Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
5181/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kirjoittanut yli viikon mun seuraavia terveisiä.

Oletko jättämässä hyvästit?

En kuitenkaan. Oon panostanut ja nyt kaipausviesti onkin kuin pieni novelli. Pitäisi julkaista varmaan muualla, mutta ei muualta tavoita ketään. 

Vierailija
5182/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain viestin jotta: risuja tulossa. Stop. Diy luudat. Stop. Keväällä kyöpelille. Stop. Trullikokkous. Stop

Näin ajattelinkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5183/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

G. Nainen, miten kielteinen minäpuhe vaikuttaa elämänasenteeseesi, itsetuntoosi, saavutuksiisi, ihmissuhteisiisi ja lapsiisi?

Tai entisiin kumppaneihisi? Onko heidän käytöksensä kenties muuttunut näkemyksesi mukaan selittämättömällä tavalla? Onkohan näin? Olisiko kuitenkin hänen ympäristöllään ollut vaikutusta? Jos et ole pystynyt luopumaan negatiivisesta minäpuheesta, niin ymmärrätköhän edes sen vaikutuksia? 

Vierailija
5184/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kuivan kesän oravaksi itseään tituleerannut pitää luonnonvoimat liikkeessä jatkuvasti. Vissiin oravaefekti. Ottaa koville ja vaatii vuosikausien kestävyysharjoitteita. Ottaa myös luonnon päälle.

Vierailija
5185/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaiskohan joku rauhottaa mun naapurin? Ihan hullu ragemies. - Luova

Joskus oli tapana laittaa kymmenen uutiset kissan kanssa soimaan vähän kovempaa. Pelkää mokoma karvahanuri. Sittemmin naapurit rauhoittuneet. 

Vierailija
5186/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

G. Nainen, miten kielteinen minäpuhe vaikuttaa elämänasenteeseesi, itsetuntoosi, saavutuksiisi, ihmissuhteisiisi ja lapsiisi?

En puhu lasten kuullen itsestäni negatiivisesti. Yleensä puhun itsestäni kelpona, mutta on hetkiä, jolloin vastatuulessa ei meinaa jaksaa. En enää jaksa kuvitella, että olisin huonompi kuin kukaan muukaan, vaikka asiat ei putkeen menekään.

Vierailija
5187/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kuivan kesän oravaksi itseään tituleerannut pitää luonnonvoimat liikkeessä jatkuvasti. Vissiin oravaefekti. Ottaa koville ja vaatii vuosikausien kestävyysharjoitteita. Ottaa myös luonnon päälle.

Vai että orava :D Pitäisi varmaan esitellä eräälle herrasmiehelle.

Vierailija
5188/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuitenkaan. Oon panostanut ja nyt kaipausviesti onkin kuin pieni novelli. Pitäisi julkaista varmaan muualla, mutta ei muualta tavoita ketään. 

Laita tänne.

Vierailija
5189/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa se, mut oravan tarmolla läpi kyyneleiden 🥹😭

Vierailija
5190/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei, kyl se on hommattava uus hoito. Kaivatulle terveisiä 😍😘

Vierailija
5191/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En puhu lasten kuullen itsestäni negatiivisesti. Yleensä puhun itsestäni kelpona, mutta on hetkiä, jolloin vastatuulessa ei meinaa jaksaa. En enää jaksa kuvitella, että olisin huonompi kuin kukaan muukaan, vaikka asiat ei putkeen menekään.

Outoa. Nyt kun puheeksi otit. Niin en muista, että kumpikaan vanhemmista olisi ikinä puhunut itsestään negatiiviseen sävyyn mitään. Työkiireet varmaan ainoa sellainen negatiivinen aihe. 

Vierailija
5192/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita tänne.

Tuun varmaan laittamaan. Siitä tuli aika hyvä, vaikka itse kehunkin. Pitää vaan odottaa päivää jona teillä pyörii sukat jaloissa jo muutenkin. Sitten se ei ole niin räikeää. :) 

Vierailija
5193/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaiskohan joku rauhottaa mun naapurin? Ihan hullu ragemies. - Luova

Joskus oli tapana laittaa kymmenen uutiset kissan kanssa soimaan vähän kovempaa. Pelkää mokoma karvahanuri. Sittemmin naapurit rauhoittuneet. 

No ei se tilanne niin paha ole, että siitä äänestä häiriintyisin. Enkä ole kyseistä ukkoa edes nähnyt. Satunnaisesti vain voi kuulua kun mies korottaa ääntä perheelleen. Harmittaa lähinnä lasten puolesta. Muistuttaa kokemuksia lapsuudestani vaikka ehkä vähän erilaista kuitenkin.

Vierailija
5194/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän menee musiikkia kuunnellessa...

Se on hyvä juttu se. Mitäs musiikkia kuuntelet?

Vierailija
5195/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se tilanne niin paha ole, että siitä äänestä häiriintyisin. Enkä ole kyseistä ukkoa edes nähnyt. Satunnaisesti vain voi kuulua kun mies korottaa ääntä perheelleen. Harmittaa lähinnä lasten puolesta. Muistuttaa kokemuksia lapsuudestani vaikka ehkä vähän erilaista kuitenkin.

Mulla oli toi tilanne ja joskus otin siitä stressiä. Mulla on diagnosoitu postraumaattinen. Kaikki tappelun yms. Äänen korottamiset laittaa heti ihan "taistele tai pakene" - tiloihin. 

Vierailija
5196/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mussukka vielä täälä?

Tuntomerkkejä vastaan saat vastauksen.

Lähinnä jumalatarta muistuttava.

Monitaituri jumalatar olis täällä terkkuja kaikille.

Kaikki naiset täällä on jumalattaria

Täällä? Ketjussa? Kaukana mistään jumalattaresta, näähän on hirveitä riitaisia tappelijoita ja huonoitsetuntoisia itkijöitä. Jumalatarhan on omanarvontuntoinen ja hyväkäytöksinen nainen. Sivusta

Vierailija
5197/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita tänne.

Tuun varmaan laittamaan. Siitä tuli aika hyvä, vaikka itse kehunkin. Pitää vaan odottaa päivää jona teillä pyörii sukat jaloissa jo muutenkin. Sitten se ei ole niin räikeää. :) 

Eiku nyt! 

Vierailija
5198/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkkaopelle halaus, mukava mies on.

Vierailija
5199/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset vaiennetaan yhteiskunnassa liian usein: älä ole liian fiksu, älä ole liian äänekäs, älä esitä liikaa mielipiteitä, älä syö liikaa julkisesti, anna poikien voittaa. 

Fiksut rehelliset naiset ainakin vaiennetaan heti kun huomataan että manipulaatio ei nyt auta. Tätä vastaan suosittelen taistelemaan, aika paljon tuhoakin aiheutuu vain siksi että toiminta on epärehellistä ja äärimmäisen typerää.

Vierailija
5200/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään tietoa, kun en harjoita sellaista. Ei ole mitään syytä puhua itselleni kielteisesti.

Ketju on lukittu.