Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivattusi huomannut että olet ihastunut häneen?
Kerroin sen viestillä hänelle kaksi vuotta sitten.
Todellisuudessa en usko. Kohdalle sattunut useampia sattumia jotka voisi olla kaivatulta hyvinkin, mutta yhtälailla voisi olla joltain tuntemattomalta naapurin mieheltä.
Tämä ei minulta. E
Meitä "E":tä on useampi täällä.
Vierailija kirjoitti:
Paljon on jo ensi vuodelle suunnitelmia. Ja niitä odotan innolla. Iloiset sattumat tätä maustaisi ja toiveena näkeminen ja enempi tutustua. Saisinkohan sut elämääni vai onko rakkauden tunteideni vähitellen tarkoitus hiipua. Että sä kävit ja opetit ja edelleen jatkan matkaani yksin. On jotain mitä en oo koskaan tehnyt, mutta näyssä tapahtui sun kanssa. Kävitköhän sittemmin Balilla, olisi kivaa kuulla, ihana. Mua kutsuu Malaga. 😸
Tämäkään ei minun. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kuinka kauan olet kaivannut kaivattuasi ?
Alle puoli vuotta. Olen kyllä ollut ketjussa paljon kauemmin, mutta kaivannut tällöin muita miehiä. Jollain tapaa jäi silmät kiinni kun se siinä vähissä vaatteissa teki töitä. Siis ja ihan vaan mielenkiinnosta TEKEMÄÄNSÄ TYÖTÄ kohtaan olin siinä lähellä juttelemassa. Mulla olis hänenlaiselleen kaikenlaisia puuhia. 😁
Ja vielä vimppa: Ei E.
Vierailija kirjoitti:
Asiat muutenkin tapahtuvat jossakin ihan muualla kuin täällä, jos ovat tapahtuakseen. Ketju ei siis hyödytä yhtään ketään lähentymismielessä, edes vaikka ihan kaikki kaipausparit olisivatkin täällä.
Hyvä yleistys taas. Joskus asiat voisivat tapahtua, mutta jotkut pienet jutut tulevat väliin käytännössä ja sitten et edes näe häntä ja sitten kaikki menee jo liian vaikeaksi.
Ei sitä nyt vaan tiedä.
Vain käytäntö ratkaisee, vai kuvittelitko seurustelevasi ketjun kautta? Eli asiat tapahtuvat irl, kuten sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Anna joku merkki.
Audi.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Uskotko kaipauksesi kaipaavan sinua täällä ?
Joku kaipaa, mut en tiedä kuka. Pelottaa, että joku väärä. Toivoisin tietenkin kaivattuani, mutta koska irl ei siltä näytä, niin en jaksa siihen onneen ja ihmeeseen uskoa. Varmaan tämä johtaa kaikkien osapuolten pettymykseen ja varmuuden vuoksi vielä ohikulkijoidenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Uskotko kaipauksesi kaipaavan sinua täällä ?
No en todellakaan 😅 enkä sellaista edes odota tai toivo. Kirjoittelen tänne vain satunnaisia ajatuksiani, joiden ei ole edes tarkoitus oikeasti tavoittaa ketään. Jos haluaisin suhteen hänen kanssaan, ottaisin suoraan yhteyttä henkilöön itseensä.
Ketju on mulle pelkkää hömppää.
.
Kerta kiellon päälle: Ei E.
Kiitos/näkemiin.
.
Vierailija kirjoitti:
Samoin J 💜
L
😘🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellisuudessa viestinviestiä sulta saanut.
Saitpas
Sain, mutten vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Lankeaisitpa loveeni...
Kyllä jos olet hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon on jo ensi vuodelle suunnitelmia. Ja niitä odotan innolla. Iloiset sattumat tätä maustaisi ja toiveena näkeminen ja enempi tutustua. Saisinkohan sut elämääni vai onko rakkauden tunteideni vähitellen tarkoitus hiipua. Että sä kävit ja opetit ja edelleen jatkan matkaani yksin. On jotain mitä en oo koskaan tehnyt, mutta näyssä tapahtui sun kanssa. Kävitköhän sittemmin Balilla, olisi kivaa kuulla, ihana. Mua kutsuu Malaga. 😸
Tämäkään ei minun. E
Junalauta nyt lopetat tuon typerän floodaamisen jo. Täällä ei kenekään tarvitse erikseen ilmoitella mitkä kaikki viestit eivät ole itse kunkin kirjoittamia. Täällä katsos arvon sinpleton käy MONIA ihmisiä ja kaikki muut paitsi sinä pattipää ymmärtävät sen eivätkä oleta mitään kenenkään kirjoittamaksi ilman erittäin osuvia tunnisteita. Kukaan ei sitä paitsi tiedä kuka uitun E sinä muka olet olevinaan eikä se kiinnostakaan yhtään ainokaista ketään minkään vertaa. Käsitätkö nuijakuukunen, että keskustelupalsta ei toimi jos jokainen kommentoi jokaista muiden viestiä kertoakseen että ne ovat muiden viestejä. Saamana nyt joku roti!
Vierailija kirjoitti:
Oli kivaa unissa panna 😘😘🤩🤩💜💜💜😍😍😍💚💚
Kivempaa olisi valveilla. Tai no mun tapauksessa ylipäänsä. Klassisesti puolisoa ei juuri kiinnostele mutta mustasukkaisuus ei salli muuallekaan kääntymistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on
Kiva et sulla on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkään ei minun. E
Junalauta nyt lopetat tuon typerän floodaamisen jo. Täällä ei kenekään tarvitse erikseen ilmoitella mitkä kaikki viestit eivät ole itse kunkin kirjoittamia. Täällä katsos arvon sinpleton käy MONIA ihmisiä ja kaikki muut paitsi sinä pattipää ymmärtävät sen eivätkä oleta mitään kenenkään kirjoittamaksi ilman erittäin
Kiitos, aikakin että joku sanoo tämän hänelle