PS:n Mäenpää "lastensuojelussa pitäisi olla vain sellaisia joilla on omia lapsia ", Krista Kiuru veti pultit
Kommentit (471)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urologin pitää olla impotentti mies, gynekologin lapsettomuudesta kärsivä nainen, syöpälääkärillä sairastettu syöpä, lastenhoitajalla/lääkärillä pitää olla sairaita lapsia, geriatrilla vanhuksia, vartijalla oma vankila, lentäjällä oma lentokone, ensihoitajalla laastareita ja oma ambulanssi, palomiehellä tulitikkuja ja jauhesammutin
mitäs vielä
apteekkari narkkari, psykiatri itsetuhoinen
Autonkorjaajan pitää olla auto, putkimiehen putki ja sähkömiehen sähköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anopin luona käytiin lauantaina, viikolla synnytin ja taas lauantaina olin anopin luona haukuttavana ja vauva teho-osastolla.
Ei näille viranomaiset mitään voi.
Miksi menit?
Koska mies raivosi ja huusi ja toinen lapsi itki eikä halunnut lähteä ilman minua.
Lapset on nyt 18.
Ja olen kärsinyt yksin.
Poliisi ei tiedä mitään.
Terveydenhoitajalle kerroin eikä reagoinut mitenkään.
Joten homma ohi. Traumat jäi.
Valitettavasti siitä on todella suurta hyötyä ja lisää ymmärystä lapsiperhearkea kohtaan kun on niitä omia lapsia. Muuten ajatusmaailma voi olla liian mustavalkoinen ja idealistinen.
Lapset on 18.
Nyt se mitä haluan on olla rauhassa.
En halua edes käsitellä juttua enää kenenkään viranomaisen kanssa. En edes jaksaisi.
Sinä, joka olet anopin luona haukuttavana synnytyksen jälkeen ja mies raivoaa, lähde pois.
Ei sun tarvi sietää mitään tuollaista.
Itselleni jo se, että mies huutaisi tai raivoaisi olisi riittävä syy lähteä.
Varsinkin jos se tapahtuisi synnytyksen jälkeen, oli lapsi teholla tai ei, lähtisin suhteesta heti.
Senhän takia ne sossut on olemassa ettei se mies mitään huoltajuutta saa, se saa, joka on lapsille hyvä vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Sinä, joka olet anopin luona haukuttavana synnytyksen jälkeen ja mies raivoaa, lähde pois.
Varsinkin jos se tapahtuisi synnytyksen jälkeen, oli lapsi teholla tai ei, lähtisin suhteesta heti.
Senhän takia ne sossut on olemassa ettei se mies mitään huoltajuutta saa, se saa, joka on lapsille hyvä vanhempi.
En lähteny, jotta mies ei saa lapsia anopin kanssa joka toinen viikko.
En olisi pystynyt todistamaan poliiseille mitään.
Lapset on nyt 18 ja homma ohi.
Miksei mäkikänkytä mene sitten 4 lapsen isänä itse sinne sossuunsa häärämään. Siellä mäkikänkyrä sitten valvoisi yksin n 40 perhettä, jossa on monenlaisia ongelmia ja äidit näitä tiikeri-emoja, jotka raivostuu kun niiden elämänhallintaa kyseenalaistetaan. Moni ollut jo lapsesta saakka sossun kanssa tekemisissä ja valehtelee ummet ja lammet. Lapsi oirehtii mutta lapsettomat sossut eivät vaan ymmärrä että raivokohtaukset ja muiden hakkaaminen tajuttomaksi on ihan normaalia lapsiperhe-elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähteny, jotta mies ei saa lapsia anopin kanssa joka toinen viikko.
En olisi pystynyt todistamaan poliiseille mitään.
Lapset on nyt 18 ja homma ohi.
Jos teidän mies ei ole narsisti niin se ei tarkoita, että muiden miehet on normaaleja.
Narsisti esim. sanoo ilkeät asiat kahden kesken. Eikä koskaan kirjoita nettiin mitään, jotta poliisi ei saa todistusaineistoa.
Juu, näin on! Lasten-ja nuorten parissa työskentelevillä pitäisi olla itselle minimissään 2 alaikäistä lasta! Lisäksi lapsilisät kokonaan pois!
Vierailija kirjoitti:
Lääkärin pitää olla sairas.. Nuorisotyöntekijän pitää olla nuori, vanhustenhoitajan vanha. Eläinlääkärin pitää olla eläin.
Lääkäri Musti ottaa nyt kissa Matikaisen vastaan. 🤣
Narsisti osaa olla vieraiden aikana mukava, mutta kun vieraat lähtevät on helvetti irti.
Osaavat kyllä selittää asiat poliiseille parhain päin, joten siksi mielummin itse kärsii, kun antaa niitä lapsia eron kautta miehelle joka toinen viikko.
Itse asiassa minun narsisti miehen kaveri on poliisi eikä se ymmärrä mitään, kun mies vetää näytelmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anopin luona käytiin lauantaina, viikolla synnytin ja taas lauantaina olin anopin luona haukuttavana ja vauva teho-osastolla.
Miksi menit?
Koska mies raivosi ja huusi ja toinen lapsi itki eikä halunnut lähteä ilman minua.
Lapset on nyt 18.
Ja olen kärsinyt yksin.
Poliisi ei tiedä mitään.
Eli kun lapset täyttävät 18v niin se luetaan niin ettei sulla ole lapsia. Lapsi=alle 18v eli hankkimaan vaan lisää ALAIKÄISIÄ lapsia.
Mäenpää on kyllä sitä eduskunnan vaarallisen yksinkertaista edustusta. Vähän kuin Trump. Egoa on, mutta äly puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi menit?
Lapset on nyt 18.
Ja olen kärsinyt yksin.
Poliisi ei tiedä mitään.
Eli kun lapset täyttävät 18v niin se luetaan niin ettei sulla ole lapsia. L
En hanki enää lapsia.
Enkä muuta kenenkään miehen kanssa enää samaan asuntoon.
Toista kertaa en helvettiä läpi käy.
Itse asiassa parempi ettei ole, jotta voi katsoa enemmän lapsen näkökulmasta. Se suojeltavahan on se lapsi, ei se aikuinen.
Kun asuu yksin niin yksikään mies ei voi enää määrätä eikä tule ilkeää anoppia enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Kun asuu yksin niin yksikään mies ei voi enää määrätä eikä tule ilkeää anoppia enää ikinä.
En mene ikinä enää kenenkään miehen äidin luo kylään. En enää koskaan elämässäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mene ikinä enää kenenkään miehen äidin luo kylään. En enää koskaan elämässäni.
Jos mies käyttäytyy hyvin niin se on pelkkää näytelmää.
Kun muutat miehen kanssa samaan asuntoon niin käytös muttuu ja helvetti on irti.
Eli ei missään nimessä kenenkään kanssa asumaan samaan asuntoon ja kärsimään uutta helvettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taaskaan ei ymmärretä.
Ei ole pakko avata ovea anopille.
Juu, en avaisi, mutta mies avaa sen oven.
No ongelmahan lähtee sitten miehestä, eikä niinkään anopista. Anoppi on vain seuraus sille, että mies ei pistä rajoja. Miksi ei pistä? Onko mies anopin tossun alla?
Ja onko nuo pöljien ruokien syöttämiset oikeasti niin iso asia, että olet tekemässä rikosilmoitusta?
Onko ensimmäinen lapsi? Kymmenen vuoden päästä katsot tätä tilannetta kauempaa, ja vaikka se silloinkin saattaa vielä ärsyttää, niin tällaista tunnekuohua sinulla tuskin on enää. Näet, että on tullut isompia, oikeitakin ongelmia sen lapsen kanssa. Esim miten kaverisuhteet, kiusaamiset, kavereiden vanhemmat, koulunkäynti, opettajat, yksinolo kotona, harrastukset, ja kaikki. Nyt on vain tuo "sopimaton ruok
Mun lapsi on 18.
Oletko itse ollut anopin luona haukuttavana, kun vauva syntyy ja joutuu teho-osastolle. Eli anopin luona haukuttavana, kun pääset sairaalasta ja vauva teho-osastolla.
Voin huonosti jolloin vauvakin voi huonosti ja joutui teholle heti synnytyksen jälkeen.
Jos mies huutaa ja raivoaa niin ei siinä synnytkyksen jälkeen jaksa väitellä.
Siis 18 vuotta vanhoista asioista kyse?
Mitähän mä sanoisin.
Olen kyllä aidosti pahoillani että on tapahtunut kaikkea tuollaista mikä ilmiselvästi edelleen menee sinulla ihon alle, ja olet tullut loukatuksi. Toivon että pääset eteenpäin ja toivon, että nyt vähän vanhempana, kykenet laittamaan rajat itseäsi suojataksesi, että pystyt valitsemaan seurasi omaa parastasi ajatellen. Eli että ei tuollaisen kanssa päätyisi enää koskaan parisuhteeseen.