Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua, kultainen kaivattuni. Kaipaan juttutuokiota kanssasi teekupin ääressä.
Asia on varmasti järjestettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt odotellaan :)
Jos soitat niin vastaan puhelussa :)
Mä kirjoitin eilen tänne kaivatulleni että soittaisi mulle tänään 8:32. Arvatkaa soittiko? Aivan oikein, ei. Tsemppiä meille harhaisille epätoivoisille. Yritetään pikkuhiljaa ottaa elämä omiin käsiimme. T.eri
Vierailija kirjoitti:
Missä kuljeksit armahin?
Sinua etsin ja harhailen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua, kultainen kaivattuni. Kaipaan juttutuokiota kanssasi teekupin ääressä.
Asia on varmasti järjestettävissä.
Tavallaan.
Toivon Anskulta jouluista yhteydenottoa, sillä se olen minä, joka lähetti viimeisimmän viestin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää torstaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä ajatuksissani ja sydämessäni. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää torstaita risuleualle. 🧡🤗 Samoin, sinä mun. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
En ajattele enää "järjellä" sillä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa, sen joka syvenee päivä päivältä.
Naiselle jota et näe enää?
Minkä elokuvan katsoin viimeksi, tähän vot lattaa koko elokuvan nimen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan sun ymmärtävän että mä en voi ottaa yhteyttä vaikka kuinka sua ikävöin. Kaiken jälkeen ei rohkeus riitä. Joku raja mullakin tulee vastaan. Ottaisitpa sinä. Ikävä on edelleen
Kerro vähän enemmän tunnisteita
Miehelle. Nähtiin viimeksi 2023
Toukokuussa mun luona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan sun ymmärtävän että mä en voi ottaa yhteyttä vaikka kuinka sua ikävöin. Kaiken jälkeen ei rohkeus riitä. Joku raja mullakin tulee vastaan. Ottaisitpa sinä. Ikävä on edelleen
Kerro vähän enemmän tunnisteita
Miehelle. Nähtiin viimeksi 2023
Toukokuussa mun luona?
En ole käynyt hänen luona. Ohi siis.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos eilisestä viestistä J. Tyyny ei ikävä kyllä ollut hyvin viime yönä. Ehkä ensi yönä nukuttaa paremmin, ja toivottavasti tulet uniini.
Alkuperäisenä J:nä mietin kovasti, että voisitko sinä olla kaivattuni oikeasti. Jään edelleen miettimään, ellet sitten halua antaa jotain tunnistetta.
-J
Tänään vaadin useta varmoja ja varmistuksia. Olen iloinen jos olet oikea?
Jos soitat niin vastaan puhelussa :)