Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
7561/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et enää toivo meitä?

En ole toivonut.

Vierailija
7562/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksikö en kykene päästämään irti? Olisiko vaikka siksi että olet elämäni rakkaus. n>m

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7563/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et enää toivo meitä?

Joka hetki.

Vierailija
7564/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnon mukaan ei pitäisi enää törmätä mutta tämä teknologian tuoma harha muuttaa sitä kulkua.

Mutta myös ilman teknologiaa tosielämän tapahtumat olisivat saattaneet olla toisenlaiset.

Vierailija
7565/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mizusaru_Catnap kirjoitti:

Lämpenesin jos Fria:a ottaisi yhteyttä siellä Suomi24 Treffeissä. Sinua varten olen täällä pallolla. Kaikki muut naiset ovat minulle "ilmaa" eli korkeintaan mielenhairahduksia oikeasta rakkauvesta ja, toki, yhteistyötä hyvien asioiden edistämiseksi tietty voi tehdä naisten kanssa. Naisissa kumminkin on tulevaisuuden toivo. 😻

Me miehet vain pullistelemme elinaikamme ja vanhainkodissa raihnaisina paljastamme todelliset tunteemme --- tarvitsevuutemme kun ei ole mitään enää menetettävää. Huokaus, saisipa mies olla tarvitseva.

Mikään eikä kukaan estä sinua olemasta itsesi. Hyvää iltaa ystävä.

Vierailija
7566/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kesäheinä, kaipaan💖

Vierailija
7567/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miksikö en kykene päästämään irti? Olisiko vaikka siksi että olet elämäni rakkaus. n>m

Kumpaakaan et täältä saa. 

Vierailija
7568/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et enää toivo meitä?

Sivusta: Itse ainakin haikailen rakastamaani naista ja yhteistä tulevaisuutta tämän kanssa.

Vierailija
7569/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä jo unohdit minut.

En voinut sille mitään, mutta rakastuin sinuun kuitenkin. Se ei ollut kovin vaikeaa kanssasi.

En unohtanut. Tajusin vaan, että on ihmisiä, jotka ovat minulle tärkeämpiä. Ei sinussa mitään vikaa ole. En tätä pysty sinulle oikeassa elämässä sanomaan. 

Kyllähän sen huomaa että kenelle ja mihin antaa aikaansa ja miten paljon, se kertoo asian. (sivu)

On kyllä huomattu 😭

Vierailija
7570/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kaivattuni otti raskaasti, että hän on entinen. Koskaan en ole hänelle tulevaisuutta luvannut. Minulla on perhe, mikä on tärkeintä maailmassa. Sitä ei mikään elinaikanani muuta. Toivottavasti hän ihmeen kaupalla lukisi tämän, menisi eteenpäin. Oikeassa elämässä en tätä pysty sanomaan. On ahdistava nähdä, kun toinen alkaa rakastua ja takertua eikä itse ole sillä asteella mukana.

7571/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot mulle auki yhden pullavan.

Mä oon pullava ja uhkea.

Kandee laihduttaa, niin pysyy terveempänä

Mä en ainakaan laihduta. Miehet ovat hulluna uhkeuteeni. Ja olen liikunnallinen. 

😘 Go my Lady!

7572/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et enää toivo meitä?

Toivon rniten meitä. 

Vierailija
7573/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voinut sille mitään, mutta rakastuin sinuun kuitenkin. Se ei ollut kovin vaikeaa kanssasi.

En unohtanut. Tajusin vaan, että on ihmisiä, jotka ovat minulle tärkeämpiä. Ei sinussa mitään vikaa ole. En tätä pysty sinulle oikeassa elämässä sanomaan. 

Kyllähän sen huomaa että kenelle ja mihin antaa aikaansa ja miten paljon, se kertoo asian. (sivu)

Olisit vihjannut asiasta hiukan aiemmin, niin oltaisiin oltu toistemme elämissä kauemmin.

Vierailija
7574/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kuin  jumalatar, niitä on harvassa. Ihan ketä vaan ei voi kutsua sillä nimellä, sillä se nimi ansaitaan, kun on enemmän kuin tavallista. Hyvää yötä.

Vierailija
7575/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä minusta teki elämäsi rakkauden?

Vierailija
7576/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaan Hennan kaipaus täällä lopettaa. En häntä täältä ole löytänyt, vaikka paljon on tunnisteita täällä jätetty Joskus tuntui siltä että hän olisi ollut täällä, mutta taitaa olla harhaa. Yritän jäädä taka-alalle.

Vierailija
7577/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit vihjannut asiasta hiukan aiemmin, niin oltaisiin oltu toistemme elämissä kauemmin.

Sivusta; ehkä hän vihjasikin ja kertoi jopa suoraan, jopa useita kertoja? Onko voinut mennä ohi?

7578/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin muru rakas. Kun me kerran ollaan läheisiä, miks me ei osata puhua tästä? Kuten huomaat, mulla on ollu taas kova tarve saada selvyyttä asioihin. Mun täytys tietää mihin voin luottaa. 

Vierailija
7579/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen kaivattuni otti raskaasti, että hän on entinen. Koskaan en ole hänelle tulevaisuutta luvannut. Minulla on perhe, mikä on tärkeintä maailmassa. Sitä ei mikään elinaikanani muuta. Toivottavasti hän ihmeen kaupalla lukisi tämän, menisi eteenpäin. Oikeassa elämässä en tätä pysty sanomaan. On ahdistava nähdä, kun toinen alkaa rakastua ja takertua eikä itse ole sillä asteella mukana.

Häh? Minkä otti raskaasti, jos et ole mitään hänelle sanonut?

Vierailija
7580/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan mennä yöpuulle. Hyvät yöt ja halaukset kaivatulleni. 🦥

Ketju on lukittu.