Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikilla piikkejä ottaneilla on ollut kova KORONA?

Vierailija
20.11.2024 |

Kovat oireet ja kova kuume.

ja osalla monta kertaa . Päälle muut taudit .

Kommentit (493)

Vierailija
241/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme piikkiä otin, koronaa ei ole ollut kertaakaan, ja viimeksi olin flunssassa vuosia sitten. Muutenkin terve mies, veriarvot pelkkää priimaa. Aivotkin on kunnossa, siksi en ole mikään rokotevastainen salaliittourpo.

Vierailija
242/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi minulla ei ole ollut kertaakaan koronaa, vaikka piikit olen ottanut ja koronalle altistunut useaan kertaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ottanut koronarokotuksia, ja yhden hyvin vaatimattoman 2 päivän kuumetaudin olen tänä aikana sairastanut. En tiedä, oliko korona vai mikä. Mitä hyötyä näistä piikeistä olisi siis ollut? Työpaikalla jotkut vetää jo kolmatta koronakierrosta.

Taitaa d-vitamiini olla tehokkaampi koronalääke.

Vierailija
244/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ollut. Meni nopeasti ohi

Vierailija
245/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole ollut. Ennen ensimmäistä rokotetta sairastin koronan, oli niin hirveä tauti, ettei influenssa ole mitään siihen verrattuna. Rokotteiden jälkeen ei ole ollut koronaa.

Vierailija
246/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hyödyllinen idiootti.

Vierailija
247/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ikinä pistelkö globalistien myrkkypiikkejä kehoonne. Älkää ikinä ottako valheellisten ruokasuosituksien moottoriöljyä sisuksiinne. Älkää ikinä uskoko wokettavien globalistien sairaita valheita. Tällä tavoin säilytänne terveytenne ja mielenterveytenne. 

Miten traumaattinen lapsuus pitää olla että muuttuu näin sairaaksi kuin kyseinen kirjoittaja? 

Vierailija
248/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki piikit otettu, kertaakaan en ole koronaa sairastunut. Enkä muutakaan flunssaa viiteen vuoteen. Ei kannata yleistää, vaikka omissa foliohattupiireissä haluttaisiin niin uskoa.

Vierailija
249/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut.

Vierailija
250/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite otin 2 aikoinaan koska piti olla töiden takia mutta ne rokotteet on vanhentuneet aikoja sitten ja sitten rokotepakosta töissä luovuttiin koska ne ei tartuntoja estä mutta en ole sairastanut koronaa kertaakaan tietääkseni. Ei ole oireita ollut koskaan  eli ei ole ollut kertaakaan tarvetta tehdä testiä.

Vierailija
251/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omassa lähipiirissä. Taitaa oma miesystävä edes olla ainoa kenellä on ollut testillä todettu korona ja nekään eivät olleet mitenkään pahoja.

Vierailija
252/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 koronarokotetta, vuosittainen influenssarokote, 0 koronaa, 0 flunssaa.-hoivakodin hoitaja

Vierailija
253/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki piikit otettu, ei kertaakaan koronaa eikä muitakaan flunssia pandemian jälkeen.

Minkä pandemian??? Sehän oli PLANDEMIA!

Ei ollut.

Vierailija
254/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylimääräisiä kuolemia oli jo vuonna 2020, jolloin koronarokotteita ei edes vielä annettu. Ensimmäinen rokote annettiin vasta joulukuussa 2020.

Suomessa ylimääräiset kuolemat alkoivat syksyllä 2021. Tottakai aikaisemminkin jonain kuukausina oli, mutta nuo joskus monenkymmenen prosentin ylikuolleisuudet kyllä ajoittuvat joka maassa siihen kun piikkejä alettiin antamaan. Ja jatkuvat yhä. Hiukan ovat kaiketi tänä vuonna hellittäneet. Englannissa muuttivat tilastointia että saivat luvut alas.

Minulle on nyt 3 kuukautta tullut hesari. On totta että siellä on paljon kuolinilmoituksia. Vainajat ovat syntyneet 20, 30 ja 40-luvuilla. Joku harva 50-luvulla,  vielä nuorempi on harvinaisuus, yleensä silloin kiitokset jollekin hoitotaholle.

Eli mitä somesta lukee, nuoria kuolee rok-otuksiin  valtavasti ei ole ainakaan hesarin ilmoituksissa näkyvissä.

Vierailija
255/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myrkkypiikkien puolustelijat ovat typeryyksissään piikkejä ottaneet kun heitä sumutettiin korkealta taholta. Nyt häpeissään puolustelevat, jotta eivät joudu nolatuksi. Myrkkypiikkien vaikutus kostautuu tulevaisuudessa, siitä on jo valtavat määrät todisteita, kärsimystä ja kuolemia. 

Meidänhän piti kuolla vuoden sisällä mutta ei ole viikatehenkilöä kuulunut neljään vuoteen.

Vierailija
256/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa 15% ylikuolleisuus syyskuussa 2024, mutta se ei toki ole mitenkään huolestuttavaa, eikä syitä tarvitse tutkia. "Suuret ikäluokat ne siellä vain kuolevat".

Hesarin ja oman talousalueen kuolinilmoituksissa 20-40-luvulla syntyneitä.  Normaalissa kuoliniässä olevia ihmisiä. Sama nk kirkollisissa ilmoituksissa, nimi ja ikä , siis kalle möttönen, 86 v.

Minkä salaseuran sanomissa ne nuoret kuolleet ilmoitetaan.

Vierailija
257/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin kolmannen ja viimeisen korona rokotteen jälkeen koronan (rokotteesta tuolloin jo n. 8 kk), joka oli lievä, yhtenä iltana kuumetta 38 ja päätä särki. Toinen korona oli tuosta 1,5 vuoden päästä ja vielä lievempi. Kuulun riskiryhmään.

Sama ystävillä ja lähipiirissä, muilla perheenjäsenillä ollut kerran korona, kaikki rokotettu ja tauti lievä.

On suvussa tosin yksi koronaan kuollutkin. Tiedän oikeastaan kaksi vastaavaa tapausta, molemmilla siis sama vaikea krooninen sairaus, jota kumpikaan ei ollut välittänyt asianmukaisesti hoitaa, molemmat menehtyivät koronan iskiessä. Sukulaiseni oli iältään alta 60 v ja toinen entisen työkaverini poika n 25 v.

Pitäkää kaikki huolta itsestänne.

Vierailija
258/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on yksi tähän piikkipelkoleiriin kuuluva tuttava ja juuri juttelin hänen kanssaan. Hän itse sanoi että harmittaa, kun hän on henkisesti niin paljon kehittyneempi, että osaa ymmärtää miksi rokotteita ei pidä ottaa ja miten vaikeaa on elää omassa asuinpaikassaan, kun ihmiset siellä eivät ole samalla tasolla. Hän ei ehkä tiedä että minäkin olen sitten ilmeisesti sitä henkisesti kehittymätöntä porukkaa, kun rokotteita olen ottanut ja tulen ottamaan, mutta hänen kauttaan olen nähnyt miten kehitytään rokotekielteiseksi. youtubessa on videoita, joissa on totuus, hän sanoi kerran, kun kysyin mistä voisi löytää lisätietoa näistä väitteistä.Hänellä on siellä muutama kanava joista katsoo. Lihansyönnin vähentämispuheet myös ovat kuulemma saman leirin tuotosta, että lihansyönnin kieltämisellä yritetään saada vain ihmiset sairastumaan. kasvisruokavalio ei ihmiselle sovi. Hän ei siis ikinä tarkasta noissa youtubevideoissa esitettyjä väitteitä, vaan uskoo ne sokeasti ja jos joku vastakkaiseen leiriin kuuluva taho (vaikka sitten ihminen tai uutistoimisto) kertoo toista, nin hän katsoo yotubekanavilta, että miten se vloggaaja sanoo, että miten siihen pitää suhtautua ja varauksetta sitten uskoo sen.

Vierailija
259/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lässytystä.

2 PIIKKIÄ 

EI YHTÄÄN KORONAA

Vierailija
260/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa 15% ylikuolleisuus syyskuussa 2024, mutta se ei toki ole mitenkään huolestuttavaa, eikä syitä tarvitse tutkia. "Suuret ikäluokat ne siellä vain kuolevat".

Hesarin ja oman talousalueen kuolinilmoituksissa 20-40-luvulla syntyneitä.  Normaalissa kuoliniässä olevia ihmisiä. Sama nk kirkollisissa ilmoituksissa, nimi ja ikä , siis kalle möttönen, 86 v.

Minkä salaseuran sanomissa ne nuoret kuolleet ilmoitetaan.

Samaa nähnyt omalla asuinpaikka kunnalla. Menehtyneitä on normaalia enemmän, mutta ovat syntyneet 1920-1950. Nuoria ei juurikaan löydy. Pimitetäänkö ne meiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän