Kaveri laittaa kuulokkeet ja alkaa selata kännykkää, mitä tuumit
Olette menossa erääseen tapahtumaan yhdessä ja iloitset jo etäkäteen, että ehditte kunnolla jutella sen 2 tunnin junamatkan aikana kuulumiset, kun viime näkemisestä on pitkä aika. Mutta sitten jo alkumatkasta, kaveri laittaakin kuulokkeet korville ja keskittyy kännykkäänsä. Mitä mieltä?
Kommentit (27)
Se on hänen valintansa tilanteessa, jossa ei jaksa vastata toisen odotuksiin. Kun matkakumppani on rasittava, kannattaa tehdä juuri noin, jotta jaksaa itse kohteessa.
Junassa jutteleminen on kamalaa muille, en todellakaan halua kuunnella exien nyxistä tai siitä, mitä Ritva sanoi ja mitä siihen kommentoi Anna,
Lähtisin ravintolavaunuun. Tai jos ei kiinnosta se, niin sanoisin että lähden vessaan ja lähtisin istumaan toiseen vaunuun.
Taas tyypillinen minä minä minä ihminen joka ei todellakaan ajattele kuin itseään ajatuksilla minä haluan, minä tahdon ja minä vaadin eikä muilla ja muiden haluamisilla ole mitään väliä. Tuo on todella rasittava tapa mutta ettehän säte ajattele kuin itseänne
Viisas ystävä. Ymmärtää ettei muut vaunussa olijat halua kuulla teidän kälätystänne vaan nauttia hiljaisuudesta.
Ajattelen, ettei sitä paljoa kiinnostanut kuulumisten vaihto. Lieneekö kovin hyvä ystävä. Eihän tuo kovin kohteliasta ole. Puhuiko edes tapahtumassa?
Noita hullujahan on nykyään pilvin pimein.
Vierailija kirjoitti:
Taas tyypillinen minä minä minä ihminen joka ei todellakaan ajattele kuin itseään ajatuksilla minä haluan, minä tahdon ja minä vaadin eikä muilla ja muiden haluamisilla ole mitään väliä. Tuo on todella rasittava tapa mutta ettehän säte ajattele kuin itseänne
Kumpaa avauksen henkilöistä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Täh? Ainoa mölli tarinassa on kuulokkeet päässä oleva kaveri. Mistä tuollaisia moukkia sikiää? Menisin omia menojani, vaikka sitten aluksi sinne ravintolavaunuun ja jättäisin siellä tapahtumassakin kaverin omilleen. Yksin on aina parempi, kuin surkeassa seurassa.
Minäkin näen niin, että hän halusi kunnioittaa muiden vaunussaolijoiden rauhaa. Te tosiaan ehditte puhumaan muuallakin kun täydessä junavaunussa. Kaverisi viesti sinulle, että ei ole nyt "tavoitettavissa" sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Viisas ystävä. Ymmärtää ettei muut vaunussa olijat halua kuulla teidän kälätystänne vaan nauttia hiljaisuudesta.
Entä jos sama tapahtuisi autossa, kun olette kahdestaan?
Junassa pitäisi puhua omista yksityisasioista kaikkien kuullen? Älä viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos sama tapahtuisi autossa, kun olette kahdestaan?
Miksi tämä tapahtuisi autossa, kun olette kahdestaan?
Vierailija kirjoitti:
Junassa pitäisi puhua omista yksityisasioista kaikkien kuullen? Älä viitsi.
Onhan siellä niitä hyttejäkin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä pystyy puhumaan ilman kailottamistakin, etkö sinä pysty?
Vierailija kirjoitti:
Noita hullujahan on nykyään pilvin pimein.
Nykyään? Kyllä ennenkin osattiin matkustaa pitämättä meteliä.
En kutsuisi ystäväksi. Olette menossa samaan tapahtumaan. Yksi kysymys: miksi? Tekikö hän aloitteen? Maksoiko hän juna- ja pääsyliput? Käyttäytymisensä perusteella hän on tullut kuin pakotettuna seuraasi. Todella törkeää käytöstä ystävän vieressä laittaa kuulokkeet päälle.
Minulla oli tuollainen "kaveri", ei kauheasti tehnyt mieli jutella oikein mistään kun toinen istui kuulokkeet korvilla ja silmät puhelimeen liimautuneena.
Olisin jotenkin ymmärtänyt, jos olisi sanonut ensin, että ei kuule viitsi täällä muiden kuullen jutella mitään, että jutellaan sitten perillä tms kuin se että mitään sanomatta sulkeutuu omaan kuplaansa
ap
Eli sinä toivoit että kaverisi toimii sinulle terapeuttina kun sinä valitat ja vuodatat kaikki mitä sinulla on sydämmen päällä? Miksi kuormitat kavereitasi sinun ongelmilla kun voisit hyvin mennä terapiaan vuodattamaan ne kaikki?