Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikilla piikkejä ottaneilla on ollut kova KORONA?

Vierailija
20.11.2024 |

Kovat oireet ja kova kuume.

ja osalla monta kertaa . Päälle muut taudit .

Kommentit (493)

Vierailija
181/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ollut kellään. Kahdella kolmesta parin pv kuume ja yhdellä lämpöä, perusflunssan oireet.

Vierailija
182/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollut mitään. Edes kunnon flunssaa 2 piikin jälkeen. Pitäs koputtaa puuta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulla kolme piikkiä ottaneella ei ole ollut koronaa ollenkaan? 

Voisko nyt joku denialisti kertoa. Samoin mies sairasti rokotettuna koronan hyvin vähäisin oirein, kaikilla tutuilla on rokotukset ja kaikki ihan hyvässä kunnossa

Tässä tämmöinen oma otanta, joka on varmasti ihan yhtä pätevä, kuin rokotettujen keskellä elävän denialistin harva-otanta kaikkien rokotettujen keskeltä 

Vierailija
184/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho! Suomi ihan ykkösenä viime joulukuussa. Onkohan tänäkin jouluna mitalisijoja tiedossa?

https://ec.europa.eu/eurostat/databrowser/view/demo_mexrt/default/bar?l…

En jaksa avata linkkiä, mutta vuosi sitten rokotteita alettiin Suomesa jakamaan paljon myöhemmin kuin muualla Euroopassa. Monelle vanhukselle se rokotus tuli myöhässä 

Vierailija
185/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Kolme rokotusta, vai onko neljä jo, ei kertaakaan koronaa, ja kovin vähän flunssaakaan.

Vierailija
186/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudemmalla 5G-sirun mallilla on eri valmistaja, ja sirujen valmistuslinjalla on ollut paljon ongelmia laadunvarmistuksen kanssa. En ottaisi koronarokotetta, ennenkuin laatu on saatu kohdalleen.

Vierailija
187/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 piikkiä otettu ja edelleen odottelen, että saisin koronan. Edes yhden kerran. Tunnen oloni syrjäytyneeksi. Kun oon jääny tästä "koronabuumista" kokonaan ulos.

Vierailija
188/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 piikkiä otettu ja edelleen odottelen, että saisin koronan. Edes yhden kerran. Tunnen oloni syrjäytyneeksi. Kun oon jääny tästä "koronabuumista" kokonaan ulos.

Haha sama. Oikeasti toivon saavani sen niin tuntisin kuuluvani joukkoon, mutta edes sitä iloa ei mulle suoda. Typerää, tiedän, mutta valitettavasti en edes vitsaile.

Vierailija
189/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman k-piikkiä olisin kuollut vakavasti jo useamman kerran.

Vierailija
190/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu mitä paskaa taas...rokotettu ,todella lievä korona. Puoliso rokotettu, ei koronaa ollenkaan. Lapsilla ollut vieläkin lievempänä kuin itselläni. Tuskin huomasivat sitä itse. 

Vierailija
191/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudemmalla 5G-sirun mallilla on eri valmistaja, ja sirujen valmistuslinjalla on ollut paljon ongelmia laadunvarmistuksen kanssa. En ottaisi koronarokotetta, ennenkuin laatu on saatu kohdalleen.

on se senverran kohdallaan pysynyt, että vieläkin pankkiautomaatit piippaa kohdallani kutsuvasti ja rahaa tulee kun menen liki. Omalta tililtä ne ei vajeennu, eikäpankki ole vieläkään ratkaisuut ongelmaa, miksi ne niin toimii. Ei sen puoleen että enää olisin edes käynyt siitä sanomassa niiden parin ekan kerran jälkeen.

Myöskin baarissa iltaisin käy viuhka yllättävän hyvin edelleen ja auto bensamittarikin hyvin hitaasti alaspäin liikkuu, eikä vika ole mittarissa.

Tämä tietenkin o yhä mahdollista koska asumme melko lähellä   THE mastoa, jossa aina lenkillä välillä piipahdan.

Onko sinulla mitään näistä sirun hyödyistä vai jotain erilaisia ominaisuuksia.... muistaakseni vertailimme näitä joskus parisen vuotta sitten

Vierailija
192/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on se senverran kohdallaan pysynyt, että vieläkin pankkiautomaatit piippaa kohdallani kutsuvasti ja rahaa tulee kun menen liki. Omalta tililtä ne ei vajeennu, eikäpankki ole vieläkään ratkaisuut ongelmaa, miksi ne niin toimii. Ei sen puoleen että enää olisin edes käynyt siitä sanomassa niiden parin ekan kerran jälkeen.

Myöskin baarissa iltaisin käy viuhka yllättävän hyvin edelleen ja auto bensamittarikin hyvin hitaasti alaspäin liikkuu, eikä vika ole mittarissa.

Tämä tietenkin o yhä mahdollista koska asumme melko lähellä   THE mastoa, jossa aina lenkillä välillä piipahdan.

Onko sinulla mitään näistä sirun hyödyistä vai jotain erilaisia ominaisu

Mistä sä kävit hakemassa ton "5G -mallisen" rokotteen? Oisko niitä vielä jäljellä? Mulla olis nimittäin käyttöä tolle ylimääräiselle fyrkalle..tosin jos kaupassa varashälyttimetkin alkavat huutamaan ton takia..mut voinhan mä käydä kaupassa alasti! Siinähän ihmettelevät piippailua!

Vierailija
193/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin länsisuomessa kaikilla ystävillä on nyt koronaa. Voisi luulla flunssaksi, mutta kun oireet jatkuneet monta päivää, testi antaa positiivisen. Alkoi koilla lihassäryillä ja päänsäryllä. 39*kuume, yskä, aivastelut ym. Nyt kohta 2 viikkoa.

Vierailija
194/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheiseni on sairaalassa työssä ja seurannut miten potilaat rokotetaan. Neljän päivän kuluttua rokotteesta he ovat kaikki järjestään koronassa, 40-asteen kuumeessa vaikka olivat ennen rokotetta kotiutettavien joukossa. Hän on tehnyt tätä "tutkimustyötä" vuoden ajan hoitajana käytännön työssään , joten se on fakta että koronapiikki sairastuttaa.

Neljä päivää sairaalassa, ketä pidetään niin kauan?  Kaks yötä enintään isokin leikkaus.

Nyt ei rokoteta kuin 65 täyttäneitä ja riskiryhmiä. Koronan aikaankin esim syöpäpotilaat hoitotauon aikaan, ei hoitojakson aikaan.

Läheisesi ei ole sairaalass töissä. Piste. Horiset.

Vierailija
195/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä mies 35v ja 3 rokotetta otettu. Ei kertaakaan koronaa, eikä kuumetta kertaakaan vuodesta 2020 asti... eikä oikeastaan minkäänlaista flunssaakaan.

"Täällä mummo 70 +, kaikki mahdolliset piikit otettu. Viime syksynä oli yhden päivän korona: kurkku kipeä ja kuumetta 37,5. Mitään muita tauteja ei ole ollut kymmeneen vuoteen."

Eikä olisi ollut tuotakaan, jos olisit jättänyt piikin ottamatta.

Mummu , 80, viis piikkiä, viimeksi sairas 2016.  

Miten selität että ennen rokotuksia ihmidillä oli koronaa, oi sinä nero! 

Vierailija
196/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla mitään näi

Kotka on paikka, ja lähistöltähänt me lähdettiin silloin myös palkkiomatkalle hekolla silmät sidottuina jottei tiedetty mihin mentiin, vanhassa koronaketjussa näistä jutskatiin paljonkin

Vierailija
197/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman k-piikkiä olisin kuollut vakavasti jo useamman kerran.

Onneksi kuolla voi vain kerran. 

Vierailija
198/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no mikä on kova korona. Olen muistaakseni 3 rokotetta ottanut ja sairastanut koronan 2 kertaa noiden jälkeen. Pari päivää oli kuumetta ja sit lievempää lämpöilyä. Muita oireita oli nuha, päänsärky ja hajuaistin muutokset. Influenssa on mulla ainakin ollut paljon pahempi.

Mun vanhemmat on ottaneet kaikki tarjotut koronarokotteet (niitä on paljon) eikä kumpikaan ole sairastanut koronaa ellei ole ollut heillä oireettomana. 

Vierailija
199/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme rokotetta ja kerran olen koronan sairastanut suht lievänä. Muuten olen ollut kipeänä kerran viimeisen 5 vuoden aikana.

Vierailija
200/493 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska moni koronapiikille menevä on valmiiksi huonossa kunnossa ja/tai perussairas. Ainakin ennen korona iski näihin ryhmiin kovemmin, ylipaino ja siihen usein liittyvä uniapnea ovat melkoisia riskitekijöitä. On se kumma kun ei saada ihmisten päähän mahtumaan että oman terveyden eteen kannattaa itsekin tehdä jotain. Pois lukien toki sairaudet jotka ovat ihmisestä itsestään lähes riippumattomia, heille kuuluukin antaa rokotteet ensimmäisenä koska haasteita on muutenkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi