Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Apua. Et saa. 😭
Ei ole sinulle, älä huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
T. Lahja
Siinä on naisella kaunis nimi!
Kaivattu on sen mulle antanut.
Bingo!
💕🔥😍🤸🏽
Siinä sulle vähän siitä, mitä sinusta ajattelen.
Kauniita ajatuksia miehelle, missä oletkin. 🌟
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
T. Lahja
On todella kaunis, tälle voisi olla tulevaisuudessa käyttöä jos haluat.
Huomenta rakkaani. Oletkohan avannut jo ensimmäisen luukun? Rakastan sinua. 🖤
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on varmaan aamulla aikainen herätys😉
Ei onneksi ollut mutta hereillä olen. Kahvia hörppimään kohta 👍
Kaikille hyvää joulukuuta👋🏻
Kolmen vuoden terapia loppuu tammikuun alussa. Kenen kanssa minä sitten puhun sinusta?
Hyvää sunnuntaipäivää suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä ajatuksissani. 🌹 Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
~ Huomenta.
Hyvää joulukuun ensimmäistä kaikille ja hyvää mieltä
aamuun, päivään, iltaan ja yöhön.
Vierailija kirjoitti:
Kolmen vuoden terapia loppuu tammikuun alussa. Kenen kanssa minä sitten puhun sinusta?
Puhu mielessäsi jollekin? Ole itseksesi ja puhu mielessäsi.
Analysoin juuri itseäni ja eilis iltaa. Anteeksi mussukka. Voi kuulostaa että on selityksen makua mutta nukahtamislääke ei auta asiaa. Väsymys tulee, ajatus ei kulje eikä ketjua enää pysty "lukemaan". Kaikki menee sekavaksi puuroksi ja väärin ymmärrykseksi. Voi se olla että ei johdu väsymyksestäkään, en vain tiedä miten tuo homma tuolla pelaa, sillä ei oikeastaan ole mitään merkitystä loppujen lopuksi. Aamulla olo aina tosi selkeä ja levännyt. Olit kirjoittanut todella kauniisti illalla, itku tuli. Olen itkenyt viimeisen 3kk aikana enemmän kuin elämässäni yhteensä ja tämä on hyvä asia. Tiedän että sinulle jäi todella paska olo ja olen siittä enemmän kuin pahoillani, silmäni eivät enää pysyneet auki. 0500 herätys ja lääke toimivat liian hyvin. Ei ollut tarkoitus sinulle surua tuottaa vaikka tiedän sen tahtomattani tehneen. Kiitos viesteistä Lahja. Pelkään tulevaisuutta, sekä jännitän tulevaa treffikutsua, siis kuinka sen suoritan;) Ehkä en sitä ilmoitustaululle kuitenkaan... Tai kukapa sen tietää:) Viimeistään urheillessa jotain jos tähdet asennossa, mielummin aiemmin kun myöhemmin. Tarina ei hirvästi eilen edennyt, vaikka turvasanaa ei tullutkaan Fiilis oli possa ja mieli maassa. En tiedä jatkuuko se palstalla vai irl. Tänään kiireisempi päivä kun saan toisen rakkaani tänne:) Tälle tarjoan "normaalin" joulun. Mitään en pukilta tänä vuonna toivo, olen elämäni parhaan jo saanut papereineen kaikkineen:) Tämäkin oli tietenkin helpompi huomata kun rusetti päällä;) Muista aina jos joku sanoo sinulle jotain kaunista tai kehuu, vastuu on vastaanottajalla ja tämä pitää paikkansa, sydämmessä tietää oliko kehu millä ajatuksella tarkoitettu. Vain sillä on väliä että Rakastan!. -10-
Vierailija kirjoitti:
Sinä et jaksanut odottaa, että selvitän asiat, hankaluudet ikävyydet... alkaisin sinun kanssa puhtaasti. Nyt itken yksin, menetinkö sut...? Hyvää yötä taidan rakastaa sua.
Minäkin taidan sinua, ja siksi toivonkin, että tuo apuraha kommentti ei ollut sinulta minulle tarkoitettu. En nimittäin syty tuollaisesta ehdotuksesta laisinkaan. Minua ei voi ostaa.
En myöskään sen ja ketjun muutenkin ihan tolloksi menon takia olekaan jaksanut pahemmin mitään seurata/kirjoitella pitkään aikaan enää. Eli ei siis johdu sinusta tai sinun laittamista kommenteista, en vaan tiennyt mitä niihin vastaisin...
Ei tunnu hyvältä kuulla, että sinulla on paha mieli, tulen itsekin hyvin surulliseksi siitä. Tilanne on kuitenkin se, että itse sinä päätät kärsiä yksin, kun voisit myös olla täällä kanssani. Se voisi olla yhteinen pikku salaisuutemme ainakin jonkin aikaa. Eikö kuulostakin jännittävältä?
Ps. Nyt kun tän laitan niin varmaan alkaa taas trollit sekoilla ellei ole nukkumassa kun on kuitenkin sunnuntaiaamu. En minäkään yleensä näin ajoissa sunnuntaisin herää mutta nyt pitää olla vähän tietokoneella...
t. Vastapuolesi <3
Vierailija kirjoitti:
Hyvää sunnuntaipäivää suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä ajatuksissani. 🌹 Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää sunnuntaita risuleualle. 🧡🤗 Kiitokset kauniin punaisesta ruususta. Se on ihana. Voisinpa halata sua oikeasti! Suukko ja halaus
Terv. pikkuvaalea.
Ei kiinnosta mitkään salasuhteet. Pidä tunkkis!
Huomenta! Avasin silmät ja ensimmäiseksi tulit mieleeni.😔 Onkohan sinulla jo aamupuuhat täydessä vauhdissa? Oletko jo avannut oman luukkusi? Toivotan sinulle ihanaa päivää! En ole varma, käytkö täällä enää, mutta kirjoitin silti.
Hyvin nukuttu yö takana. Terveisin, Aastaööhön
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Onneksi heräsin, niin ehdin vielä kertoa, kuinka ikävä minullakin on sua ollut tänäänkin. Hyviä unia. Olet ajatuksissani. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea