Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen INTJ-mies. Millainen nainen minulle voisi sopia?

Vierailija
20.11.2024 |

Olen siis intuitiivinen introvertti ja järki-ihminen, joka helposti reagoi ärsykkeeseen eli omaa temperamenttia.

Lisättäköön, että Big 5 typologian mukaan olen hyvin avoin ihminen, mutta myös hyvin epäsovinnollinen; neuroottinen, mutta riittävästi tunneälyä, jotta negatiiviset tunteet eivät räisky ympäristöön.

Olen varmaankin mies, jota voisi kutsua sigmamieheksi, sillä olen kaikkea muuta kuin laumaihminen.

Horoskooppimerkki on kaksonen ja kiinalainen horoskooppimerkki on sika.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun veikkaan. Olet kuvailusi perusteella väkivaltainen ja passiivisagressiivinen. Naaman edessä mielistelet ja esität kilttiä mutta provoat palstalla ja herätät pahaa mieltä. Olet kynnysmatto kun olet suhteessa ja alistut henkiselle väkivallalle. Purat sitä syyttömiin koska oma naisesi kohtelee sinua ala-arvoisesti ajattelet, että sen vuoksi kaikki syyttömät ja oikeasti kiltit naisetkin ansaitsee pahan mielen millä oikeutat henkisesti väkivaltaisen palstakäyttäytymisesi. Kostat viattomille sen että sinua kiusataan parisuhteessasi.

Vierailija
62/80 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ei niin järkevä nainen joka uskoo myös noihin höpöhöpö-persoonalisuusluokituksiin mille ei ole mitään tieteellistä pohjaa.

En nyt täysin höpöhöpöksi väittäisi.  Sinäkin varmaan pystyt miettimään oletko introvertti vai ekstrovertti ( E / I) , oletko intuitiivinen vai ajatteletko asioita enemmän järkiperusteisesti ( N / S)  Onko sinulla herkkyyttä/ temperamenttia vai oletko täysin viilipytty  (F / T )   Oletko järjestelmällinen vai vähän rennompi tapaus (J / P)    

Nämä sentään perustuvat tosi asioihin toisinkuin horoskoopit.

Ei ihmisen persoona ole sillälailla stabiili ja yksipuolinen. Minä esim. olen vaihtelevasti noista kaikkia. 

Tottakai, mutta persoonallisuutemme ovat aina suhteutettuna toisiin ihmisiin, jolloin tietyt asiat korostuva ja ihmisestä näkyy millä tavalla hän käyttäytyy pääsääntöisesti eri tilanteissa.

Olen eri, ja olen tehnyt MBTI-testin ainakin kolme kertaa, siis ihan ammatti-ihmisten tekemänä. Joka kerta tulokseksi on tullut aivan eri kirjainyhdistelmä. Hölynpölyä, sanon minä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka ilmoittaa horoskooppimerkkinsä! LMAO

Nuo persoonallisuustutkimukset on vähän eri asia, kuin hölypöly horoskooppi.

Ei ne kyllä ole. Esim. Myers ja Briggs, jotka tämän luokittelun ovat kehittäneet, olivat amerikkalainen, kouluja käymätön kotirouva ja hänen tyttärensä. He innostuivat Jungin mytologiaa ja mm. unien tulkintaa koskevista teksteistä, ja lopulta vetivät ahteristaan nuo persoonallisuustyypit. Ne ihan oikeasti ei perustu mihinkään verifioitavissa olevaan tieteeseen.

Vierailija
64/80 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti-ekstrovertti luokitus on erittäin hyödyllinen, kuten jako intuitiiviseen ja epäintuitiiviseen ihmiseen.

Vierailija
65/80 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen adhd dvd kgb cccp ukk yya tyyppinen setätäti. Minkälaista nojatuolia suosittelet sängykseni?

Vierailija
66/80 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppihin uskova

Vierailija
67/80 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen INTP-tyyppinen mies, ja mulle ei sovi kukaan.

Vierailija
68/80 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykonainen sopii ap:lle, itsekin haaveilen tuollaisesta tyttöystävästä

Vierailija
69/80 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voit olla yhtä aikaa temperamenttinen ja sellainen, etteivät tunteesi räisky ympäristöön? 

Olen hyvin asiakeskeinen ihminen, en reagoi tunteella ärsykkeeseen, vaan järjellä. Esim. jos ihminen sanoo jotain mielestäni hölmöä, korjaan ihmistä ja sanon, ettei asia niin mene. Olen aina tehnyt niin.

Sekaannut toisten asioihin vain siksi että olet oikeassa? Ei tuommoista oikein kukaan siedä.

Vierailija
70/80 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

INTRODUCTION NAINEN VARMAAN SOPII

Vierailija
71/80 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on INTJ ja pärjätään aika hyvin yhdessä, kun ollaan molemmat loogisia. Ymmärrän tosi hyvin hänen argumentointityyliä ja sitä, että saattaa alkaa korjaamaan mun sanomia asioita.

Tunneasioissa jos hän alkaa tekemään tikusta asiaa, niin alleviivaan hänelle suoraan, että nyt sinä satutit minun tunteitani, ja hän ymmärtää sitten lopettaa pilkunviilauksen ja hänen tunneäly tulee esiin. Ja on tosiaan kohtelias ja tunneälykäs. Ja vihan suuntaan enemmän itseensä kuin ulos.

Oon itse ENTJ

Vierailija
72/80 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. MBTI ei ole ihmisen koko persoona. 🙄

Horoskoopeilla ei varsinkaan ole tekemistä asian kanssa.

Nyt kun sitä miettii... etkö ole liian taikauskoinen INTJ:iksi? :D

Vierailija
73/80 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎵YHTÄ AUTTAA VAIN JUMALA! AP:TA EI TUKEVINKAAN HUMALA!🎵🔥🔥🔥

Vierailija
74/80 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voit olla yhtä aikaa temperamenttinen ja sellainen, etteivät tunteesi räisky ympäristöön? 

Olen hyvin asiakeskeinen ihminen, en reagoi tunteella ärsykkeeseen, vaan järjellä. Esim. jos ihminen sanoo jotain mielestäni hölmöä, korjaan ihmistä ja sanon, ettei asia niin mene. Olen aina tehnyt niin.

Sekaannut toisten asioihin vain siksi että olet oikeassa? Ei tuommoista oikein kukaan siedä.

Minun mielestä seksikäs piirre, koska itse en jaksa liikoja miettiä, ja kun huomaa, miten paljon toinen näkee vaivaa ollakseen korrekti. <3

Toki ei saa tehdä sitä ylimielisesti.

Vierailija
75/80 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ei niin järkevä nainen joka uskoo myös noihin höpöhöpö-persoonalisuusluokituksiin mille ei ole mitään tieteellistä pohjaa.

En nyt täysin höpöhöpöksi väittäisi.  Sinäkin varmaan pystyt miettimään oletko introvertti vai ekstrovertti ( E / I) , oletko intuitiivinen vai ajatteletko asioita enemmän järkiperusteisesti ( N / S)  Onko sinulla herkkyyttä/ temperamenttia vai oletko täysin viilipytty  (F / T )   Oletko järjestelmällinen vai vähän rennompi tapaus (J / P)    

Nämä sentään perustuvat tosi asioihin toisinkuin horoskoopit.

Ei ihmisen persoona ole sillälailla stabiili ja yksipuolinen. Minä esim. olen vaihtelevasti noista kaikkia. 

Katotaas... Oon saanut tulokseksi INTP, INFP, ISTP, ISTJ, INTJ, INFJ...

Näin.

Ainoa vakio on Introverttius.

Vierailija
76/80 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että toi lyhenne tulee inttäjästä ja ajattelin että se on varmaan joku miesten vastine nalkuttajalle. Halusin vaan kertoa, ei mulla muuta.

Vierailija
77/80 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvan tahdon omaava pieruverkkarinainen, jota ap ei noin vain pääse alistamaan.

Vierailija
78/80 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondi?

Vierailija
79/80 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä naiset suosiolla alfoille. Itse voit keskittyä esim. tietokonepeleihin, pienoismalleihin tai shakkiin, johonkin mikä itseä kiinnostaa.

Hyi. Minä mitään alfaa halua. Ne on tylsiä.

Nörtti on mulle enemmän kuin parempi <3

Vierailija
80/80 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Reagoi ärsykkeisiin ja on temperamenttinen= On väkivaltainen Epäsovinnollinen = Tässä talossa mennään minun tapojeni ja päätöksieni kanssa Kaikkea muuta, kuin laumaeläin = Epäsosiaalinen eikä kykene tulemaan juttuun muiden kanssa Pysy sinkkuna. Ei tuollaiselle sovi kukaan nainen

Kärjistäjä.