PS:n Mäenpää "lastensuojelussa pitäisi olla vain sellaisia joilla on omia lapsia ", Krista Kiuru veti pultit
Kommentit (471)
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kaksi lastensuojelutätiä. Molemmat ovat ongelmakodista. Toisen äiti kuollut , sitten kuoli äitipuoli ja isä alkoholisti.
Toinen alkoholisti-isän lapsi mutta äidin ansiosta köyjä perhe pysyi kuitenkin ilman sosiaalitoimistoa, hänellä on myös näkemystä.
Öky-mäenpään tiluksineen ja rahoineen ei pitäisi edes olla eduskunnassa. Suomen kuvalehdessäkin kertoi huonosta muististaan ja päänsäryistään.
Tuosta taustasta kun hankkii ja jaksaa hankkia akateemisen tutkinnon alalta tietää varmaan paitsi pykälät myös lapsen parhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä akat tas ymmärtänyt ollenkaan asiaa vaan aivan asian vierestä menevää pskaa vain tänne suoltavat (patologin pitää olla kuollut yms), no, ei yllättänyt.
Voi, kun ei ymmärrä huumoria.
Sepä vasta kohtalo...
Ei ole huumoria, aivan tosissaan ovat ja muka fiksuja kuvittelevat olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krista Kiuru ja Marin ex viisikko hallinto ylipäänsä, pahimmat Suomen tuhoajat koko Suomen historiassa... miten nämä eivät ole vankilassa?
Ohi, laitoin tälle yhden yläpeukun..samalla sekunnilla tuli kaksi ylös ja neljä alas, reilu meininki.
Todellakin nämä jezebel -noidat tuhosivat kun kaiken saamansa taloudellisen tuhon, ihmisten alistamisen/dominoimisen ja joukkohulluuden huipuksi lanseerasivat KOKO kansaan tappopiikin, pedonmerkki CV -injektion, pieniin ja suuriin.
Totta kai sä olet joku rokotusvastainen hourupää. Onneksi tuollaisia kuin sinä ei päästetty puikkoihin koronan ollessa pahimmillaan, olisimme kaikki kuolleet.
90-luku. Mielestäni oli muutama nainen jolla ei ollut lapsia ja olivat ystävällisiä. Paitsi jos nuoria triggeröi sanomalla jotain ikävää, nuori voi reagoida. Lapsia omaava "kristillinen" mies ei ollut mukava, vaan aika kylmä ja kamala, karjuva. Nuoremmat miehet taas miltei iskivät nuoria naisia, ei ihan, ehkä epäsuora vihjaus - tuskin tositarkoituksella. Asetelma on silti hankala, osalla on naisystävä ja ikäero, eri asema.
Oli pari epäilyttävää viinamiestä, vaikka osaksi kiva käytös, villi vapaa-aika. Kylmät tyypit urheiluhullut sopivat enemmän muutamalle pojalle. Laitokset hulluja. Muutama rauhallinen mies oli ystävällisiä nuorille ja kiva esimerkki, ei ne kovaääniset. Riippuu siis luonteesta. Moni noudattaa laitosten ja ministeriöiden ohjeita millin tarkasti, itse elämä jää niiden alle. Elämän ei pitäisi olla suoritus nuorille tai lapsille varsinkaan. Joustoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sama tyyppi, joka kannattaa lasten hakkaamista?
https://ilkkapohjalainen.fi/uutiset/juha-m%C3%A4enp%C3%A4%C3%A4lt%C3%A4…
Työllistää itse lastensuojelua hakkaamalla, kätevää.
Toivoo työntekijätkin ymmärtävän hakkaaaavaa isää.
Mites nuoret, joilla ei ole vielä lapsia? Tehkööt muita töitä kunnes saavat lapsia?
Tai ne, jotka eivät voi saada lapsia? Pitääkö unohtaa tämä työpaikka samantien.
Entä jos on ollut lapsi, joka kuollut esimerkiksi sairauteen? Menikö pätevyys lapsen myötä?
Entä jos on eronnut ja yyhoo? Lapsia on, mutta ei ole ydinperhettä, joten pystyykö tekemään tuota työtä?
Mites miehet? Mitä jos on biologisesti isä, mutta ei ole toiminut isänä? Onko toivoa?
Mitä jos on uusperhe, jossa itsellä ei ole lapsia, mutta asuu puolison ja tämän lasten kanssa?
Jos lastensuojelua lähdetään kehittämään, niin varmaankaan työntekijöiden lapsitilanne ei ole ensimmäinen kriteeri.
Vierailija kirjoitti:
Lapseton ei ymmärrä mitään lapsiperheen dynamiikasta.
Yleensä ne lapsettomatkin ovat varttuneet lapsiperheessä. Ja lapsena olemisesta on kokemusta ihan jokaisella.
Vai luulitko että he kuoriutuvat munasta?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole huumoria, aivan tosissaan ovat ja muka fiksuja kuvittelevat olevansa.
Ja sinä joko tahallasi esität tyhmää tai olet tätä mieltä, koska sulla on jotain vääristynyttä naisia vastaan.
Voi kun sinä ja sun kaltaiset saisivat nyt viimeinkin apua...
Vierailija
Yleensä ne lapsettomatkin ovat varttuneet lapsiperheessä. Ja lapsena olemisesta on kokemusta ihan jokaisella.
Joskus ns. ulkopuolisella voi olla näkemystä, joka auttaa näkemään tilanteen eri tavalla ja järkevämmin.
Lisäksi tietysti se koulutus siihen työhön.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ois hyvä kun olisi omakohtaista kokemista siitä, mitä on lapsiperhearki. Antaahan se perspektiiviä paljonkin kun itse on kokenut sitä tai elää sitä parhaillaan.
Syöpäpotilaita saisi hoitaa vain syövän sairastaneet.
Raiskauksen uhreja vain itse sen myös kokeneet.
Rikoksia ratkoisi vain ex rikolllset
Vankeja vahtisi vain entiset vangit
Sydänleikkauksia tekisi vain itse leikkauksen läpikäyneet
Lapsia ottaisi huostaan vain itse aikoinaan huostaanotetut..
Tätä varten pitäisi siis olla oppilaitoksia, joissa saat syövän, sut otetaan väkisin, otat itsekin että olet rikollinen, pakollinen vankilaopintojakso jnejne..
Kannatetaan!
Tervetuloa Suomeen 2024. Kuka tahansa saa heittää minkä tahansa aivopierun ääneen ja tarpeeksi monta aivopieruilijaa yhdessä voi tarkoittaa jo ihan oikeaa aivopierulakia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapseton ei ymmärrä mitään lapsiperheen dynamiikasta.
No nyt oli kyllä melko kaukaa haettu!
Olen itsekin ollut lapsi, siksi ymmärrän millaista on olla vanhempi? Wtf?!
Samaa mieltä. Kokemusta on. Tinderissä muuten näkee lastensuojelun sossuja. Ainakin kuvien perusteella mielenterveysongelmaisia, alkoholisoituneita, perverssejä fe-makkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krista Kiuru ja Marin ex viisikko hallinto ylipäänsä, pahimmat Suomen tuhoajat koko Suomen historiassa... miten nämä eivät ole vankilassa?
Ohi, laitoin tälle yhden yläpeukun..samalla sekunnilla tuli kaksi ylös ja neljä alas, reilu meininki.
Todellakin nämä jezebel -noidat tuhosivat kun kaiken saamansa taloudellisen tuhon, ihmisten alistamisen/dominoimisen ja joukkohulluuden huipuksi lanseerasivat KOKO kansaan tappopiikin, pedonmerkki CV -injektion, pieniin ja suuriin.
Totta kai sä olet joku rokotusvastainen hourupää. Onneksi tuollaisia kuin sinä ei päästetty puikkoihin koronan ollessa pahimmillaan, olisimme kaikki kuolleet.
Olet sairas ihmisoikeusrikollinen ja lasten vihaaja.
Vierailija kirjoitti:
Ihan jäätävää paskaa taas persulta.
Outoa. Vihaan persuja, mutta Mäenpää ei ole mielestäni aivan väärässä tässä asiassa. Olen itse sos.tt. ja aiemmin toiminut lastensuojelussa. Nykyään eri sektorilla. Raskain työ missä olen ollut, oli lastensuojelu. sos.tt.
Ai, että ne asiakkaat voi vielä enemmän uhkailla sitten sossujen lapsilla?
Vierailija kirjoitti:
Nytkin on oikeastaan kaikilla alueilla suuria vaikeuksia saada lastensuojelun sosiaalityöntekijöiden virkoja täytettyä, koska ihmiset eivät halua tehdä sitä työtä, ja pätevät sosiaalityöntekijät hakeutuvat mieluummin aikuissosiaalityöhön, joka koetaan vähemmän kuormittavaksi. Onnea vaan yritykselle vielä karsia entisestään - ja vieläpä lainvastaisesti - mahdollisten työntekijöiden joukkoa.
Ne on rikollisia suojatyöläisiä, jotka ei hoida hommiaan, vaan tekee laittomia huostaanottoja, sekä auttaa vieraannuttajia. LaSun toiminta ON laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan jäätävää paskaa taas persulta.
Outoa. Vihaan persuja, mutta Mäenpää ei ole mielestäni aivan väärässä tässä asiassa. Olen itse sos.tt. ja aiemmin toiminut lastensuojelussa. Nykyään eri sektorilla. Raskain työ missä olen ollut, oli lastensuojelu. sos.tt.
Sossu haluaisi työhön pätevyysvaatimukseksi sen että.on lapsia. No johan nyt.
Ja tämä mielestäsi oikeassa oleva persu on myös eduskunnassa tänä vuonna kannattanut lasten ruumiillista kuritusta.
Vierailija kirjoitti: Ai, että ne asiakkaat voi vielä enemmän uhkailla sitten sossujen lapsilla?
No ei kannata rikkoa lakia, niin ei tule negatiivista palautetta. Uhkailu on teidän sossujen työkalu. Ihmisoikeusrikollinen, suojatyöläinen ongelmajäte.