Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
6401/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen typeriä virheitä. Myönnän. Mutta opin niistä.

Vierailija
6402/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa sanoa, täytyy sanoa. Jos ei halua kertoa, ei kerro eikä näytä. Silloin jää sanomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6403/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies,

Mulla on kova ikävä sua, ääntäsi, katsettasi, ajatuksiasi. Kosketuksestasi haaveilen.

Tahtoisin omia tämän. Mutta irl tilanne sanoo aivan toista.

Miten itse käyttäydyt sitten? T.eri 

Olen käyttäytynyt kaivattuani kohtaan asiallisesti. Hän ei aina minua kohtaan.

Vierailija
6404/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En merkinnyt mitään.

Mitä täällä ruikutat ja alat mun kanssa, kun tiedät, että olen varattu. Tämä asia oli sinulle selvä. 

Ei ollut, et kertonut. Sivusta.

Vierailija
6405/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen typeriä virheitä. Myönnän. Mutta opin niistä.

Myöntäisin jos tietäisin. Jotain olen voinut hölmöillä

Vierailija
6406/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En merkinnyt mitään.

Mitä täällä ruikutat ja alat mun kanssa, kun tiedät, että olen varattu. Tämä asia oli sinulle selvä. 

Ei ollut, et kertonut. Sivusta.

Nyt alkaa sopan hämmennys. t. se aamuinen

Taidan itsekin tulla takaisin vasta viideltä. Ehkä.

Vierailija
6407/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun blodilla uusi kuva wassa. Niin nättinä. Omana itsenänsä. Rakastan sinua. 🖤

Vierailija
6408/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun blodilla uusi kuva wassa. Niin nättinä. Omana itsenänsä. Rakastan sinua. 🖤

Hupsis, siis blondilla.

Vierailija
6409/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan olla väsynyt tähän sillä en halua pyöriä pienen piirin draamoissa ja että joku koko aika juonittelee pääni menoksi. En tullut tänne pallolle tätä tekemään. Joskus sitä vaan tapaa ihmisen, joka tuntuu niin kodilta, on jokin hiljainen sielujen välinen voimakas yhteys ja yhteisymmärrys, joka on niin vahva ettei sitä saa pois mielestä. Harmittaa paljon, sillä mieleni luulee, että se pitäisi minua pinnalla ja antaisi minulle energiaa tavoitteisiini elämässä. Mutta en jaksa tätä soppaa.

Tiedän mitä haluat. Ymmärrän sinuakin, sinun tunteitasi ja tarpeitasi, mutta en tätä juonittelua. Tämä on väärin.

Haluaisin päästää irti, ja mennä vain niiden unelmien perään sinne suuremmalle "verkolle"... Ehkä on parempi, että niin teen. Punnitsen nyt vaihtoehtoja. Koiralle halaus ja anteeksipyyntö. Ansaitset kodin. Ehkä se en sitten ole minä kuitenkaan nyt. Olihan minullakin ihan eri mielikuvat vielä kesällä siitä mitä haluan suhteelta, millainen ihminen jne.

Vierailija
6410/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihanainen laulanut mulle ja siihenkin koukkuun jäin. Sun äänesi on mulle hunajaa. Kaipaan sua ihan mielettömästi. Ihanan rempseä olet, sun huumori vastaa omaani. Ennustit oikein, tämä on jäänyt mua kalvaamaan rintapieleen. Jos olisin vapaa, yrittäisin sua omakseni. Oletkohan sinäkin rakastunut minuun?

Vierailija
6411/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffen jälkeen parturi.

Vierailija
6412/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan olla väsynyt tähän sillä en halua pyöriä pienen piirin draamoissa ja että joku koko aika juonittelee pääni menoksi. En tullut tänne pallolle tätä tekemään. Joskus sitä vaan tapaa ihmisen, joka tuntuu niin kodilta, on jokin hiljainen sielujen välinen voimakas yhteys ja yhteisymmärrys, joka on niin vahva ettei sitä saa pois mielestä. Harmittaa paljon, sillä mieleni luulee, että se pitäisi minua pinnalla ja antaisi minulle energiaa tavoitteisiini elämässä. Mutta en jaksa tätä soppaa.

Tiedän mitä haluat. Ymmärrän sinuakin, sinun tunteitasi ja tarpeitasi, mutta en tätä juonittelua. Tämä on väärin.

Haluaisin päästää irti, ja mennä vain niiden unelmien perään sinne suuremmalle "verkolle"... Ehkä on parempi, että niin teen. Punnitsen nyt vaihtoehtoja. Koiralle halaus ja anteeksipyyntö. Ansaitset kodin. Ehkä se en sitten ole minä kuitenkaan nyt. Olihan minullakin ihan eri mielikuvat vielä kesällä siitä mitä haluan

Tsemppiä. Kuulostaa monin paikoin tutulta.

Vierailija
6413/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä seksi on aistien yhdistyminen osaksi nautinnollista hetkeä, jossa kaikki pään sisällä oleva häly häviää ja on vain sinä ja hän. Elämän perusjuttuja. n

Pitkästä aikaa hyvä ja järjellinen viesti. Komppaan. Naisissa on ymmärrystä. Hyvä seksi on parhaimmillaan hyvin henkinen kokemus.

varmaan sivu Tätä taivastelin jo aiemmin

Mitä tässä oli taivasteltavaa? Viesti ei ollut kenellekään suunnattu, toteamus oikeastaan. Sellainen kokemus, jossa sun sisintä ravistetaan, ei sellaista unohda. -ap

Vierailija
6414/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä tyyliset kengät sopivat sinulle?

Sellaset mun tyyliset. Kaikkia käyttämäni kenkiä kehutaan säännöllisesti, joten eittämättä sopivat minulle. :)

Tämän hetken lempparit on sellaiset, joita suutari sanoi tavattoman kauniiksi kengiksi, ja yksi mimmi jonka kanssa kehutaan toisten asuja sanoi olevansa kateellinen niistä. Ovat tosi kauniit, mutta sillä tavalla hieman epäkäytännölliset, että niillä voi kävellä vain noin 5000-7000 askelta, eli ei kannata laittaa niitä jalkaan jos aikoo kävellä 10 000-20 000 askelta päivän aikana. 

Vierailija
6415/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä seksi on aistien yhdistyminen osaksi nautinnollista hetkeä, jossa kaikki pään sisällä oleva häly häviää ja on vain sinä ja hän. Elämän perusjuttuja. n

Pitkästä aikaa hyvä ja järjellinen viesti. Komppaan. Naisissa on ymmärrystä. Hyvä seksi on parhaimmillaan hyvin henkinen kokemus.

varmaan sivu Tätä taivastelin jo aiemmin

Mitä tässä oli taivasteltavaa? Viesti ei ollut kenellekään suunnattu, toteamus oikeastaan. Sellainen kokemus, jossa sun sisintä ravistetaan, ei sellaista unohda. -ap

On siinä jos ei ole kokenut

Vierailija
6416/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poissa silmistä, poissa mielestä, on tehnyt tehtävänsä. Hyvää yötä! 

Ei varmaan ihan, kun kuitenkin tänne kirjoitat. Kenet tärkeän nyt yrität hyvästellä?

En ketään hyvästele. Helpottunut olo, kun nykyisin mielessäni on uusia kivoja ihmisiä.  

Kaivatullasi ei välttämättä ole.

Sivusta.

Vierailija
6417/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko kuulla salaisuuden? Ajoin autolla ja tuskailin ihan ääneen itsekseni että en mä voi sille mitään että kaikesta huolimatta rakastan sua ihan liikaa. Jep. Välillä tämä hiljaisuus ja näkemättömyys on raastavaa kun ei tiedä aiotko nähä mua koskaan 

Samat mietteet. Yhteyttä en aio ottaa.

-m>n

Vierailija
6418/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö seksistä?

Joo, jos se on sellaista josta tykkään

Vierailija
6419/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämästä saa enemmän irti tekemällä kuin haaveilemalla. Tuli vaan mieleen sivusta. 

Kaikki eivät kykene tähän. Auttaisitko?

Vierailija
6420/7634 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poissa silmistä, poissa mielestä, on tehnyt tehtävänsä. Hyvää yötä! 

Ei varmaan ihan, kun kuitenkin tänne kirjoitat. Kenet tärkeän nyt yrität hyvästellä?

En ketään hyvästele. Helpottunut olo, kun nykyisin mielessäni on uusia kivoja ihmisiä.  

Kaivatullasi ei välttämättä ole.

Sivusta.

Näistä kommenteista mikään ei ollut minun. En tykkäisi tehdä tätä "tämä ei ole minun" touhua, mutta tässä kohtaa se lienee aiheellista.

- aamuinen

Ketju on lukittu.