Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin siirtyä puiden halaamisesta sinun halaamiseen.
Voisit siirtyä kunnon "käsityöläisen" ottein siitä puumateriaalin työstämisestä kehoni kaipaamaan työstämiseen 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mussukka vielä täälä?
Tuntomerkkejä vastaan saat vastauksen.
Lähinnä jumalatarta muistuttava.
Monitaituri jumalatar olis täällä terkkuja kaikille.
Kaikki naiset täällä on jumalattaria
Täällä? Ketjussa? Kaukana mistään jumalattaresta, näähän on hirveitä riitaisia tappelijoita ja huonoitsetuntoisia itkijöitä. Jumalatarhan on omanarvontuntoinen ja hyväkäytöksinen nainen. Sivusta
Taidat puhua itsestäsi.
Sinähän siihen tulit heti riitaa haastamaan, joten pointti alleviivattu..
Välillä hyvän fiiliksen juttuja :)
Mua ei ole koskaan sanottu jumalattareksi, kuten nyt ei muillakaan kauniilla hellittelynimillä (paitsi lapset).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mussukka vielä täälä?
Tuntomerkkejä vastaan saat vastauksen.
Lähinnä jumalatarta muistuttava.
Monitaituri jumalatar olis täällä terkkuja kaikille.
Kaikki naiset täällä on jumalattaria
Täällä? Ketjussa? Kaukana mistään jumalattaresta, näähän on hirveitä riitaisia tappelijoita ja huonoitsetuntoisia itkijöitä. Jumalatarhan on omanarvontuntoinen ja hyväkäytöksinen nainen. Sivusta
Amen <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kirjoittanut yli viikon mun seuraavia terveisiä.
Oletko jättämässä hyvästit?
En kuitenkaan. Oon panostanut ja nyt kaipausviesti onkin kuin pieni novelli. Pitäisi julkaista varmaan muualla, mutta ei muualta tavoita ketään.
Laita tänne.
Tuun varmaan laittamaan. Siitä tuli aika hyvä, vaikka itse kehunkin. Pitää vaan odottaa päivää jona teillä pyörii sukat jaloissa jo muutenkin. Sitten se ei ole niin räikeää. :)
Eiku nyt!
Eiks hyvää kannata odottaa. :)
Kuvailen kaiken liikkeiden
Ei ole mikään pakko laittaa, etenkin jos on kovin pitkä niin hirveä lukematta skrollaaminen joka kerta kun joku lainaa sitä kommentoidakseen. Pidä siis pöytälaatikossa vaan, ei se täältäkään ketään tavoita kuitenkaan. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ole koskaan sanottu jumalattareksi, kuten nyt ei muillakaan kauniilla hellittelynimillä (paitsi lapset).
Mua on monta kertaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kirjoittanut yli viikon mun seuraavia terveisiä.
Oletko jättämässä hyvästit?
En kuitenkaan. Oon panostanut ja nyt kaipausviesti onkin kuin pieni novelli. Pitäisi julkaista varmaan muualla, mutta ei muualta tavoita ketään.
Laita tänne.
Tuun varmaan laittamaan. Siitä tuli aika hyvä, vaikka itse kehunkin. Pitää vaan odottaa päivää jona teillä pyörii sukat jaloissa jo muutenkin. Sitten se ei ole niin räikeää. :)
Eiku nyt!
Kuvailen kaiken liikkeiden
Varoitatko etukäteen :)
Vierailija kirjoitti:
Mua on, muttei jumalattareksi. Enkä tiedä olisiko se mukavaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin siirtyä puiden halaamisesta sinun halaamiseen.
Voisit siirtyä kunnon "käsityöläisen" ottein siitä puumateriaalin työstämisestä kehoni kaipaamaan työstämiseen 😉
Mielelläni. Edellytyksenä on, että olet kaipaamani mies. Minkälaista työstämistä kehosi kaipaa? Ota työharjoitteluun.
Kaivattu saisi tulla rutistelemaan ja puristelemaan milloin haluaisi. Olen hetivalmis käsittelylleen. 🤭
Vierailija kirjoitti:
K: Kaivattusi postinumeroalue?
Kaivatun postinumeron numeroiden summa on 9, samoin myös minun, vaikka asunkin eri kaupunginosassa :)
Vierailija kirjoitti:
Fiilaten ja Höyläten 💗
F&H?
Täällä otetaan välillä vähän liian vakavasti jotkut heitot. :) Ei ole tarkoitus aiheuttaa mitään draamaa.
Varoitatko etukäteen :)
No arvaa, jos osuu kohilleen. Tajuu, että sinähän se siinä. :)
Huippuja biisejä, täällähän viihtyy, Bonniella mahtava ääni.
Kuvailen kaiken liikkeiden pienistä yksityiskohdista tilanteen tunnelmaan ja huomaamattomasti koitan lisätä hiukan persoonasta huomiota herättävämpään taustaan sulautettuna. Te varmaan luette sellaista hömppää muutenkin. Se ottaa aikansa, että kaikki on sulavaa kuin kuva tallennettuna filmille.