Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Näin Henna sun uuden kuvan tänään 😍😘🌹 oot ihana! Ikävä on sua.
Taksit tehdä sovinnon ja aloit tekemään sovinnontöitä.
Voisit istua viereen ja sitten vaikka vahingossa syliin
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
T. Lahja
Siinä on naisella kaunis nimi!
Muistuikin mieleeni hetki melkeinpä 10 vuoden takaa. Olin hississä kaivattuni kanssa (emme jumissa kuitekaan). Olisin halunnut jo silloin muiskauttaa hänenne suukon, mutta en tietenkään niin tehnyt. Kuinka surkea ihminen voi olla, että vielä 10 vuoden päästä kaipailee samaa ihmistä. Kaivattuni on kyllä mahtava tyyppi joten eihän tuo tietysti ihme ole.
Hyvää yötä ja kauniita unia kaivatulleni.
nm
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
T. Lahja
Kaivattu on sen mulle antanut.
Sinulla on varmaan aamulla aikainen herätys😉
Vierailija kirjoitti:
Kuka on muuttanut?
Päätin, ettei nähdä eikä se muuttamista vaadi.
Olen lopulta ymmärtänyt, että tämä on jotain mihin en voi vaikuttaa. En suuntaan enkä toiseen, en edes omiin tunteisiin.
Mä en oo osannut tuoda sulle esille sitä, että sekoitat mun maailman. Et ehkä kuule musta kauheasti, mutta ajattelen sua koko ajan. Aamulla ekana, illalla vikana. Et usko, mut olen rakastunut. Luulet, etten halua sua, olet väärässä. Rakas, hyvää yötä sinulle. Ps: En tiedä olenko koskaan ennen rakastunut, mutta sinuun olen nyt.
Hyvää yötä kauniille päivänkakkaralle ja pienelle kissankellolle, nukkukaa hyvin. Hyvää 1.adventtia ja jännää kalenterin avuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
T. Lahja
Kaivattu on sen mulle antanut.
Bingo!
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on varmaan aamulla aikainen herätys😉
Itse asiassa niin on.
Vierailija kirjoitti:
Muistuikin mieleeni hetki melkeinpä 10 vuoden takaa. Olin hississä kaivattuni kanssa (emme jumissa kuitekaan). Olisin halunnut jo silloin muiskauttaa hänenne suukon, mutta en tietenkään niin tehnyt. Kuinka surkea ihminen voi olla, että vielä 10 vuoden päästä kaipailee samaa ihmistä. Kaivattuni on kyllä mahtava tyyppi joten eihän tuo tietysti ihme ole.
Hyvää yötä ja kauniita unia kaivatulleni.
nm
Tässä toinen yhtä "surkea" ^-^
Eri kuin sinun ihmisesi, mutta kuitenkin.
Jospa tosiaan joku joulun taika tai uudenvuodenmaagisuus vielä kuitenkin tapahtuisi🎇
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle miulta mieheltä mitättömältä 30 km ja parin pitäjärajan kurjemmalta puolta Auvolaan. Ikävä. Huomiseen.
Niin ja, hyvää joulukuun ensimmäistä sitten tunnin ja 8 minuutin päästä.