Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
6441/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälähetkellä oma tilnteeni helppo. Kumppanilleni olen tehnut selväksi missä mennään. Kävi miten kävi nämä kortit minu on katsottava, voi olla että kadun, mutta se on minun murheeni ja kadun yksin. 

Voi ei... Hei. Onko tää nyt oikeasti hyvä? En halua aiheuttaa mitään ongelmia. *** ku näistä pääsis vaa puhumaan kasvokkain. Tää on ihan hullua.

Vierailija
6442/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki perustuu yhä "ideoihin" myös. Ei tältä seisomalta voi tehdä mitään järkeviä päätöksiä. Jonkun palstailun perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6443/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli oikeasti minulta. En vain halua mitään draamaa nyt.

No okei ehkä parempi, että oon hiljaa.

Niin mikä oli?

Vierailija
6444/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli oikeasti minulta. En vain halua mitään draamaa nyt.

No okei ehkä parempi, että oon hiljaa.

Niin mikä oli?

se ylempi.

- aamu e

Vierailija
6445/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta ihana! Toivottavasti et ole ajatellut aamuisten viestien olevan minulta. Haaveilen niin yhteisistä aamuhetkistä, päivähetkistä, iltahetkistä. Hetkistä, tiedäthän.

No en tiedä kun kukaan, mukaanlukien sinä et sitä suoraan irl viesti. Mutta saatan ajatella vaikka mitä, toivon ettei ilkeilyt ole kaivatultani.

Häneltä olen saanut ilkeilyä tai oikeastaan huonoa käytöstä irl ihan riittävästi.

Siksi ei olla tekemisissä. 

Millaista ilkeilyä, ikinä en ilkeilisi tarkoituksella.

Kuumaa kylmää, varattuna.

Juu ei oikein ehkä osu, itelläni kuumaa kuumaa varattuna, mutta käytännön asiat jo paremmalla mallilla, ja tämäkin pitäisi olla tiedossa.

Vierailija
6446/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljelykulttuuri ja sen seurauksena naisten ja miesten välinen fyysinen kokoero ja eri roolit selittää aika paljon miksi on tultu tähän alisteiseen tilanteeseen.

- aamuu e

Vierailija
6447/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viljelykulttuuri ja sen seurauksena naisten ja miesten välinen fyysinen kokoero ja eri roolit selittää aika paljon miksi on tultu tähän alisteiseen tilanteeseen.

- aamuu e

Tai ero lihasvoimassa siis.

6448/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun silmistä voi lukea paljon jos jaksaa huomata. Ne voivat joskus kipinöidä, olla sameat tai vetistää riippuen mielentilasta. Muuta vihjettä en anna. Vaikenen tunteistani. 

Mun kaivatun silmistä näkee kans paljon asioita. En aina uskalla luottaa siihen mitä nään. 

Vierailija
6449/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elän valheessa. En tiedä kuinka kauan se enää onnistuu.

Millä tavalla valheessa

Haluaisin yhden tietyn taulun. Haluaisin sen todella paljon. Ihailisin sen luonteikkaita piirteitä ja yksityiskohtia. Inspiroituisin siitä aina uudestaan. Nyt joudun ihailemaan sitä kaukaa. Se ei kuulu minulle, vaan on ripustettuna toisen talon seinälle. Katselen muita tauluja ja yritän sanoa itselleni, että kyllä minä opin näistä tykkäämään. Ei ole onnistunut, koska olen nähnyt sen tietyn taulun.

Vierailija
6450/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- aamuu e

Eihän monillakaan alueilla edes ole mitään huomattavaa fyysistä kokoeroa, jos ollenkaan. Miehillä silti enempi fyysistä voimaa, keskimäärin jopa 60% enemmän kuin naisilla. Itsellä huomaan sen siitä, että vaikka mulla on hyvin voimaa ja jaksan nostella ja kantaa painaviakin asioita, niin en kuitenkaan mitään pyykkikonetta alakerrasta yläkertaan (kuten yhden kaverin mies kun kävi auttamassa, minua lyhyempi hoikka mies) tai vaikka tiukasti kiinni olevat purkkien kannet napsahtaa miehillä yhdellä ranneliikkeellä auki kun itse en vaan saa, kun ei ole siinä osassa kättä sellaista räjähtävää voimaa. 

Vierailija
6451/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- aamuu e

Eihän monillakaan alueilla edes ole mitään huomattavaa fyysistä kokoeroa, jos ollenkaan. Miehillä silti enempi fyysistä voimaa, keskimäärin jopa 60% enemmän kuin naisilla. Itsellä huomaan sen siitä, että vaikka mulla on hyvin voimaa ja jaksan nostella ja kantaa painaviakin asioita, niin en kuitenkaan mitään pyykkikonetta alakerrasta yläkertaan (kuten yhden kaverin mies kun kävi auttamassa, minua lyhyempi hoikka mies) tai vaikka tiukasti kiinni olevat purkkien kannet napsahtaa miehillä yhdellä ranneliikkeellä auki kun itse en vaan saa, kun ei ole siinä osassa kättä sellaista räjähtävää voimaa. 

Juu, huomasinkin nopeasti virheeni ja korjasin, että lihasvoima :)

Vierailija
6452/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt terveisiä ja dialogeja.

Vierailija
6453/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elän valheessa. En tiedä kuinka kauan se enää onnistuu.

Millä tavalla valheessa

Haluaisin yhden tietyn taulun. Haluaisin sen todella paljon. Ihailisin sen luonteikkaita piirteitä ja yksityiskohtia. Inspiroituisin siitä aina uudestaan. Nyt joudun ihailemaan sitä kaukaa. Se ei kuulu minulle, vaan on ripustettuna toisen talon seinälle. Katselen muita tauluja ja yritän sanoa itselleni, että kyllä minä opin näistä tykkäämään. Ei ole onnistunut, koska olen nähnyt sen tietyn taulun.

Oman egon pitäisi olla normaalilla tasolla ennen kuin alkaa suhteeseen. Se nimittäin aiheuttaa paljon haavoja suhteessa.

Vierailija
6454/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- aamuu e

Juu, huomasinkin nopeas

Tehkääpä näille ihan oma aloitus. Ei kuulu kaipausketjuun, kuten varmasti ymmärrätte.

Vierailija
6455/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Specialläraren 🥰

Vierailija
6456/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna 😘🌹 ikävöin sinua alati.

Vierailija
6457/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälähetkellä oma tilnteeni helppo. Kumppanilleni olen tehnut selväksi missä mennään. Kävi miten kävi nämä kortit minu on katsottava, voi olla että kadun, mutta se on minun murheeni ja kadun yksin. 

Voi ei... Hei. Onko tää nyt oikeasti hyvä? En halua aiheuttaa mitään ongelmia. *** ku näistä pääsis vaa puhumaan kasvokkain. Tää on ihan hullua.

Mitäs hullua tässä on?

Vierailija
6458/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teille muille:

Kun arvostelette ihmisiä ulkopuolisina niin oletteko tulleet ajatelleeksi, että ehkä henkilö jota oletatte terveessä suhteessa olevaksi, ei ole sellaisessa? Tai että henkilö onkin täysin vapaa!

Ja sitten tietysti suhdemuotojakin on erilaisia.

Muutenkin täällä palstalla tulee väärinkäsityksiä teksteistä helposti ja myös eri kirjoittajat sekoittuvat toisiinsa ja täällä tehdään kiusaa.

Ja kun ylipäätään ARVOSTELETTE niin se aiheuttaa aidoissa, empaattisissa tyypeissä kavahtamisreaktion. 

Ja nyt sinä arvostelet arvostelijoita. Toisin sanoen korotat itseäsi. Arvostelemalla toisia siitä mitä itse et tee. Oikea moraalikäsitys ei kulje tuolla logiigalla. Sun pitäis pitää mölyt mahassas, suu supussa, silloin et arvostelis arvostelijoita ja korottais itseäs. Ota ensin hirsi omasta silmästäs. Vai meinaatko, että olet jotenkin parempi, saat arvostella muita siitä mitä et itse tee ? Arvostelua se on sekin. Toisin sanoen voin arvostella viininsiemailijoita koska olen itse raitis ? Ei se ihan niin mene.

Vierailija
6459/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisinkkujen haavemaailmassa mies on lihaksikas, älykäs, halukas, hyvännäköinen, tekee paljon töitä, kotona korjaa ja remontoi, määrää kaikesta ja kontrolloi naista ollen kuitenkin aina rakastava, lempeä ja turvallinen. LOL. 

Vierailija
6460/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henna 😘🌹 ikävöin sinua alati.

Ootko Antti? Liittyykö siis basso ja ruusu sinuun?

Ketju on lukittu.