Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Sellasta se on.
MIllasta?
Rakkaalle tyypille voimia iltapuuhiin.🧚🏼
Vierailija kirjoitti:
Huippuja biisejä, täällähän viihtyy, Bonniella mahtava ääni.
Joo. Holding out for a hero 😉
Vierailija kirjoitti:
Rakkaalle tyypille voimia iltapuuhiin.🧚🏼
Keijukansa?
Mmm.. Liian pitkä palstalle ja liian lyhyt julkaistavaksi. Jos lentolehtisenä heittäisi. Pohjois-Koreaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mussukka vielä täälä?
Tuntomerkkejä vastaan saat vastauksen.
Lähinnä jumalatarta muistuttava.
Monitaituri jumalatar olis täällä terkkuja kaikille.
Kaikki naiset täällä on jumalattaria
Täällä? Ketjussa? Kaukana mistään jumalattaresta, näähän on hirveitä riitaisia tappelijoita ja huonoitsetuntoisia itkijöitä. Jumalatarhan on omanarvontuntoinen ja hyväkäytöksinen nainen. Sivusta
Tuohon itsetuntoon ei kyllä voi itse välttämättä vaikuttaa.
No nyt on kyllä sellainen tunniste, piste i:n päälle, että tosiaan ihmettelen mikä se tilanne siellä toisessa päässä on, mutta kai pitää vaan antaa olla.
Ilmeisesti se kauan kaivattu ehkä viesti jäi vielä odottamaan? Jonkun varman kyllä saat vielä laittaa niin uskallan laittaa sitten nukkumaan illalla. Viesti olisi kyllä kivä mutta ymmärrän jos liikaa.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on kyllä sellainen tunniste, piste i:n päälle, että tosiaan ihmettelen mikä se tilanne siellä toisessa päässä on, mutta kai pitää vaan antaa olla.
? Pohjois-Korea vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
? Pohjois-Korea vai?
Se että syö hunajahuurrutetut sanat kansallisnälkäänsä. :)
Joo, älä laita tänne sitä. Oksettamaan rupes pelkkä ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei, kyl se on hommattava uus hoito. Kaivatulle terveisiä 😍😘
Onnea jahtiin! Ja kiitos samoin!
Vierailija kirjoitti:
Joo, älä laita tänne sitä. Oksettamaan rupes pelkkä ajatus.
Et tykkää hunajasta?
Saa kai sitä kiusata, ihan hyvällä minä vain...
Vierailija kirjoitti:
G. Nainen, miten kielteinen minäpuhe vaikuttaa elämänasenteeseesi, itsetuntoosi, saavutuksiisi, ihmissuhteisiisi ja lapsiisi?
Kyllä se negapuhe on tullut ihan kaksilahkeisilta matkan varrella. Itse olen yrittänyt olla ihan kiltti itselleni.
Sori. Meen nyt pois. :) Pilaan tunnelman.
"Eiks hyvää kannata odottaa. :)
Kuvailen kaiken liikkeiden pienistä yksityiskohdista tilanteen tunnelmaan ja huomaamattomasti koitan lisätä hiukan persoonasta huomiota herättävämpään taustaan sulautettuna. Te varmaan luette sellaista hömppää muutenkin. Se ottaa aikansa, että kaikki on sulavaa kuin kuva tallennettuna filmille."
Ehdottomasti kannattaa! Sukat pyöriskelee omia aikojaan jo pelkästä innostuneesta odotuksesta. Tuollainen kuulostaa ihan liian hyvältä ollakseen totta. 😉
Sellasta se on.