Jos on pakko haistella huuhteluaineita kaupassa,sulkekaa edes korkit kunnolla!
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
??? Kuka haistelee? Ikinä kuullutkaan.
Minä! En osta mitään hajustetta ilman nuuhkaisua.
Miksi yleensä ostatte noita hajupommeja? Huuhteluaine ei ole välttämätöntä eikä sitä oikeasti tarvita mihinkään.
Comfort on ainakin ihan järkyttävälle lemuavaa, vaikka laittaisi kuinka vähän. Hajusteettomat ok.
Haistan aina. Migreeni on kallis väärästä hajusta. Suljen korkin.
Pakko haistaa,en osta sikaa säkissä.
Haistelen dödöt,shampoot ja huuhteluaineet. Nenääni miellyttävä tuoksu on tärkeä.
Kaikki haistelen, enkä edes ota sitä minkä avasin vaan takaa otan uuden.
Minä ostan aina hajusteetonta, en noita myrkkyjä käytä ikinä. Näiden huuhtelyainehyllyjen ohi käveleminen on jo kauheaa kidutusta, niin kammottava haju niistä lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Ostaako joku näitä ihan summassa, haistamatta?
Minä ainakin haluan itse valita, miltä pyykkini tuoksuu. Muuta keinoa ei oikein ole, kuin haistaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan aina hajusteetonta, en noita myrkkyjä käytä ikinä. Näiden huuhtelyainehyllyjen ohi käveleminen on jo kauheaa kidutusta, niin kammottava haju niistä lähtee.
Samanlaista myrkkyä se hajustamatonkin on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlaista myrkkyä se hajustamatonkin on...
Hajusteettomalla tarkoitin siis muita tuotteita kuten saippuat ja tämmöset, huuhteluaineita en käytä.
Käyttäkää etikkaa huuhteluaineena.
Vierailija kirjoitti:
Comfort on ainakin ihan järkyttävälle lemuavaa, vaikka laittaisi kuinka vähän. Hajusteettomat ok.
Myös Comfortia saa hajusteettomana. Mutta kyllä se vähän kuitenkin haisee. Sama pyykinpesuaineissa
Vierailija kirjoitti:
Käyttäkää etikkaa huuhteluaineena.
Etikka pilaa putket, näin sanoi putkimies