Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
7521/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihana ruotsinkielinen opettajanainen 💕 

Vierailija
7522/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt mä en ole ainakaan enään uupunut. Tämä on hämmentävää. Lisäksi olen taas oppinut nukkumaan normaalisti. Tämä on ihme. Illan torkkuna ja aamun virkkuna olen myös oppinut että nukkua voi myös esimerkiksi klo. 21-09 joskus. En nukkunut koskaan edes nuorena kellon ympäri. Tämä tilanne on hämmentänyt minua. Minä olen kuitenkin parantunut. Minä tunnen sen. Ette usko miten erilainen olo on. Se uupumus oli kammottavaa ja se kitumisen määrä kun tuntui ettei vain mikään aikakaan auta. Nyt ei ole enää sellaisia aivohäiriöitä koko ajan. Uskotteko millaiselta ihmeeltä tämä tuntuu? Ja tietty se kaikki muu kamaluus, myös kaikki se mistä en ole edes hiiskunut kenellekään missään vaiheessa. Kävin sen läpi yksin. Hiljaisuudessa. Minulla oli vain varjot seurana. Minulla on salainen maailma mutta ei minulla ole salaisuuksia. Kiitos kun olette ketjuilleet ja palstailleet kanssani. Olette olleet ihan jop

Kiitos. 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7523/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, mikset halua päästää irti.

Sille voi olla monenlaisia syitä. Hyvä kuitenkin muistaa, että elämässä ei ole mitään, mikä kestäisi ikuisesti.

Vierailija
7524/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas tämäkin ketju on näköjään auki 

Oliko tämä kiinni jossain vaiheessa ja onko sitten jossakin taas uusi ketju?

Vierailija
7525/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä lemppasen ojaan, sen lemppasen ojaan.

Alkoi pelottaa. Kenelle tämä?

apupyörä

Vierailija
7526/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan järjetön paikka, kun saa olla jatkuvasti sydän kurkussa.

Vierailija
7527/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisitpa sieltä 100m päästä nukkuu lusikkaan.

Onneksi muutan pois. Pääse kauemmas

Ei muuta hän muuta, juteltiin ohimennen.

Olen niin ilkeä että en kerro sulle vain totuutta. 

Vierailija
7528/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästi sitten...hyvästi. Juoksen metsään itkien. Siellä vain vanhat puut kuulevat itkuni. En jaksa enää. 

Vierailija
7529/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estit. Jos on asiaa niin vain irl. 

Vierailija
7530/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Sinua ajatellen käyn nukkumaan. Halaus ja suukko.

Terv. risuleuka

Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Samoin.Väsyttää, mut hetkisen vielä ajattelen sua  ennen kuin nukahdan. Ikävöin. Suukko ja halaus.

Terv. pikkuvaalea

Vierailija
7531/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvästi sitten...hyvästi. Juoksen metsään itkien. Siellä vain vanhat puut kuulevat itkuni. En jaksa enää. 

Eivät enes ne. Lol 😆

Vierailija
7532/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halaus sinulle alkavaan yöhösi, tuntematon! 🥺

Vierailija
7533/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mizusaru_Catnap kirjoitti:

Toivottavasti en väsytä teitä filosofoinnillani ja psykologia papatuksillani. Voisin nimittäin perustaa oman praktiikan sen perusteella mitä olen diagnooseja identifioinnut ja fantasioinnut eli internalisoinnut sisääni tarkasteltavaksi. Taksonomiat ja piirtäminen kiinnostavat tätä biologiasta viehättynyttä elämänmuotoa. Tulee mieleen Suon Villi Laulu-elokuvan päähenkilö

Hyvä, et väsytä lainkaan. Toivottavasti et kuitenkaan määritä itseäsi diagnoosein kautta. Olet kiva ihminen, kaikkea hyvää. Voisit aina silloin tällöin laittaa terveistä kaivatulleis.

Tosi paljon rakkaudellisia terveisiä omalle kaivatulle. Puspus! Ikävä sinua, olet minulle valo pimeässä, joka ei tunnu loppuvan koskaan. 

Vierailija
7534/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan säätilojen vaihtelua, tunteita ja tunnelmia. Olen lakannut haluamasta ja odottamasta. Kaikenlaiset säät sopivat seurattavaksi. Tätä yhteyttä ei voi ymmärtää, siitä voi vain tehdä havaintoja ja elää sen kanssa, kuten säätilan, sisäisen tai ulkoisen.

Vierailija
7535/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta tuntia lähekkäin voitaisiin nukkua tänäkin yönä, ihontaivasta.

Vierailija
7536/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä jo unohdit minut.

En voinut sille mitään, mutta rakastuin sinuun kuitenkin. Se ei ollut kovin vaikeaa kanssasi.

Vierailija
7537/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisitpa sieltä 100m päästä nukkuu lusikkaan.

Onneksi muutan pois. Pääse kauemmas

Ei muuta hän muuta, juteltiin ohimennen.

Olen niin ilkeä että en kerro sulle vain totuutta. 

*Tuleeko paikalliselta mustasukkanaiselta tämä kiukku? Siltä nyt vaikuttaa. Ei minulta.

Vierailija
7538/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin rakas L 🤗

J

Vierailija
7539/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä poltin siinä halauksessa. Ei työntänyt pois, mutta ei halannut halukkaasti ja kunnolla.

Tuliko halaus yllättäen ?

Tietyllä lailla joo, mutta annoin sellaisen                                    kädet auki/halauspyyntö ennakkovaroituksen

Mulle on käynyt noin, tosi nopeesti tilanne tuli eteen heti oven auettua ja en kerennyt kunnolla käsillä mukaan, joten aistin että halaaja luuli etten "halunnut" halata, mikä ei pitänyt todellakaan paikkaansa. Voi olla että toinen on hämmentynyt syystä tai toisesta niin jää vaikutelma ettei ole kunnolla mukana.

Tämä ei minulta, vaikka ovesta tulinkin ja tulin väkisellä halatuksi. Vieläkin oksettaa.

Vierailija
7540/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnon mukaan ei pitäisi enää törmätä mutta tämä teknologian tuoma harha muuttaa sitä kulkua.

Ketju on lukittu.