Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Miehelle ei mahdu normikokoinen kondomi đŸ˜Č

Vierailija
20.11.2024 |

KenellekÀÀn tullut tÀllainen eteen? TÀnÀÀn lounaalla piti touhuta ekaa kertaa yhdessÀ mutta vÀhÀn yllÀtyin kun kumia et saatu asetettua.

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
21.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://calcsd.info/chart Tuolla dataa. Itse ilmoitetut tutkimukset ei luotettavia.

ItsellÀ tuon mukaan epÀtavallisen pieni? 993 tuhannesta olisi muka suurempi.

Vierailija
62/89 |
21.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kun vetÀÀ paljaalla persuuksiin, ei ole pelkoa klÀpeistÀ. Tosin tauteja voi saada.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
21.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://calcsd.info/chart Tuolla dataa. Itse ilmoitetut tutkimukset ei luotettavia.

Tuolta juuri katsoin mikÀ todennÀköisyys on 15cm ympÀrysmitalla ja siitÀ hyvÀ tilasto, ettÀ ottaa tarvitaessa huomioon myös pituuden, eli 20cm pitkÀn ja 15cm ymp on vain 0.01%.

Vierailija
64/89 |
21.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolta juuri katsoin mikÀ todennÀköisyys on 15cm ympÀrysmitalla ja siitÀ hyvÀ tilasto, ettÀ ottaa tarvitaessa huomioon myös pituuden, eli 20cm pitkÀn ja 15cm ymp on vain 0.01%.

Emme ole Aasiassa - LĂ€nsimaissa 2,8% on paksumpi kuin 15 cm.

Eli Suomessa jos on 2 miljoonaa aikuista miestÀ niin 56000 olisi paksumpi kuin 15 cm.

Vierailija
65/89 |
21.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis millÀ mitoilla?

Vierailija
66/89 |
21.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Suomessa jos on 2 miljoonaa aikuista miestÀ niin 56000 olisi paksumpi kuin 15 cm.

Jos luet tarkemmin, nÀissÀ tilastoissa on itse ilmoitetut mitat, jotka ovat reilusti isommat kuin oikeat. 2,8% on muuten sekin todella pieni osuus vÀestöstÀ, sen mukaan ei paljon kondomeja kannata sarjavalmistaa. LisÀksi tÀÀllÀ palstalla liioitellaan jostain syystÀ mittoja varmastikin aika paljon. ItsellÀni on vain 14cm paksu, ja sitÀ on sanonut moni nainen suurimmaksi, mitÄ ovat kokeneet. Joku 15cm on jo oikeasti paksu kalu. En tiedÀ, mitÀ hyödyn tÀstÀ, mutta onhan tÀmÀn palstan pelleily naurettavaa, kun ei suurelle osalle mahdu kuin 64+ koon kortsut. XL on varmasti suurimmalle osalle miehistÀ juuri hyvÀ, samoin vÀhÀn pienemmille peruskoko. Koska niitÀ myydÀÀn eniten, tiedÀn sen entisenÀ kauppiaana varsin hyvin. Kolmanneksi, kalun koolla on aikuisten ihmisten maailmassa, ja oikeassa elÀmÀssÄ aika vÀhÀn tekemistÀ edes hyvÀn seksielÀmÀn kanssa.

Joten jos ap ihmettelee, on eri kokoisia miehiÀ. Mutta ei niin paljoa isoja kun tÀÀllÀ annetaan ymmÀrtÀÀ. Voi vastata tÀhÀn viestiin toki, mutta en jaksa enÀÀ lukea nÀitÀ, joten turhaan menee.

Vierailija
67/89 |
21.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis millÀ mitoilla?

Pituus n.11cm ja ympÀryys 9,5cm eli halkaisija vÀhÀn yli 3cm.

M 37

Vierailija
68/89 |
21.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos luet tarkemmin, nÀissÀ tilastoissa on itse ilmoitetut mitat, jotka ovat reilusti isommat kuin oikeat. 2,8% on muuten sekin todella pieni osuus vÀestöstÀ, sen mukaan ei paljon kondomeja kannata sarjavalmistaa. LisÀksi tÀÀllÀ palstalla liioitellaan jostain syystÀ mittoja varmastikin

MySize nyt kumminkin sarjavalmistaa niitÀ isompia kokoja. EikÀ niitÀ isoja kokoja ole ennen ollutkaan myynnissÀ joten mitÀ arvoa niillÀ vanhoilla myyntitilastoilla olisi?

EikÀ tÀssÀ ole kai kukaan vÀittÀnyt ettÀ isommasta koosta olisi jotain iloa, kondomien koostahan tÀssÀ kai on ollut kyse?

Vierailija
69/89 |
21.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Eli on large, mutta löysÀ.

Vierailija
70/89 |
21.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun yhdenillan sÀÀtöjen kanssa joskus tuli kĂ€ytettyĂ€ kumia niin 14cm ympĂ€rysmittaiseen meni helposti  rullautuvaksi mainostettu kumi tosiaankin helposti paikoilleen johonkin sulttaaniin verrattuna.NĂ€itĂ€ helpostirullautuvia löytyi nettikaupasta.Hieno keksintö.

Vierailija
71/89 |
21.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos luet tarkemmin, nÀissÀ tilastoissa on itse ilmoitetut mitat, jotka ovat reilusti isommat kuin oikeat. 2,8% on muuten sekin todella pieni osuus vÀestöstÀ, sen mukaan ei paljon kondomeja kannata sarjavalmistaa. LisÀksi tÀÀllÀ palstalla liioitellaan jostain syystÀ mittoja varmastikin

Suurimmalle osalle miehistÀ sopii tietysti peruskoko. HeistÀ nyt ei kai ole kyse?

Vierailija
72/89 |
21.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ap:n mies laittaa kaksi pÀÀllekkÀin ettei hölsky.

Ne xl:t on mustille miehille. NiillÀ riittÀÀÀÀÀÀÀh

Vierailija
73/89 |
21.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Isoja kondomeja sai esimerkiksi jenkeistÀ jo 90-luvulla, kun suin siellÀ. Suomessakin seksikaupoista. Luuletko, ettÀ isomunaisuus on nyt keksitty juttu, kyllÀ niille on ollut kÀyttöÀ aiemminkin. En ole vuosiaan kÀyttÀnyt kondomia, kun olen naimisissa, mutta aikanaan normikokoisia ei pystynyt kÀyttÀmÀÀn ollenkaan. EikÀ tÀmÀ ole koon kehuminen, vaan kerroin ettÀ on nÀitÀ ennen mysizejakin ollut.

Vierailija
74/89 |
21.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis millÀ mitoilla?

M 37

Ihan keskivertoon tuokin menee nÀin naisenkin mielestÀ. PÀÀasia ettÀ toimii yms...

Vierailija
75/89 |
21.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoja kondomeja sai esimerkiksi jenkeistÀ jo 90-luvulla, kun suin siellÀ. Suomessakin seksikaupoista. Luuletko, ettÀ isomunaisuus on nyt keksitty juttu, kyllÀ niille on ollut kÀyttöÀ aiemminkin. En ole vuosiaan kÀyttÀnyt kondomia, kun olen naimisissa, mutta aikanaan normikokoisia ei pystynyt kÀyttÀmÀÀn ollenkaan. EikÀ tÀmÀ ole koon kehuminen, vaan kerroin ettÀ on nÀitÀ ennen mysizejakin ollut.

No ei kyllÀ ollut Suomessa tai Ruotsissa tuolloinkaan 90-luvulla isompia kuin noita XL:ksi mainostettuja.

Ja olihan ne selvÀsti esim Sultaneja isompia. VielÀ muutama vuosi sitten oli Pasanten Super King Size 69 uudehko markkinoilla, suurin kunnes MySize 72 tuli myyntiin.

MitÀ sitten USA:ssa oli tuolloin niin ei aavistustakaan.

Vierailija
76/89 |
21.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

My size kortsuja saa isompia, itse oon kÀyttÀnyt 69 versiota, joka siis noin 140mm ympÀrysmitaltaan. Se istuu hyvin tuollaisen 16-17 senttiÀ ympÀrykseltÀÀn olevan pÀÀlle. Vaikka taviskortsut venyy, niin ei ole helppo vÀÀntÀÀ pÀÀlle kun on vielÀ melko ruttumuna nahaltaan.

Vierailija
77/89 |
21.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kondomin ympÀrysmitta pitÀÀ olla n. 10...15 prosenttia pienempi kuin peniksen ympÀrysmitta. ItsellÀ istuu parhaiten MySize64 (128 mm), kun peniksen ympÀrys varren puolivÀlistÀ on 145 mm. Ero on n. 10 %.

Mihin saakka noita kokoja on? Jos ympĂ€rys 17.5cm niin mikĂ€ kumi sopisi? 

Vierailija
78/89 |
21.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kondomin ympÀrysmitta pitÀÀ olla n. 10...15 prosenttia pienempi kuin peniksen ympÀrysmitta. ItsellÀ istuu parhaiten MySize64 (128 mm), kun peniksen ympÀrys varren puolivÀlistÀ on 145 mm. Ero on n. 10 %.

Mihin saakka noita kokoja on? Jos ympĂ€rys 17.5cm niin mikĂ€ kumi sopisi? 

MySize 72 on isoin mitĂ€ valmistetaan, pienempi kiristĂ€isi tuolla mitalla tuokin alkaa jo olla napakka. 

Vierailija
79/89 |
21.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko kumi liian löysÀ?

Vierailija
80/89 |
21.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis millÀ mitoilla?

M 37

Ihan keskivertoon tuokin menee nÀin naisenkin mielestÀ. PÀÀasia ettÀ toimii yms...

PienihÀn tuo nyt vaan on. SillÀ pitÀÀ sitten pÀrjÀtÀ, kieli ja huulet kÀyttöön niin eiköhÀn se siitÀ.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi kaksi kahdeksan