Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla kyöpelivuorella kommunikaatio onkelma. Et varmaan ymmärrä että ei paranna tilannetta ollenkaan päinvastoin
Huippu biisi oli kiitos.
No heille sellaiset terveiset, että OLEN NYT OUT OF SIGHT, kuten biisikin sen heille kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs täällä tuntuu kummallisen "tutulta". Kirjoitustyyliä ja sanoja meinaan.
Missä olet nähnyt hänen kirjoittavan?
-Kirjoitustyylillä ja sanoilla- tarkoitin, että puhuu samoin irl. Kirjoittaa ja sanavalinta sama kuin normi puhetapansa.
No, jos kutittelee niin ota kontaktia irl. Ellei, niin henkilöllisyyden arvailu on lähinnä viihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Millainen olet arkisin, kun et tee töitä? Rento, äreä, kireä, leppoisa, leikkisä...?
Leppoisa ja leikkisä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olet nähnyt hänen kirjoittavan?
-Kirjoitustyylillä ja sanoilla- tarkoitin, että puhuu samoin irl. Kirjoittaa ja sanavalinta sama kuin normi puhetapansa.
Aika moni varmaan? Tietoinen valinta.
Mä kyllä hiihdän vaan. Pertsalla lykin menemään.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä hiihdän vaan. Pertsalla lykin menemään.
Sekin kyllä onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Ei se välttämättä just sua kuitenkaan kaipaa
No se ei ollut pointti, että minua kaipaisi. En usko kenenkään kaipailevan minua netissä. Olen sen verran ystävällinen irl, että uskaltaavat tulla kyllä ihan ovelta kyselemään, jos asiaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en saa oikein kiinni ketä yrität maalata miestä vai kolmatta osapuolta, vaimossa ei ikinä mitään vikaa? Valitan jos hedelmällisyytesi on mennyt.
Mutta ei se ulkopuolinen hyödy mitään, vaikka olisi hedelmällinenkin. Mies palaa aina vaimonsa ja lastensa luo. Ja onhan vaimoillakin usein omat kuvionsa. Jokainen hakee vähän sutinaa joskus suhteen ulkopuolelta. Mutta parisuhde, lapset, omaisuus jne pitävät yhdessä ihmiset,Miksi palaisi rakkaudettomaan liittoon josta intohimo yms. uupuu
Harva on niin tunteen vietävissä, että vaimo, lapset, omaisuus, yhteiset tekemiset ja mielekäs elämä että joku intohimon tunne voittaisi lopulta. Intohimo on vain tunne, tulee ja menee. Pisuvärkkitoiminta ei oo niin tärkeää.
Vai että opintomatkalle haaremin kanssa, anna mun kaikki kestää.
Kun ajan autolla vaikka kaupasta kotiin, ikävöin, koska olen yksin ja ne ovat arkisia hetkiä, joissa sinä voisit olla mukana. Kun kävelen yksin metsässä, on ikävä sinua, koska sielläkin voisit kulkea kanssani. Kun on kylmää ja kovaa, varsinkin silloin kaipaan sinua ja olkapäätäsi, johon voisi nojata. Kun menen iltaisin nukkumaan, kuvittelen sinut viereeni, koska sinua siihen kaipaan. Sinun lämpöäsi, silmiäsi ja ääntäsi. Niin jatkuvat päivät ja yöt, illat ja aamut, eikä sinua näy.
Vierailija kirjoitti:
Kun muut makaavat krapuloissaan, lähtisitkö mun kanssa salille?
Lähtisin mielelläni vaikka en niin hyvä salitreenaaja vielä olekaan. Mutta ajattelen niin, että harjoitus tekee mestarin. Monelta lähetään ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en saa oikein kiinni ketä yrität maalata miestä vai kolmatta osapuolta, vaimossa ei ikinä mitään vikaa? Valitan jos hedelmällisyytesi on mennyt.
Mutta ei se ulkopuolinen hyödy mitään, vaikka olisi hedelmällinenkin. Mies palaa aina vaimonsa ja lastensa luo. Ja onhan vaimoillakin usein omat kuvionsa. Jokainen hakee vähän sutinaa joskus suhteen ulkopuolelta. Mutta parisuhde, lapset, omaisuus jne pitävät yhdessä ihmiset,Miksi palaisi rakkaudettomaan liittoon josta intohimo yms. uupuu
Harva on niin tunteen vietävissä, että vaimo, lapset, omaisuus, yhteiset tekemiset ja mielekäs elämä että joku intohimon tunne voittaisi lopulta. Intohimo on vain tunne, tulee ja menee. Pisuvärkkitoiminta ei oo niin tärkeää.
Onko rakkaus tuttu, tai luottamus.
En kyllä ymmärrä miksi minua kaipaisit, ethän edes tunne minua. Ehkä jotain kiusantekoa korkeintaan.
Tutkisi sinua milli milliltä, sentti sentiltä varpaista polviin, sen jälkeen ylhäältä alas...
Vierailija kirjoitti:
Kun muut makaavat krapuloissaan, lähtisitkö mun kanssa salille?
Harrastettaisiin mieluummin jotai muuta kivaa kaksin. Siinäkin toiminnassa saa sykkeen koholle 😉
Ensin huulillani, sitten kielelläni sama uudelleen...