Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiallinen huomiointi ei ahdista miestä.
Sivusta.
No mitä se asiallinen huomiointi on? Selitä. :)
Kohtelet häntä ihmisenä.
Eli kohtelen häntä normaalisti kuten ketä tahansa työkaveria niin siitä hän asian ymmärtäisi ?
Vierailija kirjoitti:
Minua ilahduttaisi sekä kunnon videopeli jossa on ideaa että söpöliini nainen jonka kanssa sitä pelata <3
Kuulostaa ihanalta <3
Vierailija kirjoitti:
Mikä täällä on viive?
T. Kellomies
Kuulostaa tutulta. Kultakurkku?
Kunpa saisin jonkun varman kaivatustani, päiväni olisi pelastettu, samalla voisin miettiä, että mitähän se miettii.
Vierailija kirjoitti:
Olet parempaa kuin..
; )
😉
Vierailija kirjoitti:
Oletko se sinä tosiaan
Epäilen vahvasti, että hänkin on täällä, joten kyllä se olen minä, jos viittaat tänään antamaani tunnisteeseen.
Ei sinusta taida tulla koskaan totta. Raastava ikävä sinua. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Ei sinusta taida tulla koskaan totta. Raastava ikävä sinua. 🥺
Minä olen täyttä totta laita vaikka joku tyhmä irl. Niin en odota turhaa ja voin yrittää parantua.
Vierailija kirjoitti:
Olet kuin jokin hyvä enkeli. Olet niin kiltti. Kiitos siitä ystävä!
Kuka meistä?
Onko elämä niinkuin ensimmäisessä kuvassa minkä minulle lähetit? Olen äärimmäisen epävarma nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa saisin jonkun varman kaivatustani, päiväni olisi pelastettu, samalla voisin miettiä, että mitähän se miettii.
Laittaisitko itse omastasi, niin tietäisimme, keneltä odotat?
Rakkaita terveisiä syvänmeren simpukalleni, joka kätkee kalleimman helmen maailmassa. Sille, ken ei kiveä kiertänyt. Sinua en unohda koskaan, sinua aina rakastan. Rakastan, vaikket mua halunnutkaan kuten olisin sut halunnut. Kaipaan, koska kaikin tavoin sut menetin. Edes ystäväksi olisin toivonut. Toivottavasti elämä on sulle ystävällinen ja saat silityksiä tarpeeseen sekä suukkoja tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiallinen huomiointi ei ahdista miestä.
Sivusta.
No mitä se asiallinen huomiointi on? Selitä. :)
Kohtelet häntä ihmisenä.
Eli kohtelen häntä normaalisti kuten ketä tahansa työkaveria niin siitä hän asian ymmärtäisi ?
Laitat vain suoraa että ei ole kiinnostusta siltä kantilta, niin homma jatkuu normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta saisit huomiota. Olisi hellyyttä varastossa ja paljon.
Mä en kestä enää. Jos haluut auttaa mua niin oon vielä tässä. En tiiä kauanko enää jaksan. Ote lipsuu pahemman kerran. Sivusta.
Voimia sinne! Keneltä kenelle tämä ja miten haluaisit, että sinua autetaan? Huomiothan, ettei yleispätevä tieto todennäköisesti saa toimintaa osumaan oikeaan kohteeseen, vaikka kuinka haluaisin auttaa.
Mitenköhän olet selvinnyt myrskystä, ja olisi muutenkin kiva tietää mitä kuuluu. Ei olla oltu tekemisissä taas hetkeen.
JU 👀 MI
Mikä on kaipauksen lämpötila?
🧊🥶🌊🕯🌶🔥
Vierailija kirjoitti:
Pyydän nyt anteeksi jotakin, mikä sinua loukkasi. Edelleenkään en tiedä, mikä, kun et kerro. Tällä kertaa en edes lähde arvailemaan.
Miksi ajattelet, että olet jotenkin loukannut?
Olet kuin jokin hyvä enkeli. Olet niin kiltti. Kiitos siitä ystävä!