Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Seuraan säätilojen vaihtelua, tunteita ja tunnelmia. Olen lakannut haluamasta ja odottamasta. Kaikenlaiset säät sopivat seurattavaksi. Tätä yhteyttä ei voi ymmärtää, siitä voi vain tehdä havaintoja ja elää sen kanssa, kuten säätilan, sisäisen tai ulkoisen.
Olet lakannut haluamasta ja odottamasta. Se varmasti helpottaa olemista, kun päästää sillä tavalla irti. Minä haluan ja odotan, sua halajan.
Vierailija kirjoitti:
Luonnon mukaan ei pitäisi enää törmätä mutta tämä teknologian tuoma harha muuttaa sitä kulkua.
Miten muka, ei kai sitä ajatuksillaan luo todellisuutta?
Ohjelma loppuun ja kohti öisiä uniseikkailuja. Hyvää yötä kaivatulle *****.🤍Ihanaa kun voi nukkua pitkään.
🤍***
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisitpa sieltä 100m päästä nukkuu lusikkaan.
Onneksi muutan pois. Pääse kauemmas
Ei muuta hän muuta, juteltiin ohimennen.
Olen niin ilkeä että en kerro sulle vain totuutta.
*Tuleeko paikalliselta mustasukkanaiselta tämä kiukku? Siltä nyt vaikuttaa. Ei minulta.
*Ei ole mitään kiukkua vaan totuus. Ei minulta.
Taas on se aika vuodesta kun marttojen tekee mieli ripustaa sähkövalot kuuseen.
Muistin juuri kuinka joitakin vuosia sitten näin sinua muistuttavan naisen rientävän silloisen kulmakuntais S-markettiin ja ostavan pinon adventtikalentereita, rientävän kassan kautta ulos ja katoavan silloisen kortteerisi suuntaan. Mietin tuolloin olitko se sinä, mietin vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
IRL.
Irene Raili Luttinen? En tunne, mutta tiedän kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä jo unohdit minut.
En voinut sille mitään, mutta rakastuin sinuun kuitenkin. Se ei ollut kovin vaikeaa kanssasi.
En unohtanut. Tajusin vaan, että on ihmisiä, jotka ovat minulle tärkeämpiä. Ei sinussa mitään vikaa ole. En tätä pysty sinulle oikeassa elämässä sanomaan.
Se mitä odotin, tapahtui jo. En tiedä mitä enää odotan.
Vierailija kirjoitti:
Taas on se aika vuodesta kun marttojen tekee mieli ripustaa sähkövalot kuuseen.
Halu on läpivuoden. Juontaa kivikautiseen aikaan, jolloin mammat istuivat nuotion äärellä höpöttämässä mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voinut sille mitään, mutta rakastuin sinuun kuitenkin. Se ei ollut kovin vaikeaa kanssasi.
En unohtanut. Tajusin vaan, että on ihmisiä, jotka ovat minulle tärkeämpiä. Ei sinussa mitään vikaa ole. En tätä pysty sinulle oikeassa elämässä sanomaan.
Kyllähän sen huomaa että kenelle ja mihin antaa aikaansa ja miten paljon, se kertoo asian. (sivu)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks et pysty, vosi helpottaa irti päästämistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se oli? Seksiä kaivatun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se oli?
Henna, tietäisitpä vain kuinka kaipaan sua. Olet ihana ihminen. Olen tosi surullinen, ettemme ole enää ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, mikset halua päästää irti.
Mitä se sinulle kuuluu? Sinä teet elämässäsi omat päätöksesi ja hän omansa. Jos hän sua miettii ja ikävöi niin mitäpä se suhun enää vaikuttaa kun olet itse päästänyt irti? Tosin ei ihan näytä siltä kerta täällä kaipausketjussa kirjoitat. Eli kysymys kuuluu: Mikset SINÄ halua päästää irti?
Gnight sturgeon surgeon.