Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Näin hänen silmissään jotain, toisella ja viimeisellä kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ketään hyvästele. Helpottunut olo, kun nykyisin mielessäni on uusia kivoja ihmisiä.
Kaivatullasi ei välttämättä ole.
Sivusta.
Kaipaaja ja kaivattu ovat eri asioita. Viimeisimmän tiedon mukaan hänellä on kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Miten tänne on saatu 10 sivua aamun aikana, huh, ei jaksa kyllä kahlata
Kaipaan niin paljon.
Vaikket enää vastaisi yhteenkään viestiini, rakastan sua silti. Kaikki muu muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ihana! Toivottavasti et ole ajatellut aamuisten viestien olevan minulta. Haaveilen niin yhteisistä aamuhetkistä, päivähetkistä, iltahetkistä. Hetkistä, tiedäthän.
No en tiedä kun kukaan, mukaanlukien sinä et sitä suoraan irl viesti. Mutta saatan ajatella vaikka mitä, toivon ettei ilkeilyt ole kaivatultani.
Häneltä olen saanut ilkeilyä tai oikeastaan huonoa käytöstä irl ihan riittävästi.
Siksi ei olla tekemisissä.
Täälähetkellä oma tilnteeni helppo. Kumppanilleni olen tehnut selväksi missä mennään. Kävi miten kävi nämä kortit minu on katsottava, voi olla että kadun, mutta se on minun murheeni ja kadun yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ihana! Toivottavasti et ole ajatellut aamuisten viestien olevan minulta. Haaveilen niin yhteisistä aamuhetkistä, päivähetkistä, iltahetkistä. Hetkistä, tiedäthän.
No en tiedä kun kukaan, mukaanlukien sinä et sitä suoraan irl viesti. Mutta saatan ajatella vaikka mitä, toivon ettei ilkeilyt ole kaivatultani.
Häneltä olen saanut ilkeilyä tai oikeastaan huonoa käytöstä irl ihan riittävästi.
Millaista ilkeilyä, ikinä en ilkeilisi tarkoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Teille muille:
Kun arvostelette ihmisiä ulkopuolisina niin oletteko tulleet ajatelleeksi, että ehkä henkilö jota oletatte terveessä suhteessa olevaksi, ei ole sellaisessa? Tai että henkilö onkin täysin vapaa!
Ja sitten tietysti suhdemuotojakin on erilaisia.
Muutenkin täällä palstalla tulee väärinkäsityksiä teksteistä helposti ja myös eri kirjoittajat sekoittuvat toisiinsa ja täällä tehdään kiusaa.
Ja kun ylipäätään ARVOSTELETTE niin se aiheuttaa aidoissa, empaattisissa tyypeissä kavahtamisreaktion.
Vierailija kirjoitti:
Mun silmistä voi lukea paljon jos jaksaa huomata. Ne voivat joskus kipinöidä, olla sameat tai vetistää riippuen mielentilasta. Muuta vihjettä en anna. Vaikenen tunteistani.
Mulle on usein sanottu, että silmäni hymyilevät. Ei silmät aina kerro totuutta...
Vierailija kirjoitti:
Vaikket enää vastaisi yhteenkään viestiini, rakastan sua silti. Kaikki muu muuttuu.
Samoin
Elän valheessa. En tiedä kuinka kauan se enää onnistuu.
Truth is stranger than fiction.
Kun naisella hormonitoiminta laantuu, hulluuskin hellittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista ilkeilyä, ikinä en ilkeilisi tarkoituksella.
Kuumaa kylmää, varattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille muille:
Kun arvostelette ihmisiä ulkopuolisina niin oletteko tulleet ajatelleeksi, että ehkä henkilö jota oletatte terveessä suhteessa olevaksi, ei ole sellaisessa? Tai että henkilö onkin täysin vapaa!
Ja sitten tietysti suhdemuotojakin on erilaisia.
Muutenkin täällä palstalla tulee väärinkäsityksiä teksteistä helposti ja myös eri kirjoittajat sekoittuvat toisiinsa ja täällä tehdään kiusaa.
Ja kun ylipäätään ARVOSTELETTE niin se aiheuttaa aidoissa, empaattisissa tyypeissä kavahtamisreaktion.
Ahdistusta kyllä. Mutta itsekin olen sitä muille aiheuttanut kevytmielisyydelläni joissakin tilanteissa. Ei nyt lähdetä syyttelemään.
- aamuinen
Tuo oli oikeasti minulta. En vain halua mitään draamaa nyt.
No okei ehkä parempi, että oon hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Elän valheessa. En tiedä kuinka kauan se enää onnistuu.
Millä tavalla valheessa
Vierailija kirjoitti:
Nainen elää miehen huomiosta.
Minä en ole elänyt, ei sellainen ole edes ollut minulle mahdollista tässä elämässä joten jos olisin jäänyt ruikuttamaan ja odottamaan elämänenergiaa miehiltä, en olisi saanut aikaiseksi mitään koskaan enkä olisi yhtään onnellinen. En tarvitse elääkseni keneltäkään mitään. Tätä on täysi itsenäisyys ja se näkyy myös itseluottamuksena ja itsevarmuutena. On turvallista olla itsenäinen aikuinen nainen.
Miten tänne on saatu 10 sivua aamun aikana, huh, ei jaksa kyllä kahlata