Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sussa on jotain maagista.
Millä muotoa? Mua on sanottu joskus salaperäiseksi.
Maagisen vetovoimainen ja upea.
Ite oot. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu saisi tulla rutistelemaan ja puristelemaan milloin haluaisi. Olen hetivalmis käsittelylleen. 🤭
Ikimuistoista siittä tulee tavalla tai toisella :)
Onko sulaa hulluutta aloittaa heti kättelyssä? 🤭
Riippunee paikasta ja muutamasta muusta asiasta. Toisaalta olis yksi juttu mielessä, mutta asia kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Me nähdään niin vähän, että tuskin mitään enempää tulee tapahtumaan. 1-2 näkemistä viikossa ohimennen niin hyvä että moi saa edes sanottua
Sama itsellä, näen jo nykyisin niin harvoin kaivattuni että en usko mitään tapahtuvan, luulen et hän vaan unohtaa mut pikku hiljaa:(
Nm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis uni vain.
Tämän varastan jo iltaa varten ja yleisö tietääkin missä sen vietän. Näen tuon tulevaisuuden piirtyneenä verkkokalvolle.
Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
Suomainen nainen on semmonen sakaramiina.
Kasapanos :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K: Kaivattusi postinumeroalue?
40100
Jyväskylän keskusta. Olen asunut tuolla monta vuotta.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Suomainen nainen on semmonen sakaramiina.
🤭
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti se kauan kaivattu ehkä viesti jäi vielä odottamaan? Jonkun varman kyllä saat vielä laittaa niin uskallan laittaa sitten nukkumaan illalla. Viesti olisi kyllä kivä mutta ymmärrän jos liikaa.
Tässä illalla on vielä aikomus lähettää ihastukselle viesti,
Miksi sä ignooraat mut täysin nykyään? Miehelle naiselta
Vierailija kirjoitti:
Mulla on toinen.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa jäädä kaipailuksi tämä rakkaus. Totta vain toinen puoli.
No hyvä että ymmärrät vihdoin
Menee muuten Opa Tsupa testiin kun pääsee sorvin ääreen.
Nähdäänkö huomenna illalla siellä, kollega?
Joku saa monta vuosikymmentä hänen kanssaan, minä en hetkeäkään. Olen kateellinen, myönnän. Ainut asia, jossa olen kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
En ole ihan oma itseni.
Hyvää yötä L 🤗 Olet rakas 🧡
J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti se kauan kaivattu ehkä viesti jäi vielä odottamaan? Jonkun varman kyllä saat vielä laittaa niin uskallan laittaa sitten nukkumaan illalla. Viesti olisi kyllä kivä mutta ymmärrän jos liikaa.
Ihanaa! Jollain on rohkeutta! Minun unelmissa näin kävisi, ja sitten sovittaisiin että tulen sittenkin huomenna paikan päälle töihin, ja sitten suudeltaisiin salaa koko päivä töissä kun suurin osa ihmisistä on etänä perjantain, ja sitten viikonloppuna hoidettaisiin erouutiset tahoillamme ja sitten ensi viikolla etsittäisiin asunnot ja jouluna muuttolaatikoiden keskellä siemailtaisiin viiniä ja laitettaisiin pulla uuniin ja tapaninpäivänä tavattaisiin toistemme perheet.
sit mä herään , todellisuus olisi ehkä jotain maltillisempaa mutta silti. Olisin valmis ottamaan ratkaisevat askeleet
Eli tuohon viestiin , kannustan ja komppaan :) <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sen teet niin jostain tulee hyvin onnellinen ihminen. <3
Rankan päivän vähemmän rankka ilta.