Miehelle ei mahdu normikokoinen kondomi đČ
KenellekÀÀn tullut tÀllainen eteen? TÀnÀÀn lounaalla piti touhuta ekaa kertaa yhdessÀ mutta vÀhÀn yllÀtyin kun kumia et saatu asetettua.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaa pienimunaiset tÀstÀ ulisette
Esim juuri tuo durex on liian pieni mun kaluun. Varmaan siihen vettÀ menee se jonku testaama 12 litraa, mutta epÀmukavan tiukka silti mun paksussa kalussa
Itse kÀytÀn 58-MySize:a.
Millaiseen pilluun työnnyt kookkaalla kullillasi mieluiten? Lihaisaan hÀppÀripilluun vai innieen?
Anaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Kondomin ympÀrysmitta pitÀÀ olla n. 10...15 prosenttia pienempi kuin peniksen ympÀrysmitta. ItsellÀ istuu parhaiten MySize64 (128 mm), kun peniksen ympÀrys varren puolivÀlistÀ on 145 mm. Ero on n. 10 %.
Noi on hyvii ku kelpaa vegaaneillekin.
My Size kortsu on kyllÀ hyvÀ ja niitÀ on monenkokoisia niin isoille kuin pienemmille vehkeille. Ite oon tilannut niitÀ Salapalatsista.
Ei se niin helppoa ole kortsun osto pikkupaikkakunnalla. Isoja löytyy vain apteekista ja maksaa maltaita. Tunto XL löytyy monesta suuremmasta liikkeestÀ kaupungeista, mutta Tokmannikin luopui Pasante King Sizen myynnistÀ. Se oli paras muotoilultaan.
Kummasti tÀÀllÀ taas 15cm paksuja kulleja, vaikka niitÀ on 0.1% vÀestöstÀ. ItsellÀni on oikeasti 19/13 kalu, moni nainen sanonut isoimmaksi mitÀ kokenut, XL kortsu on hyvÀ. Normi hajoaa.
MiehiÀ ollut vaikka kuinka, itsellÀni on kotona erikokoisia kondomeja. Muutaman kerran joutunut antamaan isomman kortsun kuin normimallin, ei nÀitÀ montaa kuitenkaan ole ollut. Joten ehkÀ tÀÀllÀ kirjoittelevat abnormaalin kalun omistavat, tai sitten mennÀÀn liioittelulla. Olen siis homomies, ja tiedÀn miesten kaluista ja nÀiden koosta aika paljon.
Ei siis pysy tarpeeks kovana.
Aika harvalla niin suuri ettei menis.
NÀmÀ jotka sanovat ettÀ kyllÀhÀn kondomin voi vetÀÀ vaikka pÀÀhÀn ja mahtuu niin ja niin monta litraa vettÀ, heillÀ ei selvÀsti ole kokemusta asiasta.
Kondomin pitÀÀ olla oikean kokoinen, niin pienessÀ kuin suuremmassa vehkeessÀ. Silloin tuntuu hyvÀltÀ.
Ja kyse on nimenomaan paksuudesta, ei missÀÀn pituus lopu kesken. Kaupan XL koot ovat aivan liian pieniÀ jos omistat keskivertoa kookkaamman. Siksi kannattaa suosiolla etsiÀ juuri oikean kokoinen itselle, tilaamalla akan liikkeistÀ.
Liian pieni kondomi puristaa liikaa ja erektio heikkenee.
On kÀynyt. Yritin 2kertaa ja molemmat kumit repesi kun oli niin paksu. Seuraavalla kerralla oli onneksi xxl kumeja.
Tietysti jos perus kaupan kondomi kÀy niin ei ongelmaa, mutta jos iso niin tilataan netistÀ.
Kun ensimmÀisiÀ kertoja kÀytin kondomia en ymmÀrtÀnyt ettÀ itsellÀni on iso, kaupan XL olivat liian pieniÀ, ja ensin olin kokeillut tavallista.
Mysize on paras.
Vierailija kirjoitti:
NÀmÀ jotka sanovat ettÀ kyllÀhÀn kondomin voi vetÀÀ vaikka pÀÀhÀn ja mahtuu niin ja niin monta litraa vettÀ, heillÀ ei selvÀsti ole kokemusta asiasta.
Kondomin pitÀÀ olla oikean kokoinen, niin pienessÀ kuin suuremmassa vehkeessÀ. Silloin tuntuu hyvÀltÀ.
Ja kyse on nimenomaan paksuudesta, ei missÀÀn pituus lopu kesken. Kaupan XL koot ovat aivan liian pieniÀ jos omistat keskivertoa kookkaamman. Siksi kannattaa suosiolla etsiÀ juuri oikean kokoinen itselle, tilaamalla akan liikkeistÀ.
YllÀttÀvÀÀ kyllÀ liian tiukka kondomi liukuu herkemmin pois pÀÀltÀ, vaikka itsellÀ terska on vartta paksumpi. Liian tiukka kondomi vÀhentÀÀ myös tuntoherkkyyttÀ.
Totuus nyt on kuitenkin, ettÀ vaikka tÀÀllÀ palstalla on ehkÀ muutama kokospedeilijÀ, niin ei kauppojen kondomit olisi sen kokoisia mitÀ ovat, jos ne eivÀt menisi ylivoimaisesti suurimmalle osalle miehistÀ. ItsellÀ on ihan hyvÀn kokoinen, ja XL kÀy hyvin. Tavallista ei ole niin mukava kÀyttÀÀ. Mutta suurimmalle osalle kyllÀ menee normikortsu varmasti, koska muutoinhan peruskoko olisi isompi. Niin yksinkertaista se on.
Mutta jos on oikeasti iso, niin sitten "mittatilauskondomi" tietysti. TÀÀllÀ joka ketjussa on osan pakko pÀÀstÀ kertomaan senttimittoja, en tiedÀ, kiihoittavatko he itse siitÀ, vai ovatko oikeasti one trick ponyja, jotka luulevat
Ap, ne kivekset on tapana jÀttÀÀ kondomin ulkopuolelle.
Miksi kaikki nsiset eivÀt kulje xs-koon vaatteissa. Kangasta ja luontoa sÀÀstyisi.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti tÀÀllÀ taas 15cm paksuja kulleja, vaikka niitÀ on 0.1% vÀestöstÀ. ItsellÀni on oikeasti 19/13 kalu, moni nainen sanonut isoimmaksi mitÀ kokenut, XL kortsu on hyvÀ. Normi hajoaa.
Miten pÀÀsit tÀhÀn 0,1% vÀestöstÀ lukuun? Vahvasti epÀilen, ettÀ olisit henkilökohtaisesti mitannut tuhat kullia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pÀÀsit tÀhÀn 0,1% vÀestöstÀ lukuun? Vahvasti epÀilen, ettÀ olisit henkilökohtaisesti mitannut tuhat kullia.
Tutkimuksista. Oletko kuullut niistÀ, vai et vain usko sellaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki nsiset eivÀt kulje xs-koon vaatteissa. Kangasta ja luontoa sÀÀstyisi.
Eikö tÀssÀ parempi analogia olisi miehet...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YllÀttÀvÀÀ kyllÀ liian tiukka kondomi liukuu herkemmin pois pÀÀltÀ, vaikka itsellÀ terska on vartta paksumpi. Liian tiukka kondomi vÀhentÀÀ myös tuntoherkkyyttÀ.
TÀn kun olisin tiennyt niin ei olisi tarvinnut mennÀ kaiveltavaksi. Kumi oli hukassa joten lÀÀkÀri onki sen pois. Ei sormilla saanut meistÀ kumpikaan.
Ja niitÀ hajosi useampi.
Nyt jo vakisuhde eikÀ enÀÀ kotsulle tarvetta.
ItsellÀ kumi allergia niin oli mun ostamia.
MiehellÀ oli omat mutta olivat latexia.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti jos perus kaupan kondomi kÀy niin ei ongelmaa, mutta jos iso niin tilataan netistÀ.
Kun ensimmÀisiÀ kertoja kÀytin kondomia en ymmÀrtÀnyt ettÀ itsellÀni on iso, kaupan XL olivat liian pieniÀ, ja ensin olin kokeillut tavallista.
Mysize on paras.
No edelleen ihmettelen, jos kulli on niin iso, ettÀ kaupan Tunto XL on liian pieni. Se kun on sopiva 20cm ja 15cm paksuun kaluun, ja pysyy hyvin paikallaan, jota pienemmÀn omaa kaikista miehistÀ on 99,99%.
Mutta toki jos kulli on vielÀ paksumpi kuin 15cm ympÀrysmitta, niin sitten voi tarvita erikoiskumeja. Sellaiset on sen verran harvinaisia, ettei niiden myynti ole kovinkaan kaupallista.
Tarkkoja mittoja siksi, ettei nyt ihan puhuttaisi potaskaa mitoista ja mikÀ mahtuu mikÀ ei.
Ei niitÀ tarvitse etsiÀ kun menee asiantuntevaan seksiaaliterveyskauppaan.