Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä jo unohdit minut.
En voinut sille mitään, mutta rakastuin sinuun kuitenkin. Se ei ollut kovin vaikeaa kanssasi.
En unohtanut. Tajusin vaan, että on ihmisiä, jotka ovat minulle tärkeämpiä. Ei sinussa mitään vikaa ole. En tätä pysty sinulle oikeassa elämässä sanomaan.
Kyllähän sen huomaa että kenelle ja mihin antaa aikaansa ja miten paljon, se kertoo asian. (sivu)
Olisit vihjannut asiasta hiukan aiemmin, niin oltaisiin oltu toistemme elämissä kauemmin.
Sivusta; ehkä hän vihjasikin ja kertoi jopa suoraan, jopa useita kertoja? Onko voinut mennä ohi?
On. Siksi olisi pitänyt vihjata suorempaan ja useammin, kun en ole penaalin terävin kynä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen kuin jumalatar, niitä on harvassa. Ihan ketä vaan ei voi kutsua sillä nimellä, sillä se nimi ansaitaan, kun on enemmän kuin tavallista. Hyvää yötä.
E!
Lopettakaa se täällä haikailu ja laittakaa kaivatulle suoraan viestiä. Ne, jotka haluaa muutakin, kun unelmoida.
Itse seuraan tilannetta hiljaa ja kauempaa. Otan selvää onko tämä mies sen arvoinen, että haluaisin nähdä häntä useamminkin. Eri merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, mikset halua päästää irti.
Mitä se sinulle kuuluu? Sinä teet elämässäsi omat päätöksesi ja hän omansa. Jos hän sua miettii ja ikävöi niin mitäpä se suhun enää vaikuttaa kun olet itse päästänyt irti? Tosin ei ihan näytä siltä kerta täällä kaipausketjussa kirjoitat. Eli kysymys kuuluu: Mikset SINÄ halua päästää irti?
Mitä se sinulle kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Entinen kaivattuni otti raskaasti, että hän on entinen. Koskaan en ole hänelle tulevaisuutta luvannut. Minulla on perhe, mikä on tärkeintä maailmassa. Sitä ei mikään elinaikanani muuta. Toivottavasti hän ihmeen kaupalla lukisi tämän, menisi eteenpäin. Oikeassa elämässä en tätä pysty sanomaan. On ahdistava nähdä, kun toinen alkaa rakastua ja takertua eikä itse ole sillä asteella mukana.
Jos haluat hänen tämän tunnistavan niin eikö voi tunnistetta hänelle antaa?
Ihana viikonloppu, kun en tänne ole ehtinyt taaskaan. Kaivatulle tekee silti mieleni jättää jokin terveinen. Enää en vain keksi sanottavaa, vaikka kuinka yrittäisin. Josko joululomalla pääsisin lopullisesti eroon tästä. Kaivattu saa toki aina olla tietynlaisessa kunnia-asemassa jossakin aivojen sopukoissa, matkamuistohyllyllä spottivalon alla. ;) Gn.
Hyvää yötä kauniille auringonkukalle ja pienelle puna-apilalle, toivottavasti päivänne oli hauska ja täynnä adventtitaikaa. Tulkaa uniini.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, mikset halua päästää irti.
Kerro, jos keksit vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen kaivattuni otti raskaasti, että hän on entinen. Koskaan en ole hänelle tulevaisuutta luvannut. Minulla on perhe, mikä on tärkeintä maailmassa. Sitä ei mikään elinaikanani muuta. Toivottavasti hän ihmeen kaupalla lukisi tämän, menisi eteenpäin. Oikeassa elämässä en tätä pysty sanomaan. On ahdistava nähdä, kun toinen alkaa rakastua ja takertua eikä itse ole sillä asteella mukana.
Meehän tosiaan jo tuutimaan rollokka.
Ehkä pitäisi, niin voi taas herätä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meehän tosiaan jo tuutimaan rollokka.
Ehkä pitäisi, niin voi taas herätä!
Olet menetetty tapaus. Sinun on mahdotonta herätä alhostasi.
Terkut joululauluasiantuntijalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen kaivattuni otti raskaasti, että hän on entinen. Koskaan en ole hänelle tulevaisuutta luvannut. Minulla on perhe, mikä on tärkeintä maailmassa. Sitä ei mikään elinaikanani muuta. Toivottavasti hän ihmeen kaupalla lukisi tämän, menisi eteenpäin. Oikeassa elämässä en tätä pysty sanomaan. On ahdistava nähdä, toinen alkaa rakastua ja takertua eikä itse ole sillä asteella mukana.
Otan osaa.Tuo on varmasti todella raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kuin jumalatar, niitä on harvassa. Ihan ketä vaan ei voi kutsua sillä nimellä, sillä se nimi ansaitaan, kun on enemmän kuin tavallista. Hyvää yötä.
E!
Ei-E t wannabe E
ei e vaan aito E
Ok?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kuumapakkaus.
Hyvää yötä,KylmäKalle?😅
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö ettet muka pysty sanomaan irl, jos kerran näet hänen rakastuvan ja takertuvan. Et vaan halua.
Hyvää yötä ihanalle nuorelle miehelle
Sivusta.
Minä en unohtanut, enkä unohda, mutta olen aiheuttanut sotkun ja kärsimyksen minkä haluaisin vain ottaa takaisin. ~ luova