Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun laita jonkun, niin tulee rajua minusta, ja miten olen päätynyt..
Mitä rajua?
Miehelle. Huomenta, toivottavasti nukuit hyvin. Ajattelen sinua aina vaan. Mukavaa päivää!
Hyvää torstaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä ajatuksissani ja sydämessäni. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Sori, en mä vaan pysty enää. 😕
Ei haittaa. Ei tänne ollut tarkoitus minullakaan jäädä.
Lopulta meistä tulee se, mitä toiset meistä olettavat, odottavat ja toivovat. Pidä mua hyvänä, pidän sua hyvänä, tullaan hyviksi. Yhdessä.
Olen yksin tälläkin hetkellä, Juttelin muille eilen mutta jumi tuli, Ajatus ei juokse oletko se sinä?
Vierailija kirjoitti:
Hei Sielunkumppani.
En ole ollut sinulle täysin totuudenmukainen, mutta minulla oli syyni.
Minua ei estä mikään, olen täysin vapaa.
Kaipaan sinua kovasti. Saat elämän liekkini palamaan.
Voisinpa olla lähelläsi, ilman rajaa.
Haluan kuunnella sinua päivät pitkät,
tuntea kehosi lämmön.
Muuta en tarvitse.
Tunnetko nämä juuret jotka sitovat meitä yhteen, vahvistuen päivä päivältä enemmän?
Olemme samasta puusta veistettyjä.
Olet henkinen kotini ja turvapaikkani.
Olet täydellinen, oikea taideteos.
Rakkaudella kaivaten,
sielunkumppanisi.
kerro se hänelle IRL, että olet vapaa
Jos olisit rehellinen ja kertoisit rakkaudestasi minuun, saattaisivat asiat pikku hiljaa edetäkin. Kyllä minuakin raavasta miestä nämä asiat mietityttää. Jos me alettaisiin, syntyisi varmasti suuri kohu. Oon miettinyt miten se voisi ehkä kääntyä voitoksi. Olet ihana.
Myönnän, että on 1 suuri syy, miksi haluan sinut. Miksi vaakakuppi kallistuu sinun puolelle. Syytä ei oltu aiemmin sanottu ääneen. Kaikesta tuli totta sen jälkeen. Sinunkin kuppi heilahti. Ehkä olit miettinyt samaa asiaa ja pitänyt yllä järkiperustaisia taustaoletuksia tunteiden hallinnassa. Että on loogisia ja järkeviä syitä miksi me ei koskaan toimittaisi. Ja ne syyt sai sit kyytiä.
Kaikkiin ei irl auki, mutta tarvittaviin on, kunhan ymmärrystä ja tahtoa ymmärtää olisi. Nyt on kaikki linjat ilmeisesti poikki.
En ajattele enää "järjellä" sillä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa, sen joka syvenee päivä päivältä.
Vierailija kirjoitti:
Paljon kirjoituksia heti aamulla, jotka voisi olla kaivattuni tai minun kirjoittamia. Moni kamppailee samojen asioiden kanssa.
Niinpä siksi odottelen varmaa, että voin laittaa "manifestini" tänne.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit rehellinen ja kertoisit rakkaudestasi minuun, saattaisivat asiat pikku hiljaa edetäkin. Kyllä minuakin raavasta miestä nämä asiat mietityttää. Jos me alettaisiin, syntyisi varmasti suuri kohu. Oon miettinyt miten se voisi ehkä kääntyä voitoksi. Olet ihana.
Miksi siitä syntyisi kohu?
Vielä kun kertoisit, mitä vuoksesi kantaisin ja poimisin, sekä kotia kantaisin.
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin sinä olet kertonut?
Vierailija kirjoitti:
Sori, en mä vaan pysty enää. 😕
Tämän minä omin ja tätä myötä aion vapauttaa itseni tästä kaipauksen kahleesta. Nn
Ketä kaipaat? (Sydämeen ei mahdu kahta ämmää.)