Miksi kaikilla piikkejä ottaneilla on ollut kova KORONA?
Kovat oireet ja kova kuume.
ja osalla monta kertaa . Päälle muut taudit .
Kommentit (493)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa 15% ylikuolleisuus syyskuussa 2024, mutta se ei toki ole mitenkään huolestuttavaa, eikä syitä tarvitse tutkia. "Suuret ikäluokat ne siellä vain kuolevat".
Hesarin ja oman talousalueen kuolinilmoituksissa 20-40-luvulla syntyneitä. Normaalissa kuoliniässä olevia ihmisiä. Sama nk kirkollisissa ilmoituksissa, nimi ja ikä , siis kalle möttönen, 86 v.
Minkä salaseuran sanomissa ne nuoret kuolleet ilmoitetaan.
Samaa nähnyt omalla asuinpaikka kunnalla. Menehtyneitä on normaalia enemmän, mutta ovat syntyneet 1920-1950. Nuoria ei juurikaan löydy. Pimitetäänkö ne meiltä.
Niin vaikka ne eivät kuuluisi kirkkoonkaan yleensä omaiset laittavat kuolinilmoituksen lehteen.
Esim tuo kuolleita tilastoiva ryhmä ( yks ent terveydenhoitaja pääjehuna, n. 50 v) joutuu ne nuoret kuolleet etsimään ulkomailta, näkyy olevan itsarin tehneitä, onnettomuuksissa kuolleita, huumeisiin, yksi raskaukomplikaatio. Eivät lue uutisia loppuun tai kunnolla.
Tottakai ihmisiä on aina kuollut ja myös nyt eri ikäisinä. Heillä on itsepetos menossa, he eivät sairastu ja kuole.
Vieläkö joku jaksaa tätäkin vatvoa. Itse otin kaikki mahdolliset koronarokotukset ja olen kerran sairastanut lievänä. Samoin kaikki tutut. MYRKKYPIIKKI?? Hae apua.
Höpö höpö, olen ottanut kaikki koronapiikit, enkä ole sairastanut mitään.
Vierailija kirjoitti:
minulla on yksi tähän piikkipelkoleiriin kuuluva tuttava ja juuri juttelin hänen kanssaan. Hän itse sanoi että harmittaa, kun hän on henkisesti niin paljon kehittyneempi, että osaa ymmärtää miksi rokotteita ei pidä ottaa ja miten vaikeaa on elää omassa asuinpaikassaan, kun ihmiset siellä eivät ole samalla tasolla. Hän ei ehkä tiedä että minäkin olen sitten ilmeisesti sitä henkisesti kehittymätöntä porukkaa, kun rokotteita olen ottanut ja tulen ottamaan, mutta hänen kauttaan olen nähnyt miten kehitytään rokotekielteiseksi. youtubessa on videoita, joissa on totuus, hän sanoi kerran, kun kysyin mistä voisi löytää lisätietoa näistä väitteistä.Hänellä on siellä muutama kanava joista katsoo. Lihansyönnin vähentämispuheet myös ovat kuulemma saman leirin tuotosta, että lihansyönnin kieltämisellä yritetään saada vain ihmiset sairastumaan. kasvisruokavalio ei ihmiselle sovi. Hän ei siis ikinä tarkasta noissa youtubevideoissa esitettyjä vä
Huvittavaa on, että nämä salaliittoteorioihin orjallisesti uskovat kutsuvat normaalisti käyttäytyviä ihmisiä lampaiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylimääräisiä kuolemia oli jo vuonna 2020, jolloin koronarokotteita ei edes vielä annettu. Ensimmäinen rokote annettiin vasta joulukuussa 2020.
Suomessa ylimääräiset kuolemat alkoivat syksyllä 2021. Tottakai aikaisemminkin jonain kuukausina oli, mutta nuo joskus monenkymmenen prosentin ylikuolleisuudet kyllä ajoittuvat joka maassa siihen kun piikkejä alettiin antamaan. Ja jatkuvat yhä. Hiukan ovat kaiketi tänä vuonna hellittäneet. Englannissa muuttivat tilastointia että saivat luvut alas.
Englannissa on äskettäin tehty (ei muutettu vaan kerätty tietoa) yhteenveto, ja rokottamattomat sairastuivat koronaan kaksi kertaa enemmän kuin rokotetut. Eli rokottaminen vähensi selvästi tautia. Ei estänyt kokonaan siihen sairastumista, eikä niin ole väitettykään.
Siinä aika alkuvaiheen sairaaloiden tilastoissa Suomessa on pahimmalta kuolema-ajalta täysin kiistaton käyrä, jossa 99 prosenttia kuolleista oli rokottamattomia. Sitten kun lievemmät versiot alkoivat levitä, kuolemia kaikkiaankin oli vähemmän, tauti tietysti rokotetuilla keskimäärin lievempinä.
Tietysti sairastetulla koronalla sai immuniteettia, eli se tavallaan vastasi rokotetta, paitsi että se ensimmäinen tauti on aiheuttanut enemmän aivosumua ja monia muita kummallisia oireita.
Rokotteilla pelastettiin kaikkiaan lähes 2 miljoonaa ihmishenkeä.
En ottanut rokotteita ja sain koronan kahteen eri kertaan, jouluna 2022 ja jouluna 2023, kotitestit olivat positiiviset.
Oireet kestivät noin 4-5 viikkoa. Oli niinkuin erittäin pitkä flunssa.
Vierailija kirjoitti:
Myrkkypiikkien puolustelijat ovat typeryyksissään piikkejä ottaneet kun heitä sumutettiin korkealta taholta. Nyt häpeissään puolustelevat, jotta eivät joudu nolatuksi. Myrkkypiikkien vaikutus kostautuu tulevaisuudessa, siitä on jo valtavat määrät todisteita, kärsimystä ja kuolemia.
Siitä on paukkunut jo aika monet deadlinet, olisiko nyt vihdoin tarjolla joku konkreettinen aika, kun tämä ennustus toteutuu?
Vierailija kirjoitti:
Täällä mies 35v ja 3 rokotetta otettu. Ei kertaakaan koronaa, eikä kuumetta kertaakaan vuodesta 2020 asti... eikä oikeastaan minkäänlaista flunssaakaan.
Täällä nainen 57 ja 3 piikkiä otettu eikä koronaa tai flunssaa.;)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani piikin ottaneet ovat itse asiassa jo kuolleet.
Tästä sen huomaa miten vaarallista on tuntea foliohattuhörhöjä. Minä kun tunnen aika monta elävää, moneen kertaan koronarokotettua ihmistä. Itsekin olen sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Tekniikan Maailmassa sanottiin että rokottamaton ja Koronan sairastanut saa 13 krt kovemman suojan uutta Koronaa vastaan kuin rokotettu. Juttu löytyy edellleen, tutkittu.
Entäs rokotettu ja koronan sairastanut? Mikä suoja?
Ai on vai? En tunne yhtäkään, joka olisi rokotteesta sairastunut. Tunsin kyllä yhden, joka kuoli koronaan, kun ei rokotetta ottanut. Suremaan jäivät vaimo ja neljä lasta.
7 rokotusta, 0 koronaa, 0 nuhaa, 0 yskää, 0 flunssaa
ÄO 139
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani piikin ottaneet ovat itse asiassa jo kuolleet.
Kaikki tuntemani piikin ottaneet ovat elossa, yksi rokottekielteinen kuoli.
Da Pjotr. Hjuvin paha korona on koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Ovvai.
Da da. Dada.
METAtutkimus 2024: Koronarokotteet ovat turvallisia! 🙂
Tutkimus 284 tieteellisestä vertaisarvioidusta julkaisusta
Metatutkimus eli kokoomatutkimus eli koontitutkimus tarkoittaa aiempien tutkimusten pohjalta tehtyä synteesiä.
Lähde:
Beladiya J, Kumar A, Vasava Y, Parmar K, Patel D, Patel S, Dholakia S, Sheth D, Boddu SHS, Patel C. Safety and efficacy of COVID-19 vaccines: A systematic review and meta-analysis of controlled and randomized clinical trials. Rev Med Virol. 2024 Jan;34(1):e2507. doi: 10.1002/rmv.2507. PMID: 38282394.
tai https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/38282394/
Tulos:
All the approved vaccines were found safe and efficacious but mRNA-based vaccines were found to be more efficacious against SARS-CoV-2 than other platforms.
ELI
Koronarokotteet ovat turvallisia!
Rokotevastaisuus on venäjän propagandaa 🤢, lähde:
Höpö höpö taas. Ei pidä paikkaansa.
Että jotkut jaksavat jauhaa p*skaa.
2 piikkiä, 0 koronaa.