Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ihana! Toivottavasti et ole ajatellut aamuisten viestien olevan minulta. Haaveilen niin yhteisistä aamuhetkistä, päivähetkistä, iltahetkistä. Hetkistä, tiedäthän.
Kukas tämä on? T. "Aamuiset viestit" joka vihdoin tuli takaisin ja mitä täällä tapahtuu!
Vierailija kirjoitti:
Kyselyikä
Nyt on kun just, päikkäreiltä heräsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyselyikä
Nyt on kun just, päikkäreiltä heräsin.
Sama! T."aamuiset viestit"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä tyyliset kengät sopivat sinulle?
Sellaiset joiden pohja narskuu.
Riipuu missä kävelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat minusta?
Sinut?
Sen saat jos otat.
Vierailija kirjoitti:
Kyselyikä
Henkilöltä joka kyselee aivan turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tästä edetään?
Hitaasti.
Aika laaja käsite, irl, vai täällä. Minulla vielä jokunen tehokasta aikaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ihana! Toivottavasti et ole ajatellut aamuisten viestien olevan minulta. Haaveilen niin yhteisistä aamuhetkistä, päivähetkistä, iltahetkistä. Hetkistä, tiedäthän.
Kukas tämä on? T. "Aamuiset viestit" joka vihdoin tuli takaisin ja mitä täällä tapahtuu!
Aina välillä huutelee itsestään, ei mitään hajua.
Nyt saa huolet jäädä sisälle ja aika lähteä hakemaan päivän ilot ulkoilmasta. Moro!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä seksi on aistien yhdistyminen osaksi nautinnollista hetkeä, jossa kaikki pään sisällä oleva häly häviää ja on vain sinä ja hän. Elämän perusjuttuja. n
Pitkästä aikaa hyvä ja järjellinen viesti. Komppaan. Naisissa on ymmärrystä. Hyvä seksi on parhaimmillaan hyvin henkinen kokemus.
Vierailija kirjoitti:
You lie or die.
If I lie i can die
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä seksi on aistien yhdistyminen osaksi nautinnollista hetkeä, jossa kaikki pään sisällä oleva häly häviää ja on vain sinä ja hän. Elämän perusjuttuja. n
Pitkästä aikaa hyvä ja järjellinen viesti. Komppaan. Naisissa on ymmärrystä. Hyvä seksi on parhaimmillaan hyvin henkinen kokemus.
varmaan sivu Tätä taivastelin jo aiemmin
Mun silmistä voi lukea paljon jos jaksaa huomata. Ne voivat joskus kipinöidä, olla sameat tai vetistää riippuen mielentilasta. Muuta vihjettä en anna. Vaikenen tunteistani.
Joistain silmistä voi nähdä, että niiden taustalla on juoni. Tämä juoni on syvä. Pitkälle punottu verkko.
Vierailija kirjoitti:
Mun silmistä voi lukea paljon jos jaksaa huomata. Ne voivat joskus kipinöidä, olla sameat tai vetistää riippuen mielentilasta. Muuta vihjettä en anna. Vaikenen tunteistani.
Siksi juuri pidän silmistä, vaikka oisi "maski" naamalla näkee sieluun. Itselläni olleet pitkään sameat, muutamia pilkahduksia lukuunottamatta
Vierailija kirjoitti:
Joistain silmistä voi nähdä, että niiden taustalla on juoni. Tämä juoni on syvä. Pitkälle punottu verkko.
Kyllä, olen samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Syömä aika, hetkinen.
Minäkin söin juuri.
Kävellään kohti, tervehditään, vaihdetaan muutama sana ja suudellaan. 😁