Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies: onko sinulle ok arjessa ihan vaan pussailla j halailla, ilman että se joka kerta johtaa seksiin?

Vierailija
20.11.2024 |

Vai tympiikö, jos alkaa seisoa ja sitten ei mennäkään loppuun asti?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussailu on ällöä, mutta kiihkeä suutelu mukavaa. Yleensä se johtaa seksiin samana päivänä. Kylmät huulet ja räkäinen nenä pilaa talvipäivän.

Vierailija
22/36 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan OK. Saan helposti erektion, kun suutelemme kiihkeästi, mutta ketun ei aina tarvitse käydä kolossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos edellisestä kerrasta on jo aikaa, niin en halua läheisyyttä ilman seksiä. Turha tulla paijattavaksi tai paijata, jos olen puutteessa.

Hienoa!  Varma konsti olla jatkossakin ilman seksiä. 

Ja puolisolle se on varma konsti olla jatkossakin ilman läheisyyttä. Miehen tai naisen sijaan puolisoksi kannattaa valita kultainen noutaja, jos haluaa loputtomasti hellyyttä ilman seksiä. Montako koiraa teillä on?

Vierailija
24/36 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos alkaa mopo keulia, olisi jo ihan seksuaaliterveydenkin kannalta hyvä viedä akti loppuun saakka

Jos aika, paikka tai muut olosuhteet estävät varsinaisen seksin, kieltäydytkö halailusta ja pussailusta, vaikka kumppanisi sitä haluaisi?

Vaimo kieltäytyy kaikenlaisista halailusta ja pussailusta käytännössä aina. 

Vierailija
25/36 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama miten halailee, suukko tai halailu ei johda mihinkään. Suukot kestävät max 0,5 sekuntia, useimmat ovat ilmasuukkoja joissa huulet eivät kohtaa ollenkaan.

N52

Vierailija
26/36 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se 40v asti oli herkästi seisovan kalun kanssa vähän epämukavaa ja turhaa seisottamista.Onneksi oli sellaisia naisia että ei sitä turhaan suudeltu kuin erittäin harvoin.

Vierailija
27/36 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua seksiä niin tee edes käsityö. Älä turhaan kysy haluanko seksiä jos ei olla tänään harrastettu.

M

Vierailija
28/36 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi. Mulla on sellainen mies jonka kanssa me ihan koko ajan halataan, silitellään, katsotaan leffoja lusikassa, ollaan muutenkin ihokontaktissa todella paljon, mutta kun ei viisari värähdä niin se ei värähdä. Mä NIIIIN haluaisin että joskus se halailu, sively ja lusikointi johtaisi spontaaniin seksiin mutta sitä ei vaan tapahdu. Mies ei vaan syty sellaisesta. 

Vierailija
29/36 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poikaystävä on niin viriili, ettei se osaa suudellakaan rauhassa vaan aina menee kiihkeäksi. Siinä sitten muakin alkaa haluttaa tosissaan kun toinen on niin vaativa. Seksi on ihanaa, eikä mua haittaa vaikka ollaan monta kertaa päivässä. Tykkään tuntea itseni tosi haluttavaksi. Ei aina mennä seksiin asti, koska me halaillaan niin paljon ja suudellaan ettei muuta sitten ehdittäisi tehdäkään kuin olla sisäkkäin. Mies haluisi varmaan joka ainut kerta, sillä seisoo pystyssä ja kiihkoilee tosissaan, yrittää kellistää, kantaa makkariin jne. mutta mä vähän leikkisästi pihtaan.

Vierailija
30/36 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen koskettelu on aina kivaa. Ei kaikkia seisokkeja ole pakko päästä sisään painamaan.

Tänäkin heräillessä suutelin vaimon niskaa ja käytin kättä rinnnoilla paidan alla. Vähän koveni ja työntelin peppua vasten. Ei aikaa muuhun mutta kiva aamu silti.

Vierailija
31/36 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä poikaystävä on niin viriili, ettei se osaa suudellakaan rauhassa vaan aina menee kiihkeäksi. Siinä sitten muakin alkaa haluttaa tosissaan kun toinen on niin vaativa. Seksi on ihanaa, eikä mua haittaa vaikka ollaan monta kertaa päivässä. Tykkään tuntea itseni tosi haluttavaksi. Ei aina mennä seksiin asti, koska me halaillaan niin paljon ja suudellaan ettei muuta sitten ehdittäisi tehdäkään kuin olla sisäkkäin. Mies haluisi varmaan joka ainut kerta, sillä seisoo pystyssä ja kiihkoilee tosissaan, yrittää kellistää, kantaa makkariin jne. mutta mä vähän leikkisästi pihtaan.

Meillä kans on tuota että miestä haluttaa paljon ja suudellessaki painaa minut aina tiukasti seinää vasten ja siin kuumottelee sit kunnolla. Imartelee naisena ja tottakai itteäki kiihottaa mutta pitää vähän "rajoittaa". Kyl se varmaan panisi mua joka kerta jos sais luvan. Tuntuu ettei oo maksimi määrää tuossa per päivä mutta työt, opiskelut ja muut aikataulut sotkee myös ja sit se että hän käy vaan entistä kuumempana kun ei saa mua ihan joka kerta.

Vierailija
32/36 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlainen koskettelu on aina kivaa. Ei kaikkia seisokkeja ole pakko päästä sisään painamaan.

Tänäkin heräillessä suutelin vaimon niskaa ja käytin kättä rinnnoilla paidan alla. Vähän koveni ja työntelin peppua vasten. Ei aikaa muuhun mutta kiva aamu silti.

Näin ollut meilläkin vuosikausia, varsinkin nuorempana kun aamuisi oli aina armo kanki. Aamuisin herättelin vaimon haluja, jotka sitten poiki iltaisin useamman kerran viikossa. Vaimoni ymmärtänyt  jo kauan kauan sitten, että kalun seisokki kertoo halustani häneen ja tekee kullille muutenkin hyvää. Joskushan ne seksin siemenetkin pitää kylvää, niin on satoa korjatessa kynnys seksiin pienempi. Mitä enemmän kylvänyt  sitä enemmän on vaimonkin halut heränneet. Pitää antaa jos haluaa saada.

Vierailija
33/36 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekee aina mieli enemmän kun suudellaan tyttökaverin kaa. Kyllä mä pystyn hillitsemään himojani mutta en haluaisi tehdä sitä vaan haluaisin joka kerta päästä pukille. Sama juttu jos hali kestää vähänkin pidempään.

Vierailija
34/36 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän huushollissa on tosta käytössä jonkinlainen välimuoto. Kun miestä kerran niin haluttaa olla mun sisälläni koko ajan, olen päätynyt antamaan hänen panna aina vähän aikaa arkisten askareiden lomassa. Olkoonkin että suhteemme on aika tuore, mutta haluja tuntuu olevan hurjasti. Loppuun asti en anna joka kerralla mikä myös lisää niitä himoja sekä hänellä että minulla.

Vierailija
35/36 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tekee aina mieli enemmän kun suudellaan tyttökaverin kaa. Kyllä mä pystyn hillitsemään himojani mutta en haluaisi tehdä sitä vaan haluaisin joka kerta päästä pukille. Sama juttu jos hali kestää vähänkin pidempään.

Hier, hier! Kyllähän sitä aina haluaisi. Ei vaan oo mahdollista. Kaipa se on jonkin sortin kasvua aikuiseksi teinipojasta että hallitsee halujansa vaikka seisokki tykyttää.

Vierailija
36/36 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Kyllä, ei mies voi ikinä harrastaa nsisen kanssa mitään jos ei ole ollut tota esi leikki mistä.

-

(paitsi) jos on kurtisaanin kaa.. - Ainoa. (poikkeus sääntöön).