Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta saisit huomiota. Olisi hellyyttä varastossa ja paljon.
Aina tuo konditionaali. Saisin, mutta en saa.
Anna kuulua itsestäsi, niin saat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa saisin jonkun varman kaivatustani, päiväni olisi pelastettu, samalla voisin miettiä, että mitähän se miettii.
Laittaisitko itse omastasi, niin tietäisimme, keneltä odotat?
En voi, kun lahja papereineen kaikkineen on ilmeisesti laitettu piiloon.
Lupaamani halipupuko?
Mun kaivattu on kotonaan ihanan puolisonsa kanssa turvassa tuulelta ja tuiskulta
Ja minä olen kotona oman puolisoni kanssa turvassa tuulelta ja tuiskulta
ja se ikkuna vaan pienenee, mistä joskus näkyi jotain muuta, mun muu tulevaisuus. Aika loppuu, eikä alusta voi aloittaa enää kun on jo vuosia kiertänyt lähtöruudun kautta.
Unelmat. Yritin uskoa että niitä ei voi tavoitella mutta tuntuu että kuolin sisältä niin tehdessäni. Tunnen oloni niin voimattomaksi, etten välitä mistään.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu on kotonaan ihanan puolisonsa kanssa turvassa tuulelta ja tuiskulta
Ja minä olen kotona oman puolisoni kanssa turvassa tuulelta ja tuiskulta
ja se ikkuna vaan pienenee, mistä joskus näkyi jotain muuta, mun muu tulevaisuus. Aika loppuu, eikä alusta voi aloittaa enää kun on jo vuosia kiertänyt lähtöruudun kautta.
Unelmat. Yritin uskoa että niitä ei voi tavoitella mutta tuntuu että kuolin sisältä niin tehdessäni. Tunnen oloni niin voimattomaksi, etten välitä mistään.
I feel you.
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin imeä sua.
Milloin tulisit?
-Jussi
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin imeä sua.
Ime porkkanaa 🥕
Vierailija kirjoitti:
Nimes oli poistunut järjestelmästä. Jotenkin sen näkeminen piti yllä näkymätöntä yhteyttä. Kaikki oli pääni sisällä, mutta nyt viimeinenkin lanka katkesi. Kaikkea parasta sinulle toivoen, xxxxx
🙈
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu tämä jaskanjauhamisketju! 😊
Noni
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin imeä sua.
Ketä?
Haluaisin nähdä sinut, kun haluat. Haluaisin takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Piha kolattu. Joko sulla?
Siitä lähtien kun tulin töistä olen maannut sohvalla viimeisetkin mehut ulos puristettuna. Joskus on rankkoja työpäiviä. Lumet saa olla. Kaivan tunnelin, jos en aamulla pääse autolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin imeä sua.
Ketä?
No kaivattua tietty.😊
Vierailija kirjoitti:
Piha kolattu. Joko sulla?
Pihaani ei tarvitse kolata, mutta nautin siitä kun muut kolaavat pihojaan, siinä on jotain alkukantaisen tyydyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Takaisin mihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takaisin mihin?
Väärä kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin imeä sua.
Mistä kohtaa?
Tässä tuli jokin hauska väärin käsitys kun minä olen siis ihastunut häneen. Miksi sanoisin hänelle etten ole kiinnostunut hänestä