Mitä sinulla oli 40 vuotiaana: opiskelut valmiit, perhe, omistusasunto, säästöjä
Itselläni oli nuo jo 30 vuotiaana, tosin säästöjä vielä kovin vähän
Kommentit (129)
Minulla oli 40v täysi ikäinen lapsi ja vauva, säästöjä jonkin verran, ammatti mutta halusin kokeilla muutakin työtä, menin työkokeiluun toiseen ammattiin, jota tein määräaikaisin sopimuksin, nyt molemmat lapset ovat aikusia.
Lehmät täällä kerskuu omaisuudellaan.Oksettavaa
Minulla oli jo 30-vuotiaana taju siitä, ettei elämä ole mikään hiton ostoslista.
Vierailija kirjoitti:
Lehmät täällä kerskuu omaisuudellaan.Oksettavaa
Kateus on surullista!
Ole mies ja myönnä tappiosi, sinulla ei ole mitään
Ei mitään noista, eikä ole vieläkään.
En kerro. Näin pärjään parhaiten. Vihjeenä sanon että leikin köyhää.
Asuntolaina maksettu, toisen alan opinnot valmiit, lapsi täytti tuolloin 18. Säästöillä olen sittemmin ostanut aikaa ja teen vain osan vuodesta töitä. Paras ratkaisu ikinä.
Opiskelut valmiit, vakityö. Säästöjä sen verran että voin hankkia uuden auton jos edellinen kosahtaa, mutta en maksaa omistusasunnon käsirahaa.
Perheeni on puoliso ja lemmikit. Lapsia ei meille suotu.
Koulut käytynä, lapset hankkimatta, omasta tahdosta, aivovamma ja hyvä eläke, jolla makselen lainanlyhennyksiä omakotitalosta.
M40
Tohtoritutkinto, vaimo ja viisi lasta, kokonainen kerros Eirassa, säästössä 5 miljoonaa. Kaikki ennen kuin täytin 25 v.
- pitkä, onnellinen ja seesteinen liitto nuoruudenrakkauden kanssa
- lapset
- velaton okt
- kaksi korkeakoulututkintoa (amk ja yliopisto)
- vakituinen hyväpalkkainen työ
- säästöjä ja sijoituksia
Naiset syntynyt kultalusikka pepussa ja sitten on vielä pokkaa tulla tänne kerskumaan rikkauksilla. Vihaan vielä enemmän naisia mitä tänään herätessäni.
Ei mulla ole noita edes 5kymppisenä.
Perhettä kyllä on ja itsekin olen tehnyt lapsen. Yleensä ihmisillä on perhe jo syntyessään, ilman tekemättäkin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset syntynyt kultalusikka pepussa ja sitten on vielä pokkaa tulla tänne kerskumaan rikkauksilla. Vihaan vielä enemmän naisia mitä tänään herätessäni.
Mitkä naiset. En minä ainakaan. Ei ole koulutusta, töitä, omakotitaloa (en kyllä sellaista haluaisikaan). On kyllä ollut mt-ongelmia, väkivaltaa, syrjäytymista ja, sairauksia.
Ammatti ja vakityöpaikka, pari lähes aikuista lasta, velaton talo, velaton uudehko vapaa-ajan asunto. Sata hehtaaria metsää. Säästöjä ei kamalasti ole, joku 12-14 tonnia. Olen tyytyväinen.
Opiskelut valmiit, pikkuisen säästöjä, ei perhettä, ei omistusasuntoa, ei vielä vakkariduuniakaan. Sen sain muutamaa vuotta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
No ei se ole meidän syy, että sinulla ei ole mitään. Eikä sekään, että et saa mitään aikaan ja syytät siitä muita.
Ei mitään noista. En ole koskaan niitä halunnutkaan. Mukava elää sinkkuna ja asuntovelattomana vailla huolta huomisesta.
Osasin kieliopin.