Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
6461/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivatulla on älyttömästi henkistä energiaa, en tajua mistä se tulee, kykenee moneen asiaan keskittymään ja tuottamaan nopeasti vaikka paljon tekstiä..

Vierailija
6462/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun silmistä voi lukea paljon jos jaksaa huomata. Ne voivat joskus kipinöidä, olla sameat tai vetistää riippuen mielentilasta. Muuta vihjettä en anna. Vaikenen tunteistani. 

Mulle on usein sanottu, että silmäni hymyilevät. Ei silmät aina kerro totuutta...

Joo, mullakin silmät hymyilee ja suu näkee. Suulla katson asioita ja silmilläni hymyilen ja nauran ja puhun. Ja korvillani haistan ja nenälläni kuulen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6463/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivatulla on älyttömästi henkistä energiaa, en tajua mistä se tulee, kykenee moneen asiaan keskittymään ja tuottamaan nopeasti vaikka paljon tekstiä..

Tai sitten luulet joitain kommentteja hänen kommenteiksi, jotka eivät ole. Täällä on ainakin kaksi ajatusrikasta naista nyt linjoilla.

Vierailija
6464/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkujen haavemaailmassa mies on lihaksikas, älykäs, halukas, hyvännäköinen, tekee paljon töitä, kotona korjaa ja remontoi, määrää kaikesta ja kontrolloi naista ollen kuitenkin aina rakastava, lempeä ja turvallinen. LOL. 

No en todellakaan haaveile mistään määräilevästä kontrollifriikistä, mitä ihmettä xD Miksi kukaan tuollaisesta haaveilisi, mutta no, makuja on monia. Itse en ole moisiin miehiin elinpiirissäni tottunut, enkä halua. Hyviä miehiä elinpiiri täynnä. 

Ja voimaa terveillä miehillä on ilman erityistä lihaksikkuuttakin, tuo on joku joidenkin miesten harha että pitäisi olla ns. lihaksikas omatakseen enempi voimaa kuin naisilla keskimäärin..

Vierailija
6465/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ja ajattelu. Hoh hoijaa.

On myös se mitättömän pieni ryhmä naisia jotka ovat fiksumpia, olen huomannut ettei miesten tilanne ole yhtään sen parempi.

Älkää ihmetelkö jos miehet eivät saa hyviä naisia, se johtuu tästä alistavasta ajatusmaailmasta sekä itsevarmuuden puutteesta. Kuka haluaa miehen joka vain polkee naisia puheissaankin? Ei kukaan järkevä nainen.

Siinä vaiheessa, kun mies iskee hampaansa mamman kylkeen, ei mammalla ajatus kulje ja sukkahousutkin menee väärinpäin jalkaan.

No luultavasti. Mielestäni pääasia on aina kuitenkin se rakkaus ja hyväntahtoisuus omaa kumppania tai rakastettua kohtaan.

Vierailija
6466/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten luulet joitain kommentteja hänen kommenteiksi, jotka eivät ole. Täällä on ainakin kaksi ajatusrikasta naista nyt linjoilla.

Onkohan molemmat E?

Vierailija
6467/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan molemmat E?

Ei. Vain toinen on.

Vierailija
6468/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä suu puhuu mitä sydän täynnä. Ei aina hyvä juttu. Kuka jaksais pidemmän päälle ihmistä joka suoltaa suustaan puhetta kokoajan. Saati kirjoittaa omaa sielunmaisemaa toiselle kokoajan. Voi helve.

Vierailija
6469/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun nimessä on kirjaimia a:sta ö:hön. 🥰

Vierailija
6470/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että kukaan iskee hampaitaan minun kylkeen. 😭

Vierailija
6471/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä suu puhuu mitä sisimmissään ajattelee, toivottavasti totuutta. Jos on puhelias avoin ihminen niin aistii helposti millainen hän on.

Vierailija
6472/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanut tätä, vaan yleisvaikutelmaa ja siis mitä tiedän irl-pohjalta ja sen sellaista, en jaksa selittää😅

Vierailija
6473/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä suu puhuu mitä sydän täynnä. Ei aina hyvä juttu. Kuka jaksais pidemmän päälle ihmistä joka suoltaa suustaan puhetta kokoajan. Saati kirjoittaa omaa sielunmaisemaa toiselle kokoajan. Voi helve.

Ei ole tästä kyse😀

Vierailija
6474/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua, että kukaan iskee hampaitaan minun kylkeen. 😭

Saako pikkasen maistella?

Vierailija
6475/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin harrastamasta seksiä. Seksisuhde loppui. Nyt huimaa taas kokoajan. Kun harrastin seksiä huimaus oli poissa, koko seksisuhteen ajan poissa. Mun on pakko saada uus hoito tähän tilalle. Oman hyvinvointini takia. 

Vierailija
6476/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikket enää vastaisi yhteenkään viestiini, rakastan sua silti. Kaikki muu muuttuu.

Samoin

Irl viestejä tarkoitin. Ap

Vierailija
6477/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun nimessä on kirjaimia a:sta ö:hön. 🥰

Ahllström ??

Vierailija
6478/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydämmestä, ja aidoista tuntemuksista on helppo ja nopea kirjoittaa.

Vierailija
6479/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun persoonassa on kuulemma ristiriitoja. Saan aina siitä testistä, joko sen neron, tai anarkistin ja mikä se kolmas hihhuli oli. Mut kattavammat testit sanoo, että mä varmaan valehtelen tähän testiin. :) 

Vierailija
6480/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sokea. Sinun suhteesi ja muutenkin.

Ketju on lukittu.