Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et jaksanut odottaa, että selvitän asiat, hankaluudet ikävyydet... alkaisin sinun kanssa puhtaasti. Nyt itken yksin, menetinkö sut...? Hyvää yötä taidan rakastaa sua.
Ethän tee oletuksia ketjun viesteistä? Nm?
En, sovellan kriittistä metodia ja olen varovainen liikkeissäni muutenkin.
Mn.
Pidät otteessasi. Se ei kirpoa.
Vierailija kirjoitti:
Olisin aina sinun saatavilla, tarvitaan irl yhteys mies.
Tämän käsitän, pyrin kehittämään tuon yhteyven, olisi helppoa signalilla tai votapilla.
Ei nähdä enää. Onnelliset elämät täällä ja siellä. Eka kynttilä syttyy: joulun odotus alkaa.
Kuihdun rakkaudessa. Sietämätöntä. En haluu kuin sukeltaa kainaloosi.
Jos löytäisin sut joltain treffipalstalta, tuskin uskaltaisin tykätä kaiken sen jälkeen mitä on tapahtunut. Olettaisin että haet sieltä muita kuin minua. Eikä mulla edes olis siellä kuvaa, et löytäisi, tai et ainakaan helposti. Ja miksi mun pitäis etsiä sua sieltä? Laita viesti ihan suoraan ilman tinderviritelmiä. Ei se tarkoita, että pitäis heti olla naimisiin menossa tai vannomassa rakkautta. Jutellaan ja tutustutaan lisää ihan rauhassa.
H, tyynytilanne? Toivottavasti hyvä!
t. J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan miestä, joka ilmaisi minulle, että häntä ahdistaa, muttei halua avautua syystä.
Ahdistaa tietämättömyys.
Millainen tietämättömyys?
Tulevaisuudesta, ja miten kaikki järjestyy.
Kenkään ei tiedä tulevasta, mikä tulee, tulee ja mikä tapahtuu, tapahtuu, älkäät murehtiko tulevaa sillä nyt on nyt ja kullekin päivälle on omat murheensa.
Vierailija kirjoitti:
Kuihdun rakkaudessa. Sietämätöntä. En haluu kuin sukeltaa kainaloosi.
Tunnen samoin, mutta taidat olla nainen.
Murunen, joskus sä näytät siltä, että aikosit sanoo jotain merkityksellistä, mutta sanotkin sitten jotain kevyttä ja puheenaihe vaihtuu. Sun halaukseen mä en oikein tunnu pääsevän millään. Mun omat yritykset koskettaa kilpistyy siihen, ettei ne saa vastinetta. Sellasia pieniä juttuja, joista tietää, että kosketus tuntui mukavalta. Nuku hyvin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Tahdon rakastella sinua
Saat.
En ole missään deittiapissa. Kaikkia kiinnostavia naisia olen lähestynyt. En yleensä yritä toista kertaa. Jos olet itse torjunut, tee itse aloite. Voi olla, että kipinää yhä on, voi olla että ei. Ei voi tietää etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Jos löytäisin sut joltain treffipalstalta, tuskin uskaltaisin tykätä kaiken sen jälkeen mitä on tapahtunut. Olettaisin että haet sieltä muita kuin minua. Eikä mulla edes olis siellä kuvaa, et löytäisi, tai et ainakaan helposti. Ja miksi mun pitäis etsiä sua sieltä? Laita viesti ihan suoraan ilman tinderviritelmiä. Ei se tarkoita, että pitäis heti olla naimisiin menossa tai vannomassa rakkautta. Jutellaan ja tutustutaan lisää ihan rauhassa.
En ole treffipalstoilla, vaikka kävisin en tekisi profiilia. En etsi ketään muuta.
Hyvää yötä ****, toivon että unesi ovat yhtä kauniita kuin ne hetket, jotka olet minuun jättänyt.
Olisipa tulevassa joulukuussa edes hitunen taikaa. Katselen tässä kuusta ja ajattelen sinua. Jos olisimme yhteyksissä niin tietäisit että oon hörhöillyt ja intoillut lähes lokakuun puolivälistä lähtien. Unoset.
Vierailija kirjoitti:
Ei nähdä enää. Onnelliset elämät täällä ja siellä. Eka kynttilä syttyy: joulun odotus alkaa.
Kuka on muuttanut?
P-mies.
rakastaisin sua
kaipaan sua
Jussi <3