Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Eikä vit.. oo darraa näkyny tosin johtuu juomista ja syömistä. Pääasia että nesteytys kohdillaan. Jalka paskana, ei kannata kännissä alkaa urheleen.
Mitä koivelle kävi?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin vain ettet halua puhua. En arvannut, että et osaa.
Joskus tuo on sama asia.
Kirjotin tänään kaksi viestiä ja kumpikin poistettiin, eikä toisessa ollut edes tunnisteita😂 selvä pyy hyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Asiallinen huomiointi ei ahdista miestä.
Sivusta.
Kyllä vaan minun kaivattuani ahdisti. Erisivu
Tony hitto kuin sä vedät puolees. Tänään jouduin repimään silmät irti susta. Haluan vaan olla sun seurassas taukoamatta.
Vierailija kirjoitti:
En osaakaan siinä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä vit.. oo darraa näkyny tosin johtuu juomista ja syömistä. Pääasia että nesteytys kohdillaan. Jalka paskana, ei kannata kännissä alkaa urheleen.
Mitä koivelle kävi?
Pitkä juttu, känni sekoiluja... et varmaankaan ole hän. Hän tietäisi myös luultavasti ainoana tärkeimmän esineeni juuri nyt. Valtavasti kiitoksia yrityksestä.
Vierailija kirjoitti:
kivasti sanottu.
Nyt iltapalalle palaan myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
L 😘
Linda, Lotta, Laura, Leena, Liisa? Kuka kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä koivelle kävi?
Pitkä juttu, känni sekoiluja... et varmaankaan ole hän. Hän tietäisi myös luultavasti ainoana tärkeimmän esineeni juuri nyt. Valtavasti kiitoksia yrityksestä.
Kunhan kysyin. Mun tuntemat teloo itsensä ihan selvin päin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L 😘
Vai Loveisa?
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän olet selvinnyt myrskystä, ja olisi muutenkin kiva tietää mitä kuuluu. Ei olla oltu tekemisissä taas hetkeen.
Ohis, mutta hyvin olen selvinnyt. Kotona ollut ja odottanut aura-auton saapumista. Käynyt vain kaupassa pakolliset ostamassa. Muuten vointi on maanantaisesta burnoutista lähtenyt kohenemaan kun olen minimoinut juoksevat asiat pois elämästä. Varmaankin palaan kuvioihin takaisin perjantaina, ilman sitoumuksia ja minimikuormituksella.
Mites sä oot selvinnyt lumimyräkästä ja mitä kuuluu?
Sumpenderokselle? Voisin soittaa sulle kitaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L 😘
Vai Loveisa?
Ei ollut. En ole enää kaipaillut Loveisaa. Ne silmät tuli, oli ja meni. Monia hyviä asioita ja ihmisiä tulee ja menee. Sellaista tämä elämä on. -erittäin
Viimeksi olen ollut joulun yksin (ei-parisuhteessa) vuonna 1997. Yksin (ilman seuraa) en ole ollut eläessäni. Tuleva joulu voi olla outo uusi kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän olet selvinnyt myrskystä, ja olisi muutenkin kiva tietää mitä kuuluu. Ei olla oltu tekemisissä taas hetkeen.
Ohis, mutta hyvin olen selvinnyt. Kotona ollut ja odottanut aura-auton saapumista. Käynyt vain kaupassa pakolliset ostamassa. Muuten vointi on maanantaisesta burnoutista lähtenyt kohenemaan kun olen minimoinut juoksevat asiat pois elämästä. Varmaankin palaan kuvioihin takaisin perjantaina, ilman sitoumuksia ja minimikuormituksella.
Mites sä oot selvinnyt lumimyräkästä ja mitä kuuluu?
Mulla on croksit edelleen jalassa ja odottelen jo kesän tuloa.
Voi kunpa voisi käpertyä talviunille kuten karhut.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi olen ollut joulun yksin (ei-parisuhteessa) vuonna 1997. Yksin (ilman seuraa) en ole ollut eläessäni. Tuleva joulu voi olla outo uusi kokemus.
Siinäkin on omat hyvät puolensa, ei tarvitse pingottaa yhtään joulun takia jos ei huvita. Kiva kun on itsellä mahdollisuus olla töissä jos haluaa. Nimimerkki "lukuisia yksinäisiä jouluja" 🎅🤶🏻🧑🎄🎅🤶🏻🧑🎄🎅🧑🎄🧑🎄
Tuliko se pitkä ketju tiensä päähän?