Mies: onko sinulle ok arjessa ihan vaan pussailla j halailla, ilman että se joka kerta johtaa seksiin?
Vai tympiikö, jos alkaa seisoa ja sitten ei mennäkään loppuun asti?
Kommentit (36)
No suomalaisten naisten kanssa ei ole pelkoa, että saisi läheisyyttä muuten vaan.
Yhden harrastekaverin ja parturin kanssa pussailen mutta ne ei valitettavasti vielä ole johtaneet pidemmälle.
M50+
Eli ainoa tapa olla lähellä puolisoaan, olisi harrastaa seksiä? Ihan järkyttävää!
En niin välitä pussailusta ja halailusta, mutta en sitä vstustakaan.
On ok. Me pussataan ja halaillaan useita kertoja päivässä, ei se aina voisikaan johtaa seksiin. Melkeen joka päivä johtaa :)
Vierailija kirjoitti:
Jos alkaa mopo keulia, olisi jo ihan seksuaaliterveydenkin kannalta hyvä viedä akti loppuun saakka
Jos aika, paikka tai muut olosuhteet estävät varsinaisen seksin, kieltäydytkö halailusta ja pussailusta, vaikka kumppanisi sitä haluaisi?
Kyllä kelpaisi, mutta vaimolta ei saa sitäkään.
Koko ikä halailtu ja suukoteltu vaimon kanssa. Joku 25v sitten vaimolle tuli jostain sama ajatus, että pitäisi aina haluta seksiä kun kiehnäsin tai halailin tai silitteli pillua nukkumaan mennessä. Käytiin siitä keskustelua, kun meinasi alkaa karttamaan läheisyyttä. Soviittiin, että läheisyyttä ja halauksia pitää olla, ja jos kullini nousee seisomaan, osaa se laskea itsestään alaskin. Hän saanut siitä lähtien päättää milloin haluaa seksiä. Läheisyys parani, samoin seksikerrat lisääntyi ja sillä menty siitä asti. Sen jälkeen ei ole tarvinnut asiaan palata ja läheisyyttä ollut yllinkyllin, samoin seksiä.
Kyllä läheisyyttä meillä on ilman seksiäkin. Lapsiperheessä kun asutaan niin melkein mahdotonta olisikin että aina oltais petipuuhissa kun vähän pusutellaan.
Kaipaisin itse sitä hellyyttä ja läheisyyttä jopa enemmän kun vaimo antaa. Itse koen antavani sitä enemmän kun saan.
Sama tosin seksin suhteen, itse haluaisin paljon enemmän seksiäkin, ja olen sitä valmis aina antamaan.
On ok kunhan sitä seksiä olisi sitten huomenna tai viimeistään ylihuomenna. Mutta kun sitä ei ole kahden viikonkaan päästä niin eipä tee mieli enää kiduttaa itseään..
Vähän mennyt halipusutteluun halut, kun ei sitä seksiä heru kuin joskus ja jouluna. Silloin oli muutakin läheisyyttä, kun oli vielä seksiä.
Vähän väliä halaillaan ja pussaillaan. Tykkään myös sängyssä hellästi puristella emännän tissejä, kuin unileluja konsanaan.
Seksiä on silloin kun molempia sattuu huvittamaan ja tilaisuus antaa myöten. Aika harvoin kumpikaan kieltäytyy, jos toinen alkaa viritellä touhua.
Kaikenlaista kyhnytystä toista vasten tapahtuu melkeinpä joka ilta ja monena aamuna sängyssä pötkötellessä. Lusikassa tai muuten kylki kyljessä ollaan ja useimmiten mulla kyllä seisoo jo pienestä kihnutuksesta. Vaimoa hyväillään tietysti myös joka paikasta samalla kertaa. Pussailua ja halailua nyt sitten koska vaan ihan arkisissa tilanteissa.
Seksiin nuo ei johda oikeastaan koskaan. Sitä on ehkä keskimäärin kerran viikossa ja siihen ryhdytään ihan erikseen ja tarkoituksella eikä niinkään ajauduta ihokontaktin viemänä.
M55, kohta 30 vuotta kimpassa
Nykyään ei, kun nykyisen naisystävän kanssa on niin paljon seksiä. Hyvin voidaan halailla sohvalla pitkiäkin aikoja ilman että se johtaa seksiin. Joskus johtaakin, mutta ei haittaa vaikka ei johtaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Koko ikä halailtu ja suukoteltu vaimon kanssa. Joku 25v sitten vaimolle tuli jostain sama ajatus, että pitäisi aina haluta seksiä kun kiehnäsin tai halailin tai silitteli pillua nukkumaan mennessä. Käytiin siitä keskustelua, kun meinasi alkaa karttamaan läheisyyttä. Soviittiin, että läheisyyttä ja halauksia pitää olla, ja jos kullini nousee seisomaan, osaa se laskea itsestään alaskin. Hän saanut siitä lähtien päättää milloin haluaa seksiä. Läheisyys parani, samoin seksikerrat lisääntyi ja sillä menty siitä asti. Sen jälkeen ei ole tarvinnut asiaan palata ja läheisyyttä ollut yllinkyllin, samoin seksiä.
Väitätkö, että sun pumpattava vaimo osaa puhua?
Haleja ja pusuja saa, jos antaa seksiä. So simple.
Olisipa mahdoilluus edes pussailuun. Vaikka kerran tai pari vuosikymmenessä,
Jos edellisestä kerrasta on jo aikaa, niin en halua läheisyyttä ilman seksiä. Turha tulla paijattavaksi tai paijata, jos olen puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos edellisestä kerrasta on jo aikaa, niin en halua läheisyyttä ilman seksiä. Turha tulla paijattavaksi tai paijata, jos olen puutteessa.
Hienoa! Varma konsti olla jatkossakin ilman seksiä.
Jos alkaa mopo keulia, olisi jo ihan seksuaaliterveydenkin kannalta hyvä viedä akti loppuun saakka.