Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikilla piikkejä ottaneilla on ollut kova KORONA?

Vierailija
20.11.2024 |

Kovat oireet ja kova kuume.

ja osalla monta kertaa . Päälle muut taudit .

Kommentit (493)

Vierailija
281/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotevastaisuus on venäjän propagandaa

Hyödylliset idiootit levittää lisää

Tarkoituksena kylvemällä valetietoa vähentää kansan luottamusta hallintoon ja maan instituutioihin

Siten mahdollistaa laajemman disinformaation levitys väestöön

.

Venäjä on aloittanut hybridisodan ja disinformaatiin levittämisen lännessä jo 20-vuotta sitten

Venäjän sota länteen on jatkunut jo 20 vuotta

Ennen vuotta 2014 oli Venäjä jo hybridisodassa Lännen kanssa

Venäjä aloitti jo 2000-luvun alussa, Vladimir Putinin ensimmäisellä presidenttikaudella niin sanotun pehmeän voiman käytön ulkomailla.

Tärkeä osa tätä kampanjaa on 2007 perustettu Russkij Mir eli Venäläinen maailma -säätiö, joka toimii kulttuurikeskuksena samaan tapaan kuin Britannian British Council tai Saksan Goethe- instituutti.

Venäjän informaatiovaikuttaminen on kiihtynyt internetissä Putinin kolmannella presidenttikaudella vuoden 2012 jälkeen. Tärkeä osa sitä ovat olleet maksettujen trollejen käyttö internetin sisältöjen tuottajana.

Internetin tutkimuslaitos -nimellä ja sen englanninkielisellä IRA-lyhenteellä tunnettu, Pietarin Olkinassa sijaitseva trollitehdas on jo ainakin 10 vuoden ajan kylvänyt disinformaatiota maailmalle etenkin sosiaalisessa mediassa.

Lähteet:

https://www.talouselama.fi/uutiset/venalaiskenraali-kirjoitti-sodan-saa…

https://yle.fi/a/74-20012427

Vierailija
282/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not based on science.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään, ei ole.

Ja toiseksi, niitä piikkejä ei ole enää pariin vuoteen annettu, niiden vaikutus on lakannut aikoja sitten. Pitäisi joka vuosi ottaa piikki kuten influenssaankin, mutta ei sitä anneta enää kuin vanhimmille riskiryhmäläisille. Minä en saanut kuin kolme, ja kun kolmannesta oli teho vähissä kun virus oli muuntunut, tuli korona, se oli aika ikävä, mutta ei onneksi vienyt sairaalaan vaikka olen riskiryhmään kuuluva. Sen jälkeen en olekaan saanut enää rokotetta, mies sai neljännen. Nyt vuosi sitten jouluna meillä oli koko perheellä korona taas, ja mies sai sen viimeisenä, ja paljon lievempänä kuin silloin piikki 3 jälkeen. Virus muuntuu koko ajan.

Työkaveri kesällä oli todella pahassa koronassa, ei ollut vuosiin saanut piikkiä. Nyt syksyllä eri paikkakunnalla eri työpaikassa, oli yksi henkilö monta päivää sairaalassa koronan takia, eikä hänelläkään ollut ainakaan tuoretta rokotusta. Koronaa on ollut todella paljon liikkeellä, kuten myös mykoplasmaa ja muitakin viruksia, lehdessä oli juttua, että nuoret terveetkin ihmiset joutuu sairaalaan, ja joillain ollut koronan lisäksi toinen virustauti tai jopa kolme virustautia samaan aikaan, niin on mennyt huonolle hapelle vaikka olisi miten friksevä ihminen.

Vierailija
284/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa hyvin ettei ap tunne ainuttakaan piikin ottanutta.

Vierailija
285/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä agendalla, että saadaan ihmiset pelkäämään rokotteita, saadaan monta ihmistä karsittua maapallolta pois, kun nämä rokotekammoiset sairastuvat ja kuolevat.

Vierailija
286/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miten jollekin voi olla niin suurin ongelma, että toiset ottaa rokotteet. Voisko joku rokotevastainen selittää mulle, mikä tässä niin kovasti hiertää? Mä olen rokotteet ottanut, en ole tietääkseni koronaa sairastanut ja muutenkin olen terveneenä pysynyt. Mikä tässä on niin väärin? Mulle ihan sama, jos joku ei halua itse rokotteita ottaa. 

Vierailija
287/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, miten jollekin voi olla niin suurin ongelma, että toiset ottaa rokotteet. Voisko joku rokotevastainen selittää mulle, mikä tässä niin kovasti hiertää? Mä olen rokotteet ottanut, en ole tietääkseni koronaa sairastanut ja muutenkin olen terveneenä pysynyt. Mikä tässä on niin väärin? Mulle ihan sama, jos joku ei halua itse rokotteita ottaa. 

Ei koronarokotteista kieltäytyneitä kenenkään rokotestatus ole kiinnostanut missään vaiheessa, sen sijaan vaino rokottamattomia kohtaan oli mielipuolista. Varoitettu tietysti on. 

Vierailija
288/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan oo ollu kovaa koronaa koskaan vaikka kolme piikkiä otin. Yhden kerran oon saanu testistä positiivisen kun huvikseni kokeilin kurkun ollessa pikkuisen karhea. 

Vierailija
289/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä tuosta Usan koronaraportista?

Vierailija
290/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova korona ollut ainoastaan kaverilla, joka oli koomassa viikon ja sairaalassa kuukauden ja ei ollu piikkiä ottanut. Ei olisi voinutkaan. Onneksi saatiin piikit eli sen jälkeen sairastaneilla huomattavasti helpommat oireet. Luultavasti ilman piikkiä nämä joilla pahat oireet, olisivat jo kuolleet.

Vierailija
291/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan se erikoista, kun itsellä ollut viimeisen 8v aikana yksi influenssa (toki en ole varma oliko korona vai joku muu) ja en ole ottanut rokotteita, kun samaan aikaan työkaverit on monta kertaa vuodessa kipeinä ja jotkut olivat ottaneet koronarokotteet ja silti heillä oli korona kahdesti.. Luotan tosin omaan immuunipuolustukseen, käytän hunajaa ja elän terveellisesti, nukun tarpeeksi ja syön puhdasta ruokaa. Mutta koronaahan tutkittiin jo aikoinaan, että kaikkiin se ei tule tarttumaan ja voihan tuota itse saada jonkun flunssan jota joku toinen ei saa, tuuripeliä. Hyvä käsihygienia auttaa myös, ihmetyttää ihmisten hygienian puute kyllä välillä. 

Vierailija
292/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koronarokotteista kieltäytyneitä kenenkään rokotestatus ole kiinnostanut missään vaiheessa, sen sijaan vaino rokottamattomia kohtaan oli mielipuolista. Varoitettu tietysti on. 

Vai ette? Kun rokotus alkpi kampaajat, kosmetologit, energoahoitajat kieltäytyivät palvelemasta rokotettuja kun shedding.  Ihmiset lopettivat esim työttömyyskursseja ja tukitöitä aloillakin joissa ei rokotuksen perään kyselty, kun shedding. Kuka sai päänsäryn, kuka  ripulin  ja väsymyjsen rokotettujen lähellä. Eräs epäili syöpänsä johtuvan sheddingistä.

Heidän sivuillaan jatkuva vouhka, vahtikaa lapsianne ettei koulussa salaa k-piikkiä, käyvät kuvaamassa rokotepisteiden vanhuksia ja ilkkuvat.  Moni heistä ei ole tajunnut etteivät alle 65-vuotiaina saisi maksutta koko piikkiä.

Heille on jäänyt kolme vuotta vanha levy soimaan päähän.

Vierailija
293/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä outoa, itse en ottanut koronarokotetta eikä mieheni, meillä ei ole ollut tietääksemme koronaa mutta lähipiiri otti useamman rokotteen ja heillä kyllä on todettu korona, joillain jopa kahdesti. Mutta jotkut taudit vain tarttuu toisiin herkemmin ja toisiin ei, toisilla on parempi immuunipuolustus ja toisilla heikompi. 

Vierailija
294/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

COVID-19 ORIGIN: COVID-19 most likely emerged from a laboratory in Wuhan, China. The FIVE strongest arguments in favor of the lab leak theory include:(---)

GAIN-OF-FUNCTION RESEARCH: A lab-related incident involving gain-of-function research is most likely the origin of COVID-19. Current government mechanisms for overseeing this dangerous gain-of-function research are incomplete, severely convoluted, and lack global applicability.

TRANSNATIONAL FRAUD: At least half of the taxpayer dollars lost in COVID-19 relief programs were stolen by international fraudsters.

SOCIAL DISTANCING: The 6 feet apart social distancing recommendation which shut down schools and small business across the country was arbitrary and not based on science. During closed door testimony, Dr. Fauci testified that the guidance, sort of just appeared.

LOCKDOWNS: Prolonged lockdowns caused immeasurable harm to not only the American economy, but also to the mental and physical health of Americans, with a particularly negative effect on younger citizens. Rather than prioritizing the protection of the most vulnerable populations, federal and state government policies forced millions of Americans to forgo crucial elements of a healthy and financially sound life.

https://oversight.house.gov/release/final-report-covid-select-concludes

Vierailija
295/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koronapassi oli kyllä mielenkiintoinen.

Vierailija
296/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut jaksaa. Kaikki piikit otettu, ei yhtään koronaa enkä ole ollut edes kertaakaan kipeänä rokotusten ottamisen jälkeen. 

Vierailija
297/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei tarvitse iso vika olla korvien välissä kun jumittuu.  

Vierailija
298/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen yhden rokotetun, jolla oli kova korona. Kyseessä yli 50-vuotias nainen, jonka painoindeksi varmaan haarukassa 30-40, löytyy astmaa ja uniapneaa jne. Kaikilla muilla tuntemillani ollut asteikolla lievä-melko lievä, ml. 70v+ vanhemmillani, joiden pahin oire oli väsymys ja vetämättömyys.

Vierailija
299/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko teillä venäjällä, ap?

Vierailija
300/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarokotteella on merkittävä sydän- ja verisuoniterveyttä edistävä vaikutus, tutkimus paljastaa

Verrattaessa rokottamattomiin, adeno- tai mRNA-rokotteen saaneiden riski sydänpysähdykselle oli 55 prosenttia alhaisempi. Veritulpan riski oli puolestaan peräti 78 prosenttia pienempi ja laskimotukoksen 47 prosenttia pienempi.

Vaikka rokotteen vaikutus sydänterveyteen heikkeni asteittain, säilyi osa suojasta aina vuoden verran, tutkijat kertovat. 36 kuukauden kohdalla rokotuksesta sydänpysähdyksen riski oli rokotetuilla edelleen 39 prosenttia rokottamattomia pienempi. Veritulpan riski taas oli 47 prosenttia alhaisempi ja laskimotukoksen 28 prosenttia. Kun rokotuksesta oli 612 kuukautta, olivat vastaavat prosenttiluvut 48, 50 ja 38.

Yleinen viesti on, että jos olet rokotettu, riski sairastua koronataudin jälkeiseen sydän- ja verisuonitautiin laskee aika dramaattisesti, sanoo tutkimusta johtanut Oxfordin yliopiston Daniel Prieto-Alhambra Guardianille.

Tämä on erittäin rauhoittavaa erityisesti ihmisille, joilla on korkea riski sairastua tai pelkäävät saavansa sydänongelmia tai veritulppia.

https://tekniikanmaailma.fi/koronarokotteella-on-merkittava-sydan-ja-ve…

Rokotevastaisuus on venäjän propagandaa

https://yle.fi/a/74-20012427

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi