En ole itsekään sillä päätäni vaivannut joten miksi sinunkaan pitäisi? Kärsitkö vakavistakin mielenterveysongelmista? Jokainen hankkii juuri sellaisen luurin kuin kokee tarvitsevansa ja resurssit riittää eikä siitä tarvitse kenenkään nähdä vaivaa edes ihmettelevän aloituksen vertaa ellei kyse ole siitä että tekisi mieli hankkia se tonnin luuri muttei ole varaa mitenkään päin joten epätoivoinen yritys vakuutella itselleen että ilmankin pärjää .. 

Vierailija
64/180 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin itselleni jouluna 2018 joululahjaksi iPhone Xs Maxin, 512 GB. Se maksoi noin 1800 euroa ja oli paras iPhone-malli joka silloin oli saatavilla. Minulla oli jo muutaman vuoden ollut iPad johon olin todella tyytyväinen, joten en edes harkinnut muuta kuin iPhonea koska halusin että ne pelaavat saumattomasti yhteen. Ennen kuin ostin tuon puhelimen minulla oli 49 euroa maksanut Samsung. Se ei ollut älypuhelin.:-)

Erittäin hienosti tuo on toiminut mutta sanoisin että nyt se alkaa olla käyttöikänsä päässä. Täysin moitteettomasti se toimii edelleen mutta onhan tässä tekniikka kehittynyt. Joten tänä jouluna ostan joululahjakseni uuden puhelimen. En näe syytä muuttaa hyväksi osoittautunutta käytäntöä joten se tulee olemaan taas iPhonen paras malli. Eli 16 Pro Max. Sen verran joustan että en katso tarvitsevani teratavua tallennustilaa, vaan 512 GB saa riittää. 1759 euroa näyttäisi hintaa olevan. 

Tuolla kuuden vuoden käyttöiällä olisit saanut joka vuosi 300 euron uuden puhelimen. En näe järkeä.

Vierailija
65/180 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja maksaa  :)

Vierailija
66/180 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuolla kuuden vuoden käyttöiällä olisit saanut joka vuosi 300 euron uuden puhelimen. En näe järkeä."

En usko että 300 eurolla saa uutta iPhonea ja vaikka saisikin, miksi ihmeessä olisin halunnut vaihtaa puhelinta joka vuosi? Vaikka tietojen kopiointi meneekin suht. saumattomasti pilven avulla niin on siinä oma vaivansa. Minä puolestani en näe yhtään mitään järkeä tuossa. 

Vierailija
67/180 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hienosti tuo on toiminut mutta sanoisin että nyt se alkaa olla käyttöikänsä päässä. Täysin moitteettomasti se toimii edelleen mutta onhan tässä tekniikka kehittynyt. Joten tänä jouluna ostan joululahjakseni uuden puhelimen. En näe syytä muuttaa hyväksi osoittautunutta käytäntöä joten se tulee olemaan taas iPhonen paras malli. Eli 16 Pro Max. Sen verran joustan että en katso tarvitsevani teratavua tallennustilaa, vaan 512 GB saa riittää. 1759 euroa näyttäisi hintaa olevan.&nbs

No onhan se yksi puhelin kuudessa vuodessa esim. ympäristön kannalta parempi kuin 6 puhelinta samassa ajassa? 

Vierailija
68/180 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja maksaa. Puhelimen verotusarvo 20€/kk niin todellakin otan kalleimman luurin mitä sillä rahalla saa.

Siksi.

Jos taas omalla rahalla ostan, niin ostan 100-150€ puhelimen. Ihan yhtälailla sillä voi soittaa ja vastaanottaa puheluita kuin kalliillakin.

M44

Vierailija
69/180 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantaja maksaa  :)

Tosin uuteen saa vaihtaa näin kalliin vain 3 vuoden välein. Halvemman kahden vuoden.

Vierailija
70/180 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satasellakin saa loistavan puhelimen. Tonnin puhelimen ostavat ne jotka kehuvat ostaneensa tonnin puhelimen.

Aivan varmasti satasella ei saa loistavaa puhelinta.

Saa, jos sitä käyttää oikeasti vain puhelimena tai tekstiviestittelyyn. 

Vierailija
71/180 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyödyttää isänmaata ja ihmiskuntaa. 

Vierailija
72/180 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä saa hemmetin hyvän akun ja kameran, plus mun käärinliinoissa ei oo taskuja.

Vierailija
73/180 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmella huntilla saa kolmen huntin käytettävyyden. Se ostaa, joka tarvitsee parempaa käytettävyyttä.

Some ja kissavideot näkyy ihan samoin hinnasta riippumatta. Sen kummempaa luurilla ei kukaan tee.

Vierailija
74/180 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä kannattaako tonnin puhelinta ostaa, mutta kyllä vaikka 500 ja 200 euron puhelimissa on iso ero. Ihan siinä miten sujuvasti toimivat. 

Vierailija
75/180 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olla hyödyllinen lammas.

Vierailija
76/180 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olla hyödyllinen lammas.

Ilman niitä "hyödyllisiä lampaita" ei sinunkaan tilille ropisisi ilmaista rahaa ilman vastinetta joka kuukausi. 

Vierailija
77/180 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oikeasti on toimivampaa tonnin kuin 300 e puhelimessa? Nyt ei riitä argumentti parempi käytettävyys. Millä tavoin parempi?

Ootte te typerää sakkia. Kysytkö ihan pokalla tätä?

Vierailija
78/180 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteensopivuus muiden Applen laitteiden kanssa, joita käytän työssäni. Reilu 1000€ ei kaada talouttani.

Vierailija
79/180 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just ostin DNA:n pinkistä perjantaista hintaan 1639 egee :) Hyvin vaikuttaa käyvän ja kukkuvan. 

Vierailija
80/180 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmella huntilla saa kolmen huntin käytettävyyden. Se ostaa, joka tarvitsee parempaa käytettävyyttä.

Minulla on 400 euron puhelin tämän vuoden mallia ja tämän käytettävyys on huippuhyvä. Kiinan Motorola.

Applen suht uusi malli (iPhone 13pro) itse asiassa häviää joissain ominaisuuksissa tälle vaikka on kaksi kertaa hintavampi.