Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikilla piikkejä ottaneilla on ollut kova KORONA?

Vierailija
20.11.2024 |

Kovat oireet ja kova kuume.

ja osalla monta kertaa . Päälle muut taudit .

Kommentit (493)

Vierailija
221/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo väittämä. Perheessä kaikki saaneet 4-7 rokotusta koronaan, kukaan ei ole sairastunut. 

Vierailija
222/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä mies 35v ja 3 rokotetta otettu. Ei kertaakaan koronaa, eikä kuumetta kertaakaan vuodesta 2020 asti... eikä oikeastaan minkäänlaista flunssaakaan.

Ei yhtään rokotetta ja sama.

Tiedän silti joitain kaikki piikit ottaneitä joille on tullut korona aika pahana, ei sairaalakuntoisena vaan sänkypotilaana viikko ja sen jälkeen pari viikkoa voimattomana.

Tuossa vaan unohdetaan se pieni seikka, että tuo "paha" korona voi olla kuolettava ilman sitä rokotetta...

Vierailija
224/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 piikkiä eikä yhtään koronaa tai flunssaa 5 vuoteen. 

Vierailija
225/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vieläkään ei selvinnyt mistä niitä 5G-piikkejä saa, jotka aiheuttaa spontaaneja raha-automaattien laukeamisia...

Vierailija
226/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Kaikki rokotteet otettu, eikä perheellämme ole kellään ollut kovaa koronaa. 

Vierailija
227/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kaikilla about 80 % suomalaisista, jotka on sen rokotteen ottaneet? 

Vierailija
228/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheiseni on sairaalassa työssä ja s zzzzzzzzzzzzzzzzzz poistettu huuhaata

Kaikkea sinun  mielikuvituksesi tuottaakin 🤣😂

täysin samaa mieltä

Vierailija
229/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta vieläkään ei selvinnyt mistä niitä 5G-piikkejä saa, jotka aiheuttaa spontaaneja raha-automaattien laukeamisia...

Minä sain Kotkassa, mutta tuskin niitä enää on jaossa, ne laadukkaat loppui ensimetreillä, vain muutamia paikkakuntakohtaisesti oli jaossa

Vierailija
230/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain Kotkassa, mutta tuskin niitä enää on jaossa, ne laadukkaat loppui ensimetreillä, vain muutamia paikkakuntakohtaisesti oli jaossa

Perhana!

No se siitä sitten.

Tuskin niitä nyt enää tuodaan markkinoille.

Tai ne on varattu niille, joilla on jo liikaa rahaa...

Vierailija
231/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perhana!

No se siitä sitten.

Tuskin niitä nyt enää tuodaan markkinoille.

Tai ne on varattu niille, joilla on jo liikaa rahaa...

Jeps, en ole kuullut kenenkään enää tuon alkujaon jälkeen saaneen niitä, mutta ainahan voi arpa suosia, jos uusia parempilaatuisia jakoon tulee. Itse onnekkaana sattuman kautta osuin oikeaan aikaan oikeaan paikkaan.On siitä toki haittansakin, vapaana liikkuvat kissat ja koirat lähtee perääni kulkemaan, olen kuin pillipiipari vieraitten ihmisten lemmikit mukanani. Vaikea eksyttää niitä kun pitäisi itse kotiin päästä, ei ne kaikki voi meille tulla vaikka sovussa näyttävät kaikki keskenään olevankin.

Vierailija
232/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on koronarokotteet. En sairastunut koronaan vaikka lapsilla oli. Ei ainakaan oireita eikä kotitestissä näkynyt, vaikka emme mitenkään erikoisesti toisiamme varoneet.

Vierailija
233/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti piikittömiä, kuoli tämän vuoden syyskuussa enemmän kuin syyskuussa 2023:

https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=Exce…

Alempi kuva: esimerkiksi Hollannissa näyttää olevan hämmästyttävän paljon ilmeisesti rokottamattomia: ylikuolleisuus viime syyskuussa noin 17 prosenttia vertailujaksoon nähden!

Vierailija
234/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut kaikki tarjotut piikit, ei mitään oireita rokotuksista eikä myöskään yhtään koronaa. Ei kai näitä voi mitenkään yleistää, tosi yksilöllistä on, miten kukin sairastaa, jos sattuu tartunnan saamaan. 

Ei ole mitään todisteita, että rokotetut sairastuisivat rankemmin, ihan höpöhöpöä tämä ap:n mielipide taas kerran. 

Vierailija
235/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin, ei ole ollut mullakaan koronaa! 

Vierailija
236/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis rokotusta eikä kertaakaan koronaa eikä ees flunssaa kuin 2016.

Ap on taas joku, en sano mikä,  somepropagandan uhri 

Vierailija
237/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen rokottamattomien sivuja. Ne vadta sairaita on vaikkei koronaa.  Sairaalassa ovat alinomaa, moittivat sairaalaruokia ja hoitoa.  On jos caikka mitä.immuunisairautta, pallolaajennuksia,  aivojuttuja, munuaiset, . Sitte moni tarvitsee psyykkisiä hoitojaksoja kun pää menee kierroksilla peläten sheddingiä ja viisgee.

Vierailija
238/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ainakaan, kaksi hyvin lievää koronaa olen sairastanut, toisella kerralla en edes ollut sairaslomalla, ekalla kerralla olin, väsymys oli aika kova mutta muut oireet lieviä. Kaikki suositellut rokotukset olen ottanut. 

Vierailija
239/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ainakaan, kaksi hyvin lievää koronaa olen sairastanut, toisella kerralla en edes ollut sairaslomalla, ekalla kerralla olin, väsymys oli aika kova mutta muut oireet lieviä. Kaikki suositellut rokotukset olen ottanut. 

Ja lisään, että nuo kaksi ovatkin ainoa taudit, jossa olen ollut vuosikausiin, ennen koronaikaa ollut viimeksi kunnolla kipeänä. 

Ja koronarokotusten lisäksi olen ottanut influenssarokotuksen joka vuosi. 

Vierailija
240/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla koronatartunta söi aivot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi