Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Miehelle ei mahdu normikokoinen kondomi đŸ˜Č

Vierailija
20.11.2024 |

KenellekÀÀn tullut tÀllainen eteen? TÀnÀÀn lounaalla piti touhuta ekaa kertaa yhdessÀ mutta vÀhÀn yllÀtyin kun kumia et saatu asetettua.

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
20.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ja sit herĂ€sit ja pÀÀstit kissan ulos😂

Vierailija
2/89 |
20.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ne tavallisen kaupan normikokoiset ovat oikeasti tosi pieniÀ. Kannattaa ottaa aina se XL heti suorilta.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
20.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ItsellĂ€ni pituus se perus 13..14cm vĂ€lillĂ€, mutta paksuutta sen verran, ettĂ€ Tunto XL oltava 

Vierailija
4/89 |
20.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kokeilimme kerran monta litraa vettÀ mahtuu tavalliseen kondomiin. 12 litraa ja sitten rÀjÀhti. Eli 12 maitotölkkiÀ...

Vierailija
5/89 |
20.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen nÀhnyt kaverin vetÀvÀn kortsun jalkaansa niin, ettÀ meni puoleen sÀÀreen. Iso vehje siis ollut jos ei muka mahtunut.

Vierailija
6/89 |
20.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onkohan nÀmÀ kommentoiat koskaan pukenu kortsua kaluun? KyllÀhÀn se mahtuu, mutta ei ainakaan isompaan rullaamalla ja melkoinen puristus sen jÀlkeen

Vierailija
7/89 |
20.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tarkoitus on saada kumi pÀÀlle sitĂ€ rikkomatta. Normi kumi ei enÀÀ mene 15 cm ympĂ€rykseltÀÀn olevaan jĂ€rkevĂ€llĂ€ tavalla. 

Vierailija
8/89 |
20.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tunto XL on sopivan istuva 20cm ja 15cm ympÀrysmittaiselle kalulle.

Vierailija
9/89 |
20.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuskailin nuorempana vuosia kortsujen kanssa, tolkuttoman vaikeita kÀyttÀÀ perusmerkit... Sitten yksi mimmi sanoi ettÀ ei noin isoon voikaan markettikortsu mennÀ. MySize 64 osottautui passeliksi eli isomunaiselle isot kortsut ja tyytyvÀiset mimmit.

Vierailija
10/89 |
20.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MiehellÀni on 16-senttinen ja ympÀrystÀ sellanen 13 senttiÀ eli ennen kun kumia vielÀ kÀytettiin niin XL piti olla. MikÀÀn kaupan durexi ei mennyt pÀÀlle :)

Vierailija
11/89 |
20.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun baarista napattujen hoitojen kanssa  kĂ€ytin vielĂ€ kortsuja niin nettikaupasta tilasin semmoisia mitĂ€ mainostettiin helposti rullautuvaksi.Todella helposti tosiaan meni 14 cm ympĂ€rysmittaiseen .

Vierailija
12/89 |
20.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:lle asiallinen vastaus tĂ€ssĂ€. 

Olen ostanut kondomit (mySize) toimittajalta kumiukko.fi, suosittelen. Nopea toimitus eikÀ muutakaan valittamista. Mulla on koko 69mm (halkaisija), kehÀpituuus mulkussa noin 150mm. Kaupan XL-kortsut aiheuttivat mulkulleni hengenahdistusta, kaupasta ei saa tarpeeksi isoja lÀpimittoja. Toivottasti tÀstÀ vastauksesta oli apua. -mies 61.

Kas kun mun 20 / 15cm kullineni riittÀÀ Tunto XL, eikĂ€ purista liikaa. Kullini on tasapaksu koko varren mitalta.  NiitĂ€ saa melkein kaikista ruokakaupoista. 

Vierailija
13/89 |
20.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kondomin ympÀrysmitta pitÀÀ olla n. 10...15 prosenttia pienempi kuin peniksen ympÀrysmitta. ItsellÀ istuu parhaiten MySize64 (128 mm), kun peniksen ympÀrys varren puolivÀlistÀ on 145 mm. Ero on n. 10 %.

Vierailija
14/89 |
20.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Taitaa pojilla olla noita pumpuilla paisutettuja  berliinin makkaroita. 

Vierailija
15/89 |
20.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KÀytÀ ap jÀtesÀkkiÀ. KyllÀ mahtuu.

Vierailija
16/89 |
20.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kunnon paneskelija-ukko tuo sopivat ehkĂ€isyvĂ€lineet muassaan. 

Vierailija
17/89 |
20.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan nÀmÀ kommentoiat koskaan pukenu kortsua kaluun? KyllÀhÀn se mahtuu, mutta ei ainakaan isompaan rullaamalla ja melkoinen puristus sen jÀlkeen

Eikö ole hyvÀ ettÀ puristaa,saa samalla siihen velttoon kulliin penisrenkaan.

Vierailija
18/89 |
20.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Turhaa pienimunaiset tÀstÀ ulisette

Esim juuri tuo durex on liian pieni mun kaluun. Varmaan siihen vettÀ menee se jonku testaama 12 litraa, mutta epÀmukavan tiukka silti mun paksussa kalussa

Vierailija
19/89 |
20.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaa pienimunaiset tÀstÀ ulisette

Esim juuri tuo durex on liian pieni mun kaluun. Varmaan siihen vettÀ menee se jonku testaama 12 litraa, mutta epÀmukavan tiukka silti mun paksussa kalussa

Itse kÀytÀn 58-MySize:a.

Millaiseen pilluun työnnyt kookkaalla kullillasi mieluiten? Lihaisaan hÀppÀripilluun vai innieen?

Vierailija
20/89 |
20.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No hÀn on hyvÀ ja ostaa isompaa kokoa. NiitÀ on kyllÀ tarjolla kun osaa etsiÀ.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kahdeksan kaksi yhdeksÀn