Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Miehelle ei mahdu normikokoinen kondomi đŸ˜Č

Vierailija
20.11.2024 |

KenellekÀÀn tullut tÀllainen eteen? TÀnÀÀn lounaalla piti touhuta ekaa kertaa yhdessÀ mutta vÀhÀn yllÀtyin kun kumia et saatu asetettua.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
21.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

My size kortsuja saa isompia, itse oon kÀyttÀnyt 69 versiota, joka siis noin 140mm ympÀrysmitaltaan. Se istuu hyvin tuollaisen 16-17 senttiÀ ympÀrykseltÀÀn olevan pÀÀlle. Vaikka taviskortsut venyy, niin ei ole helppo vÀÀntÀÀ pÀÀlle kun on vielÀ melko ruttumuna nahaltaan.

Eikös se ole tiukka? Oletko kokeillut 72:a?

Vierailija
82/89 |
22.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:lle asiallinen vastaus tĂ€ssĂ€. 

Olen ostanut kondomit (mySize) toimittajalta kumiukko.fi, suosittelen. Nopea toimitus eikÀ muutakaan valittamista. Mulla on koko 69mm (halkaisija), kehÀpituuus mulkussa noin 150mm. Kaupan XL-kortsut aiheuttivat mulkulleni hengenahdistusta, kaupasta ei saa tarpeeksi isoja lÀpimittoja. Toivottasti tÀstÀ vastauksesta oli apua. -mies 61.

Kas kun mun 20 / 15cm kullineni riittÀÀ Tunto XL, eikĂ€ purista liikaa. Kullini on tasapaksu koko varren mitalta.  NiitĂ€ saa melkein kaikista ruokakaupoista. 

Normikauppojen XL:t on n. 14,5 cm ympÀryysmitalle eli NÀrpiön kurkkuihin sopivia. 15 cm ympÀryysmitta tarvitsee MySize 64-69:n. Kokeile niin huomaat eron.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
22.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuttu ongelma. Mutta siitĂ€ selviÀÀ ostamalla XL koon kortsuja. Omien havaintojeni mukaan tavalliset markettikumit eivĂ€t mahdu vĂ€hÀÀnkÀÀn paksumman kalun pÀÀlle. 

Vierailija
84/89 |
22.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ItsellÀ noin 14-14,5cm ympÀrys ja mysize64 on oikein sopiva.

Vierailija
85/89 |
22.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ItsellÀ noin 14-14,5cm ympÀrys ja mysize64 on oikein sopiva.

Ei ole. Viimeksi sinulla oli aasialaisten xs pippelisi pÀÀllÀ kun imin sitÀ. Olen imenyt jokaista muutakin tÀnne kirjoittanutta. Nakkeja 95%.

Tero

Vierailija
86/89 |
23.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nuorena komeamies pokasi, mut yökerhosta ja jatkoilla kun kaivoin kalun hoisuista oli ilmeeni varmaan, kuin tonnin seteli. Siis se oli sen kokoinen, ettÀ hyvÀ kun sormet meni varren ympÀri. PÀÀtin imutellessa, ettÀ tÀmÀn haluan nauttia ilman kumia. Sanoin miehelle, ettÀ kumia ei tarvitse ja olihan se nautinto, kun sai ekaa kertaa munaa joka tÀytti kunnolla.

Vierailija
87/89 |
23.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Naisten onni on siis mies jolle ei mahdu markettikortsut. Nyt löytyi selitys sille miksi niin harvat naiset ovat halukkaita. Iso vehkeisiÀ miehiÀ ei riitÀ useammalle. Aika ikÀvÀÀ enemmistölle miehistÀ ja naisista.

Vierailija
88/89 |
23.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena komeamies pokasi, mut yökerhosta ja jatkoilla kun kaivoin kalun hoisuista oli ilmeeni varmaan, kuin tonnin seteli. Siis se oli sen kokoinen, ettÀ hyvÀ kun sormet meni varren ympÀri. PÀÀtin imutellessa, ettÀ tÀmÀn haluan nauttia ilman kumia. Sanoin miehelle, ettÀ kumia ei tarvitse ja olihan se nautinto, kun sai ekaa kertaa munaa joka tÀytti kunnolla.

T. Tero

Vierailija
89/89 |
23.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten onni on siis mies jolle ei mahdu markettikortsut. Nyt löytyi selitys sille miksi niin harvat naiset ovat halukkaita. Iso vehkeisiÀ miehiÀ ei riitÀ useammalle. Aika ikÀvÀÀ enemmistölle miehistÀ ja naisista.

Siis mitĂ€? Luuletko, ettĂ€ tosiaan naisille tuo kalun koko on niin tĂ€rkeĂ€ asia, siis suurelle osalle. KyllĂ€ miehellĂ€ on fyysisesti paljon muita ominaisuuksia, jotka menevĂ€t kalun koon edelle. Kunhan siis ei puhuta mikropeniksistĂ€. Puhumattakaan luonteesta, charmista ym. 

Toiseksi, voiko muka naiselle olla yllÀtys eri koon kortsuja tarvitsevat miehet? Itse on viisikymppinen, enkÀ nyt mikÀÀn erityinen miestennielijÀ edes halunnut olla, ja törmÀnnyt eri kokoisia kondomeja tarvitseviin miehiin muutaman kerran. Sinkkuaikoina kotona oli tavallista ja XL-kokoa. ExÀlle XL oli hieman pieni, nykyiselle markettikoko sopiva. Nykyisen kanssa parempaa seksiÀjoten se siitÀ luojan lahjasta.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn seitsemÀn seitsemÀn