PS:n Mäenpää "lastensuojelussa pitäisi olla vain sellaisia joilla on omia lapsia ", Krista Kiuru veti pultit
Kommentit (471)
Politiikassa pitäisi olla vain sellaisia, joilla on aivot.
Eri mieltä. Lapseton voi tarjota järkevän, realistisen näkökulman johonkin asiaan mitä perheellinen ei huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapseton ei ymmärrä mitään lapsiperheen dynamiikasta.
Yleensä ne lapsettomatkin ovat varttuneet lapsiperheessä. Ja lapsena olemisesta on kokemusta ihan jokaisella.
Vai luulitko että he kuoriutuvat munasta?
No nyt oli kyllä melko kaukaa haettu!
Olen itsekin ollut lapsi, siksi ymmärrän millaista on olla vanhempi? Wtf?!
Lastensuojelu suojelee lapsia.
Keskimäärin suojelevat äitejä. Harva suojelee lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne lapsettomatkin ovat varttuneet lapsiperheessä. Ja lapsena olemisesta on kokemusta ihan jokaisella.
Eihän siinä vanhempia suojella eikä vanhempien etua vaan lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krista Kiuru ja Marin ex viisikko hallinto ylipäänsä, pahimmat Suomen tuhoajat koko Suomen historiassa... miten nämä eivät ole vankilassa?
Ohi, laitoin tälle yhden yläpeukun..samalla sekunnilla tuli kaksi ylös ja neljä alas, reilu meininki.
Todellakin nämä jezebel -noidat tuhosivat kun kaiken saamansa taloudellisen tuhon, ihmisten alistamisen/dominoimisen ja joukkohulluuden huipuksi lanseerasivat KOKO kansaan tappopiikin, pedonmerkki CV -injektion, pieniin ja suuriin.
Totta kai sä olet joku rokotusvastainen hourupää. Onneksi tuollaisia kuin sinä ei päästetty puikkoihin koronan ollessa pahimmillaan, olisimme kaikki kuolleet.
Voi että, kyllä te raukat olette edelleen noiduttuja, valitettavasti. Hautasimme juuri isäni joka oli VAHVA MIES, otti 4 tutkittua ja turvallista, eikä olisi nyt kuollut ilman tuota huijausta, noita jezebel noitia ja TV -uskovaisten sinisilmäisyyttä. Kyllä totuus teille valkenee vielä, vaikka myöhäistähän se nyt on, kaik menee nyt loogista loppua kohti.
Vierailija kirjoitti:
Tätä kannatan.
Vierailija kirjoitti:
Ja siellä aivoissa pitäisi olla muutakin, kuin tyhjää...
Sitten vielä osata käyttää niitä aivoja.
Vanhustenhoidossa ei voi toimia jos ei ole hoitanut omia vanhuksia.
Vierailija kirjoitti:
No totta helvetissä. Ne sekopäät vievät vauvoja äideiltään, ei kenellekään joka ei ole itse kokenut raskautta ja pikkulapsiaikaa pitäisi antaa mitään valtaa tehdä mitään päätöksiä tuon ajan suhteen. Ei miehille, lääketeollisuudelle, tai viranomaisille. Noh, onneksi karma kuittaa tällaiset ylimieliset sekoilut
Sekopää tuomareillekaan, jotka eivät ole itse kokeneet rais gausta ja vangilaa ei pitäisi antaa mitään valtaa tehdä päätöksiä tuomioiden suhteen.
Ja turvakodeissa töissä vain vaimoaan hakanneita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan jäätävää paskaa taas persulta.
Outoa. Vihaan persuja, mutta Mäenpää ei ole mielestäni aivan väärässä tässä asiassa. Olen itse sos.tt. ja aiemmin toiminut lastensuojelussa. Nykyään eri sektorilla. Raskain työ missä olen ollut, oli lastensuojelu. sos.tt.
Sossu haluaisi työhön pätevyysvaatimukseksi sen että.on lapsia. No johan nyt.
Ja tämä mielestäsi oikeassa oleva persu on myös eduskunnassa tänä vuonna kannattanut lasten ruumiillista kuritusta.
Kommentoin ainoastaan tätä mielipidettä, en muutoin arvosta ukkoa. Olen kuitenkin nähnyt öastensuojelusda eettisesti vähintäänkin epäilyttävää toimintaa. Lastensuojelun sosiaalityöntekijä käyttää kuitenkin niin suurta valtaa virassaan, että olisi hyvä olla subjektiivista kokemusta vanhemmuudesta. En kuitenkaan komppaa siinä mielessä, että haluaisin vanhemmuuden pääsyvaatimukseksi. Tarkoitin lähinnä vain sitä, että olisi hyvä olla subjektiivista kokemusta vanhemmuudesta.
Olen kuitenkin työskennellyt todella asiallisten kollegoiden kanssa, jotka eivät ole vanhempia. sos.tt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimen voisi vaihtaa äitien suojeluksi ja lasten ahdisteluksi. Kuvaisi paremmin toimintaa.
Juu kyllä otetaan mieluummin sossuun töihin vaikka Vilja-Eerikan isä tai Milon äiti kuin joku lapseton! Näillä vanhemmilla on niin paljon enemmän kompetenssia lastensuojeluun koska he ovat vanhempia ja ymmärtävät mitä lapsiperhearki on!!
Vierailija kirjoitti:
Tähän voisi vastata, että eduskunnassa pitäisi olla vain sellaisia, joilla on jonkinlainen koulutus.
Muu kuin mäkkärin...
Miten se subjektiivinen kokemus vanhemmuudesta auttaa siinä työssä. Ei mitenkään.Samoja pykäliä ne perheelliset noudattaa kuin perheettömät. Laki on se, mitä ne siellä työssään joutuu noudattamaan, virkavastuulla. Jos ei noudata, niin istuu oikeudessa kuten vilja erikan tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Miten se subjektiivinen kokemus vanhemmuudesta auttaa siinä työssä. Ei mitenkään.Samoja pykäliä ne perheelliset noudattaa kuin perheettömät. Laki on se, mitä ne siellä työssään joutuu noudattamaan, virkavastuulla. Jos ei noudata, niin istuu oikeudessa kuten vilja erikan tapauksessa.
Eikä istu. Ainoastaan siinä tapauksessa jos lapsi kuolee, asia tulee julkisuuteen ja voidaan syyttää miestä. Ei muuten.
Vierailija kirjoitti:
Asia ei ole aivan noin yksioikoinen. sos.tt.
"Lastensuojelun sosiaalityöntekijä käyttää kuitenkin niin suurta valtaa virassaan, että olisi hyvä olla subjektiivista kokemusta vanhemmuudesta. En kuitenkaan komppaa siinä mielessä, että haluaisin vanhemmuuden pääsyvaatimukseksi. Tarkoitin lähinnä vain sitä, että olisi hyvä olla subjektiivista kokemusta vanhemmuudesta."
Hyvä olla? Eli laittaisitko työpaikkailmoitukseen tällaisen laittoman "arvostamme, että olet itse vanhempi" tai tässä työssä on eduksi, jos sinulla on lapsia"??? Kaipasit eettistä toimintaa ja rinnastat sen siihen että on lapsia...
Höpsöä.
Maahanmuuttoasioita ei saisi hoitaa kukaan, joka ei ole muuttanut toiseen maahan.