Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikilla piikkejä ottaneilla on ollut kova KORONA?

Vierailija
20.11.2024 |

Kovat oireet ja kova kuume.

ja osalla monta kertaa . Päälle muut taudit .

Kommentit (493)

Vierailija
201/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä olet ollut näkemässä , vai ? 😅

Vierailija
202/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 50, nainen. Kolme rokotusta eikä mitään flunssaan viittaavaakaan tullut. Oon kyllä muutenkin tosi harvoin kipeä. Onko,ap, tämä sun aloitus ihan mutua vai perustuuko johonkin muuhunkin kuin esson baarin reiskojen juttuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastanut koronaa, vaikka en ole ottanur yhtään piikkiä.

Vierailija
204/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäin länsisuomessa kaikilla ystävillä on nyt koronaa. Voisi luulla flunssaksi, mutta kun oireet jatkuneet monta päivää, testi antaa positiivisen. Alkoi koilla lihassäryillä ja päänsäryllä. 39*kuume, yskä, aivastelut ym. Nyt kohta 2 viikkoa.

Teillpäin on huonot geenit 

Meilläpäin kaikilla jotka sairastuneet (erittäin harva) ollut parin päivän hyvin lievä korona.  Paremmat geenit 

Vierailija
205/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut koronaa kertaakaan. Ja ihan siis pk-seudulla vilkkaalla alueella asun, en missään syrjäisessä korpimökissä.

Vierailija
206/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheiseni on sairaalassa työssä ja seurannut miten potilaat rokotetaan. Neljän päivän kuluttua rokotteesta he ovat kaikki järjestään koronassa, 40-asteen kuumeessa vaikka olivat ennen rokotetta kotiutettavien joukossa. Hän on tehnyt tätä "tutkimustyötä" vuoden ajan hoitajana käytännön työssään , joten se on fakta että koronapiikki sairastuttaa.

Neljä päivää sairaalassa, ketä pidetään niin kauan?  Kaks yötä enintään isokin leikkaus.

Nyt ei rokoteta kuin 65 täyttäneitä ja riskiryhmiä. Koronan aikaankin esim syöpäpotilaat hoitotauon aikaan, ei hoitojakson aikaan.

Läheisesi ei ole sairaalass töissä. Piste. Horiset.

Sinä oletat, minä tiedän missä läheiseni on työssä;terveyskeskuksen vuodeosastolla. Ja kyllä, vuodeosastot täyttyvät nykään +65 vuotiaista ja sitä vanhemmistä koska varsinaisia "vanhainkoteja" ei enää ole. Iäkkään ihmisen omaiset kärräävät vanhukset vuodeosastoille sanomalla ettei se enää pärjää kotona vaikka syy on se ettei omainen halua hoitaa kun on lähdössä Espanjaan.

Paljon on myös tapauksia joissa iäkäs ihminen joutuu vuodeosastolle, paranee ja pääsisi kotiin. Kun hoitaja soittaa omaiselle ja kertoo tämän, omainen sanoo ettei me enää haluta sitä tänne. Miten itsekkäitä ihmiset onkaan!! Ehkä sinullakin on joskus vastaava tilanne edessäsi, että laitokseen hetkellisesi jouduttuasi sinua ei haluta enää kotiin.

Vierailija
207/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpö-höpö taas kerran. 4 piikkiä saanut, 2 koronaa sairastanut. Jos en olisi ikinä kuullutkaan koronasta, olisin kuvitellut sairastuneeni tavalliseen syysflunssaan eka kerralla (paitsi että makuaisti katosi muutamaksi päiväksi). Toisella kerralla vähän lämpöä ja yskää. En olisi tälläkään kertaa arvellut koronaa, paitsi kun mies työnsä vuoksi joutui testaamaan ja sai positiivisen tuloksen, niin arvelin oman flunssani olevan samaa Flirt-versiota suoraan Englannista tuotuna. En viitsinyt testata. 

Vierailija
208/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap VALEHTELEE! 

Se saattaa itse asiassa ihan oikeasti luulla noin. Eihän se väitteestä totta tee, mutta se  kuvittelee laukovansa totuuksia.

Vierailija
209/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheiseni on sairaalassa työssä ja seurannut miten potilaat rokotetaan. Neljän päivän kuluttua rokotteesta he ovat kaikki järjestään koronassa, 40-asteen kuumeessa vaikka olivat ennen rokotetta kotiutettavien joukossa. Hän on tehnyt tätä "tutkimustyötä" vuoden ajan hoitajana käytännön työssään , joten se on fakta että koronapiikki sairastuttaa.

Neljä päivää sairaalassa, ketä pidetään niin kauan?  Kaks yötä enintään isokin leikkaus.

Nyt ei rokoteta kuin 65 täyttäneitä ja riskiryhmiä. Koronan aikaankin esim syöpäpotilaat hoitotauon aikaan, ei hoitojakson aikaan.

Sinä oletat, minä tiedän missä läheiseni on työssä;terveyskeskuksen vuodeosastolla. Ja kyllä, vuode

Hoitajana, jos olet terveyskeskussairaalassa, vanhusten sairaalassa,  luulisi sinun ymmärtävän että potilaasi ovat iäkkäitä ja sairaita, kuolema voi tulla.  

Terveyskeskussairaalassa on esim syöpäpotilaat vaikka  viimeisen viikon tai kaksi,  ja sie hoitajana ihmettelet kun joku kuolee.

Miten jonkun saan "laitettua sairaalaan",  ihan kummia puhut.   65-vuotiaan?

Tottakai vanhus ja sairas jos ei pärjää kotona kotiavun kanssa täytyy makuuttaa vaikka terveyskeskussairaalassa.

Vierailija
210/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä oletat, minä tiedän missä läheiseni on työssä;terveyskeskuksen vuodeosastolla. Ja kyllä, vuode

Miksi läheisesi kertoo työasiasi sinulle noin yksityiskohtaisesti?  Teidän fb-ryhmissänne yksi kertoili omalla nimellään mitä tyttärensä juuri tk-sairaalan potilaista kertoi.  Omalla nimellä kerrottuna mitä tytär kertoo olisi voinut hannkia tyttärelle vaikka potkut.

Tk-sairaalaan moni vanhus kuolee, se vaan on elämän tosiasia.  Vaikken hoitoalalla olekaan.

Vierailija
211/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tai ketä tarkoitat "teidän fb -ryhmässä"?. Minä en ole missään ryhmässä, en ole somessa :D

Nimiä ei koskaan mainita enkä minä niitä kysele, vaitiolovelvollisuus (vaikka somessa sekin puoli taitaa aika monilta unohtua!), mutta tapauksilla kylläkin ja etenkin potilaiden omaisten käytöksestä jotka hämmästyttävät hoitajia. Että millaiseksi maailma ja ihmiset ovatkaan menneet. Oma napa, eikä mitään vastuuntuntoa!! Oikeudet kyllä tiedetään, mutta velvollisuuksille ollaan täysin kuuroja. On toki vielä normaalejakin omaisia, jotka eivät tuuppaa vanhusta vuodeosastolle vaan  hoitavat heidät kotona koska se on vanhuksen toivo. Ja jos joutuvat väliaikaisesti hoitoon, hakevat heidät kotiin ja järjestävät apua ja hoivaa sinne eivätkä jätä tätä vuodeosastojen hoitajien tehtäväksi.

Vierailija
212/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme rokotetta, ei lainkaan koronaa. Kuumetta viimeksi vuonna 2012.

Vierailija
213/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei saa jäädä sairaalaan, vaikka ei haluttaisi kotiin😅. Sinne kotiin joutuu, ja kotihoito käy hoitamassa ainakin 5 kertaa/vrk. Jos sitten ei pärjää kotona, saattaa päästä hoivakotiin ellei kotona ole omaishoitajaa.

T. 3 sairaan vanhuksen asioita hoitanut.

Vierailija
214/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ensimmäistäkään koronaa vielä sairastanut, piikitetty tosin kyllä jo 7 kertaa.

Sama täällä. Ei edes flunssaa ole ollut vuosikausiin.

Vierailija
215/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöhöpö taas kolme piikkiä oon ottanut eikä yhtään koronaa sairastettu.

Vierailija
216/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 piikkiä otin aikoinaan. Ei mulla ole ollut koronaa tietääkseni. En ainakaan ole käynyt testissä kertaakaan koska ei ole ollut tarvetta käydä.

Vierailija
217/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 piikkiä otin aikoinaan. Ei mulla ole ollut koronaa tietääkseni. En ainakaan ole käynyt testissä kertaakaan koska ei ole ollut tarvetta käydä.

Ja ne 2 otin siksi että pystyin töissä jatkaa mutta sitten onneksi rokotepakko poistui.

Vierailija
218/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tai ketä tarkoitat "teidän fb -ryhmässä"?. Minä en ole missään ryhmässä, en ole somessa :D

Nimiä ei koskaan mainita enkä minä niitä kysele, vaitiolovelvollisuus (vaikka somessa sekin puoli taitaa aika monilta unohtua!), mutta tapauksilla kylläkin ja etenkin potilaiden omaisten käytöksestä jotka hämmästyttävät hoitajia. Että millaiseksi maailma ja ihmiset ovatkaan menneet. Oma napa, eikä mitään vastuuntuntoa!! Oikeudet kyllä tiedetään, mutta velvollisuuksille ollaan täysin kuuroja. On toki vielä normaalejakin omaisia, jotka eivät tuuppaa vanhusta vuodeosastolle vaan  hoitavat heidät kotona koska se on vanhuksen toivo. Ja jos joutuvat väliaikaisesti hoitoon, hakevat heidät kotiin ja järjestävät apua ja hoivaa sinne eivätkä jätä tätä vuodeosastojen hoitajien tehtäväksi.

Läheisesi varmaan on niissä ryhmissä ja sieltä oppinut nuo r-vastaiset puheensa. Se minua hoitajissa kummastutta, salaliitot syrjäyttävät ammatillisuuden.

Vierailija
219/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikilla. Minä saanut 5 korona rokotusta eikä tietääkseni minulla ole ollut koronaan kertaakaan.

Vierailija
220/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on hapertanut ap:n aivot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän