Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Sitä suu puhuu mitä sisimmissään ajattelee, toivottavasti totuutta. Jos on puhelias avoin ihminen niin aistii helposti millainen hän on.
Avoimuus on hyvä puheliaisuus ei. Tiedän yhden robottiturvan, joka puhuu puhuu puhuu, ja muut ei saa vuoroaan, ei ota toisia huomioon, puhuu vaan putkeensa omia asioitaan, eikä käy mielessäkään, että toinen ei halua kuulla ja turha yrittää keskeyttää, ohjata keskustelua muihin asioihin hänen ripulistaan. Se jää yritykseks.
Vierailija kirjoitti:
Mun persoonassa on kuulemma ristiriitoja. Saan aina siitä testistä, joko sen neron, tai anarkistin ja mikä se kolmas hihhuli oli. Mut kattavammat testit sanoo, että mä varmaan valehtelen tähän testiin. :)
En usko että ainakaan nero olet, aika suhteellisen itsevarmaa puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sokea. Sinun suhteesi ja muutenkin.
Haluatko olla? Älä.ole jos se ei olekaan hyväksi sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Älä ole minä olen ollut aiemmin aivan liian kauan "sokea" ja tuöntänyt tunteet nurkkaan, enää sitä en suostu tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä suu puhuu mitä sisimmissään ajattelee, toivottavasti totuutta. Jos on puhelias avoin ihminen niin aistii helposti millainen hän on.
Avoimuus on hyvä puheliaisuus ei. Tiedän yhden robottiturvan, joka puhuu puhuu puhuu, ja muut ei saa vuoroaan, ei ota toisia huomioon, puhuu vaan putkeensa omia asioitaan, eikä käy mielessäkään, että toinen ei halua kuulla ja turha yrittää keskeyttää, ohjata keskustelua muihin asioihin hänen ripulistaan. Se jää yritykseks.
No tarkoitin hieman erilaista persoonaa. Teillä on aika negatiivinen ajatusmaailma. Kannattaa nähdä erilaisuutta enemmän ja ottaa sitä mukaan ajatuksiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on tosi, itse tartun monesti pieniin asioihin ja juttu lähtee liidolle. Täällä ja irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen elää miehen huomiosta.
Minä en ole elänyt, ei sellainen ole edes ollut minulle mahdollista tässä elämässä joten jos olisin jäänyt ruikuttamaan ja odottamaan elämänenergiaa miehiltä, en olisi saanut aikaiseksi mitään koskaan enkä olisi yhtään onnellinen. En tarvitse elääkseni keneltäkään mitään. Tätä on täysi itsenäisyys ja se näkyy myös itseluottamuksena ja itsevarmuutena. On turvallista olla itsenäinen aikuinen nainen.
Eli olet luultavasti se eilen kaivattu jumalatar. Sivusta
En varmastikaan ole. Voisin kyllä olla jumalatar muutoin, hyvä ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ja ajattelu. Hoh hoijaa.
On myös se mitättömän pieni ryhmä naisia jotka ovat fiksumpia, olen huomannut ettei miesten tilanne ole yhtään sen parempi.
Älkää ihmetelkö jos miehet eivät saa hyviä naisia, se johtuu tästä alistavasta ajatusmaailmasta sekä itsevarmuuden puutteesta. Kuka haluaa miehen joka vain polkee naisia puheissaankin? Ei kukaan järkevä nainen.
Miksi ruokitte trollia vastaamalla näihin mitään? Misogynia kuuluu suorilta liputtaa pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun nimessä on kirjaimia a:sta ö:hön. 🥰
Ahllström ??
Ei ole pelkästä sukunimestä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ikisinkkujen haavemaailmassa mies on lihaksikas, älykäs, halukas, hyvännäköinen, tekee paljon töitä, kotona korjaa ja remontoi, määrää kaikesta ja kontrolloi naista ollen kuitenkin aina rakastava, lempeä ja turvallinen. LOL.
En ikinä huolisi tuollaista miestä, joten väärin arvattu, hermanni. LOL
Vierailija kirjoitti:
Ikisinkkujen haavemaailmassa mies on lihaksikas, älykäs, halukas, hyvännäköinen, tekee paljon töitä, kotona korjaa ja remontoi, määrää kaikesta ja kontrolloi naista ollen kuitenkin aina rakastava, lempeä ja turvallinen. LOL.
Tuohan on kuin kaivattuni. 😃
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä huolisi tuollaista miestä, joten väärin arvattu, hermanni. LOL
Ei selvästi oikein tunne ikisinkkujen profiilia. Vapauden kaipuinen ja itsenäinen luonne yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen elää miehen huomiosta.
Minä en ole elänyt, ei sellainen ole edes ollut minulle mahdollista tässä elämässä joten jos olisin jäänyt ruikuttamaan ja odottamaan elämänenergiaa miehiltä, en olisi saanut aikaiseksi mitään koskaan enkä olisi yhtään onnellinen. En tarvitse elääkseni keneltäkään mitään. Tätä on täysi itsenäisyys ja se näkyy myös itseluottamuksena ja itsevarmuutena. On turvallista olla itsenäinen aikuinen nainen.
Eli olet luultavasti se eilen kaivattu jumalatar. Sivusta
Huti meni, ei ollut tuo elämätön mikään kreikkalainen jumalatar.
Elämätön? Sinä olet luultavasti kateellinen ja haluat loukata. Jos joku niin minä se vasta e
Pyydän anteeksi, en lukenut ensimmäistä sanaa pisemmälle .my bad
Ukrainalaista makkaraa tähän väliin kiitos.
Ukrainian sausage for now, please.
Jaaha vai ei ole mussukka langoilla, ei siinä onhan täällä seuraa.