PS:n Mäenpää "lastensuojelussa pitäisi olla vain sellaisia joilla on omia lapsia ", Krista Kiuru veti pultit
Kommentit (471)
Vierailija kirjoitti:
No totta helvetissä. Ne sekopäät vievät vauvoja äideiltään, ei kenellekään joka ei ole itse kokenut raskautta ja pikkulapsiaikaa pitäisi antaa mitään valtaa tehdä mitään päätöksiä tuon ajan suhteen. Ei miehille, lääketeollisuudelle, tai viranomaisille. Noh, onneksi karma kuittaa tällaiset ylimieliset sekoilut
Sinäpäs terveeltä vaikutatkin...
ja herranjesta mitä nää lastensuojelussa tösisä olevan psykologit ovat... pelkkää "joo niinpä, semmosta se on, okei, no nähdään ensikerralla"
suojelusta tietoakaan...
Jopa eläinten kohdalla sitä pidettäisiin täysin eläinrääkkäyksenä, mitä lääkärit ja sossut tekevät suomen naisille ja lapsille. En keksi tähän mitään muuta syytä, kuin apinamaisen vihan, raivon ja kateuden. Apinalaumoissa naaraat kirjaimellisesti tappavat toisen poikasia - ihmisten versio on "auttaa" heitä kiduttamalla. Ja nämä henkilöt itse vielä uskovat tekevänsä hyvää - eli he eivät ole edes oikeustoimikelpoisia aiheuttamastaan pahasta, koska ovat täysiä psykopaatteja eivätkä edes ymmärrä mitä tekevät. Ehei, suomi ei tarvitse enää yhtään lasta. No, nämä sossut voivat itse ylöspäinsynnyttää lääkärien silvottavana, me kunnon kansalaiset emme tällaiseen viemäriin lapsiamme luovuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vaikka ne nuoret parikymppiset vastavalmistuneet ei saisi tehdä töitä ennen perheen perustamista? Joku saattaa odottaa jopa 20 v ennen kuin saa oman lapsen?
Juu todellakaan kaikkien ihmisten ei pitäisi päästä lähelle perheitä, eikä missään olosuhteissa auktoriteettiasemaan suhteessa perheisiin. Tuo on aivan käsittämättömän sairasta, että lapsettomia kusipäitä laitetaan päättämään toisten perheasioista. Ja varmasti yksi merkittävimmistä syistä, miksi suomessa syntyvyys on hyvin matala. Psykopaatit kidnappailemassa toisten lapsia
Kysyin itse tantalta kerran, onko hänellä omia lapsia ja hän sanoi, että kysymys ei ollut asiallinen. Minun mielestäni se oli varsin asiallinen, kun hän oli viemässä vastasyn
Mee sika hoitoon! -eri
Vierailija kirjoitti:
Lapseton ei ymmärrä mitään lapsiperheen dynamiikasta.
Sanopa mitä ihmeen mystiikkaa toi dynamiikka on? Olen kolme lasta kasvattanut aikuiseksi enkä ole erityisen hyvä kuin näiden kolmen lapsen kasvattamisessa. Mutta mitään muuta en tästä tiedä. Mitä tuo dynamiikka on?
tai poliisit menee perhe/parisuhdeväkivaltakeissiille... "joo näinhän se on, ai sulla ollu vähän stressiä, jo niinhän meillä kaikilla, ei me tästä juttua nosteta, hei hei"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen olisi laitonta syrjintää.
Siinä tapauksessa lakia pitää muuttaa.
Taitaa olla ihan ihmisoikeusjulistuksessa oikeus tasavertaisuuteen.
Onkohan tässä ketjussa nyt yksi vai useampi ongelmainen vanhempi...
Vierailija kirjoitti:
Krista Kiuru ja Marin ex viisikko hallinto ylipäänsä, pahimmat Suomen tuhoajat koko Suomen historiassa... miten nämä eivät ole vankilassa?
Ohi, laitoin tälle yhden yläpeukun..samalla sekunnilla tuli kaksi ylös ja neljä alas, reilu meininki.
Todellakin nämä jezebel -noidat tuhosivat kun kaiken saamansa taloudellisen tuhon, ihmisten alistamisen/dominoimisen ja joukkohulluuden huipuksi lanseerasivat KOKO kansaan tappopiikin, pedonmerkki CV -injektion, pieniin ja suuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan jäätävää paskaa taas persulta.
Täyttä asiaa!
Kaikki miespuoliset gynet ja synnytyslääkärit myös pois?
Ei tietenkään, tuo on aivan eri asia.
Eihän ole.
Patologina ei voi olla lääkäri joka ei ole edes kuollut kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Pöljä!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tässä ketjussa nyt yksi vai useampi ongelmainen vanhempi...
Jotain wt-persumammoja.
Vierailija kirjoitti:
Tähän voisi vastata, että eduskunnassa pitäisi olla vain sellaisia, joilla on jonkinlainen koulutus.
Niin että vasemmistolla ei asiaa eduskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Ohi, laitoin tälle yhden yläpeukun..samalla sekunnilla tuli kaksi ylös ja neljä alas, reilu meininki.
Todellakin nämä jezebel -noidat tuhosivat kun kaiken saamansa taloudellisen tuhon, ihmisten alistamisen/dominoimisen ja joukkohulluuden huipuksi lanseerasivat KOKO kansaan tappopiikin, pedonmerkki CV -injektion, pieniin ja suuriin.
Toivottavasti tällä ei ainakaan ole/ eikä tule yhtään lasta😬
Kaiken muun järjettömyyden ohella tämä vähentäisi mielenkiintoa alalle entisestään sekä vähentäisi kelpoisia hakijoita, joita ei ole nytkään. Samalla voidaan säätää, että alle 30 v. ei voi toimia missään vastuullisissa tehtävissä koska häneltä puuttuu omakohtainen ja riittävä kokemus. Tämä on ehkä typerin aivopieru, mitä olen ikinä persuilta kuullut.
minusta syöpiä saisi hoitaa vain lääkärit, joilla on itsellään ollut syöpä ja ruumishuoneella saisi työskennellä vain ne, jotka itsekin ovat kuolleet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän voisi vastata, että eduskunnassa pitäisi olla vain sellaisia, joilla on jonkinlainen koulutus.
Niin että vasemmistolla ei asiaa eduskuntaan.
Vaaditaan puhdas rikosrekisteri. Sillä lähtee persut.
No älä hakkaa niitä kersojas niin et joudu lastensuojelun asiakkaaksi. Oma vikas, katso peiliin, älä syytä muita omasta tyhmyydestäs. Ei oo sossun vika että oot paska äiti.